Wat is er gedaan dan? Ik lees dat ts zichzelf gek aan het maken is. Ik lees nergens dat zijn vriendin met een ander het bed in gedoken is.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar er is toch ook wat gedaan?
Dat het nog verder had kunnen gaan maakt niet dat er niets gedaan is.
En nogmaals, dit gaat niet over de rechtbank, maar om afspraken tussen partners.
We hebben het hier niet over iemand in het gevang gooien.
En ook nogmaals, wil je de rechtbank analogie aanhouden ga je ook nat.
Want bereid maar eens een moord voor, of wat anders ernstigs.
Dan zal je erachter komen dat die handelingen ook strafbaar zijn.
Erover mijmeren niet, handelingen in die richting wel.
Is stiekem kijken of een ander groener gras is werkelijk niets?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat is er gedaan dan? Ik lees dat ts zichzelf gek aan het maken is. Ik lees nergens dat zijn vriendin met een ander het bed in gedoken is.
Ik lees wel absurde aannames. En ik meen mij iets te herinneren over het doorspitten van haar telefoon.
Ik blijf erbij: zolang je niks misdaan hebt, hoef je daan ook niet voor 'gestraft' te worden.
Wie heeft het nou over straf?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat is er gedaan dan? Ik lees dat ts zichzelf gek aan het maken is. Ik lees nergens dat zijn vriendin met een ander het bed in gedoken is.
Ik lees wel absurde aannames. En ik meen mij iets te herinneren over het doorspitten van haar telefoon.
Ik blijf erbij: zolang je niks misdaan hebt, hoef je daan ook niet voor 'gestraft' te worden.
En dit!quote:Op maandag 20 juli 2020 23:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS heeft wel het volste recht om ervan te vinden wat hij vindt. Ik snap echt niet hoe mensen menen wel even anders voor hem te kunnen bepalen.
eeuhm, jouw aanname dat er "niets" gebeurd is, is gebaseerd op wat de vriendin van TS heeft gezegd nadat TS de verwijderde berichten heeft gezien en de foto's. zij heeft ontkend dat ze naar bed is geweest met die gast. TS kan dat natuurlijk geloven, maar zeker weten doet hij het nooit.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |