Hoe ben je 100% zeker over dat?quote:Op maandag 6 juli 2020 15:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb dat ook gehad. Uiteindelijk de relatie verbroken want dat gevoel ging niet weg ik kon hem gewoon niet meer vertrouwen. En maar goed ook dat ik dat gedaan heb, want er zijn ook mannen (en vrouwen) die gewoon trouw zijn zo blijkt
Nee, maar wel moedwillig dingen voor mij verbergen en achterhouden terwijl ik er om vraag. Ook omdat ze zelf donders goed wist dat wat ze deed niet door de beugel kon (wat er gebeurd is staat in de OP).quote:Op maandag 6 juli 2020 15:56 schreef capricia het volgende:
Huh, wat is er precies gebeurd dan? Iets drinken op vriendschappelijke basis lees ik.
Is dat jullie definitie van ontrouw?
Ja.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:58 schreef herverwijderd het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een zoenfoto? Dat hij een kusmondje trekt, een selfie maakt en die stuurt?
Waarom?quote:Op maandag 6 juli 2020 15:48 schreef maily het volgende:
Harde les: blijf uit de telefoon van je partner.
Het was niet gewoon gebruiken, hij ging echt op zoek.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Waarom?
Volgens mij is dat echt iets wat mensen van elkaar napraten. In een normale relatie moet dat gewoon kunnen. Niet om te spioneren, maar gewoon gebruiken.
Juist. En daar vond ik wat ik dacht te vinden. Ik heb in die 7 jaar tijd nog nooit haar telefoon of iets degelijks gecontroleerd om het vertrouwen er gewoon was.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was niet gewoon gebruiken, hij ging echt op zoek.
Okay. Dus omdat ze niets over die afspraak wilde vertellen is ze ontrouw in jouw ogen, zeg ik het zo goed?quote:Op maandag 6 juli 2020 15:57 schreef Eastside1 het volgende:
[..]
Nee, maar wel moedwillig dingen voor mij verbergen en achterhouden terwijl ik er om vraag. Ook omdat ze zelf donders goed wist dat wat ze deed niet door de beugel kon (wat er gebeurd is staat in de OP).
Omdat hij in de lucht al onraad kon proeven. Een relatie werkt alleen als je op je partner kunt afstemmen.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was niet gewoon gebruiken, hij ging echt op zoek.
Ze heeft het niet aan hem verteld, terwijl hij haar rond die tijd weleens ernaar heeft gevraagd.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:56 schreef capricia het volgende:
Huh, wat is er precies gebeurd dan? Iets drinken op vriendschappelijke basis lees ik.
Is dat jullie definitie van ontrouw?
Ja. En nu haalt hij dingen over ontrouw in zijn hoofd.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:02 schreef Amee het volgende:
[..]
Ze heeft het niet aan hem verteld, terwijl hij haar rond die tijd weleens ernaar heeft gevraagd.
Waarom heeft ze dat niet gedaan, zou er meer achter zitten?, vraagt hij zich af.
Begrijpelijk, want in een goede relatie vertel je het gewoon.
Een maand lang dingen voor mij over een ander verzwijgen die wel wat verder gingen dan simpelen appjes is voor mijn gevoel erger dan een keer dronken een ander zoenen.... Dat laatste vind ik veel minder erg. Hoe vreemd het voor anderen misschien ook klinkt.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En nu haalt hij dingen over ontrouw in zijn hoofd.
Mss is ie wel gay?quote:Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Welke loser doet dat nou? Dan ben je toch gewoon een halve vrouw?
Hij had het al in zijn hoofd. Hij zocht bevestiging. Begrijpelijke reactie.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En nu haalt hij dingen over ontrouw in zijn hoofd.
Wat is dit nou weer voor kutopmerking.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Welke loser doet dat nou? Dan ben je toch gewoon een halve vrouw?
Hoe heb je jezelf er dan overheen gezet? Waarom heb je er geen punt achter gezet?quote:Op maandag 6 juli 2020 16:06 schreef Eastside1 het volgende:
[..]
Een maand lang dingen voor mij over een ander verzwijgen die wel wat verder gingen dan simpelen appjes is voor mijn gevoel erger dan een keer dronken een ander zoenen.... Dat laatste vind ik veel minder erg. Hoe vreemd het voor anderen misschien ook klinkt.
Ontrouw zijn is in ieders ogen anders. De een vindt dat al wanneer je fantasieën hebt over een ander zonder het eerlijk toe te willen geven, de ander vindt dat pas wanneer er seks in het spel is.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay. Dus omdat ze niets over die afspraak wilde vertellen is ze ontrouw in jouw ogen, zeg ik het zo goed?
Niet aanstellen, is gewoon een grapje. Maar een kerel die selfies maakt vind ik al niet zo cool, maar eentje die dat van z'n zoenlippen doet, dan is er wel iets mis met jequote:Op maandag 6 juli 2020 16:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kutopmerking.
Door met haar te praten. En ik heb er geen punt achter gezet omdat ik haar teveel mag.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe heb je jezelf er dan overheen gezet? Waarom heb je er geen punt achter gezet?
En met jou is niets mis, zeker.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Niet aanstellen, is gewoon een grapje. Maar een kerel die selfies maakt vind ik al niet zo cool, maar eentje die dat van z'n zoenlippen doet, dan is er wel iets mis met je
Je MAG haar?quote:Op maandag 6 juli 2020 16:11 schreef Eastside1 het volgende:
[..]
Door met haar te praten. En ik heb er geen punt achter gezet omdat ik haar teveel mag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |