Ze ziet er wel elke aflevering zo intens ellendig uit zeg, altijd precies dezelfde gezichtsuitdrukking ook.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Deavan lijkt me vooral erg naïef. Denk niet dat het zo'n slechte meid is verder.
Groot gelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:59 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik zit op het terras te genieten van de x graden koeler dan binnen
Maar we zeggen niksquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:18 schreef Inca het volgende:
[..]
We weten nu wel het geheim van Jihoon
Zou ik zeker doen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:25 schreef Leandra het volgende:
Ik zit, maar ik begin wel gewoon met de gewone aflevering.
Ik kijk geen love after lock-upquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen!
En dan hebben we ook nog de nieuwe Love after Lock-up wat nu begint. Oh wacht even, het komt me zo bekend voor, zou dit soms een herhaling zijn?
Lulletje. Hij gedraagt zich als een verwend kindje en zijn moeder vindt dat allemaal best en ze verdedigt zijn gedrag ook nog eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:00 schreef Leandra het volgende:
Wat een lul die Jihoon, en dan tegen Deavan nog liegen dat zijn moeder zijn geld beheert... man, man, man.
Zijn moeder heeft ook een plaat voor haar hoofd hoor, tering, en nog dat faaljoch van haar de hand boven het hoofd houden.
Wanneer begint dat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:24 schreef RipCity het volgende:
Iedereen excited voor de darcy spin-off?
Helaas voor Nederland duurt het nog even. 17 september op TLC en 10 september op Dplay:quote:
Nee, ik niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:24 schreef RipCity het volgende:
Iedereen excited voor de darcy spin-off?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |