Ik had het ook over hem. Hij kan er makkelijk een kopen en monteren als zij het een gemis vindt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had hij toch ook al wel kunnen doen?
Verwacht je nou werkelijk dat een zwangere vrouw in zo'n land binnen een paar uur na aankomst een bouwmarkt binnenloopt om een WC-bril te kopen? Als ze überhaupt al het type is dat zelf een WC-bril zou kopen.
Die andere moeder is niet veel beter.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:51 schreef Leandra het volgende:
Nu een terugblik naar de ontwikkeling van de relatie tussen Deavan en Jihoon..... wat een arrogant, maar niets voorstellend, vervelend mens is die moeder van Jihoon toch.
Ik ook. Al had ik moeten lopen en zwemmen. Wegwezen daar. Begrijp al niet dat ze daar naartoe is gegaan. Ze is toch niet zo dom dat ze niet weet dat ze daar allerlei andere regels hebben?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:40 schreef Leandra het volgende:
Heeft Brittany nou werkelijk totaal geen idee waar ze naartoe gegaan is..... drinken en dergelijke en dan verwachten dat hij haar "Amerikaanse cultuur" respecteert?
Overigens was ik niet eens meer in de auto gestapt als ik haar was, maar had ik direct een retourvlucht geboekt.
Blijkbaar. Wat een naar mens.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:41 schreef Leandra het volgende:
LOL, vindt de moeder van Jihoon nou dat Deavan niet aardig genoeg doet?
Heeft die zo'n plaat voor haar hoofd dat ze nog niet snapt wat voor oplichtende klaploper haar zoon is, en dan moet haar schoondochter aardiger zijn?
Ik denk dat het vooral is omdat ze zwanger van hem was.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ziet ze eigenlijk in die Jahoon? Er gaat niets, maar dan ook niets van hem uit. Hij draagt niets bij en is enorm lui.
Wat een lapzwans. Ze kan beter alleen voor haar kinderen zorgen. Zal zelfs beter gaan zonder die druiloor die leeft van zijn ouders.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral is omdat ze zwanger van hem was.
Hij blijft ook maar liegen, en ondertussen blijft zijn moeder doen alsof hij een heilige is en Deavan niet goed genoeg voor hem is
Dat zou me helemaal niet verbazen. Wat moet ze met dit joch waar helemaal niets van uit gaat? Dan moet je toch wel verblind van liefde zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:10 schreef Leandra het volgende:
Zou Jihoon gelogen hebben over zijn strafblad toen hij een visum voor de VS aanvroeg?
Hij is wel iemand die die kleine die ze al heeft, accepteert. Lang niet elke man wil dat.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou me helemaal niet verbazen. Wat moet ze met dit joch waar helemaal niets van uit gaat? Dan moet je toch wel verblind van liefde zijn.
Dat vind ik ook geweldig. Lekker vileinquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:49 schreef Elan het volgende:
Ik kijk alleen nog die Pillowtalk. Prima samenvatting eigenlijk
Pillowtalk moeten ze erin houden! Leuker dan tell all!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:49 schreef Elan het volgende:
Ik kijk alleen nog die Pillowtalk. Prima samenvatting eigenlijk
Vind ik ook. Veel leuker om naar te kijken. Dat wil ik wel de hele avondquote:Op zondag 26 juli 2020 23:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Pillowtalk moeten ze erin houden! Leuker dan tell all!
De grote ontmaskering van Jesse de narcist. Opzouten met die vent.quote:
Jesse dacht beet te hebben en speelde de attente en verliefde man, maar de dame vertrok naar Israël dus Jesse kon zijn biezen pakken. Ge-wel-digquote:
Nee hoor, zij zag het wel zitten, alleen hij gaf geen zak om haar, maar wilde gewoon 'een chickie' in New York en aangezien zij niet bleef, verdween zijn interesse als sneeuw voor de zon. Hij vertrok weer naar Amsterdam zonder om te kijken. Opportunist.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jesse dacht beet te hebben en speelde de attente en verliefde man, maar de dame vertrok naar Israël dus Jesse kon zijn biezen pakken. Ge-wel-dig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |