In ieder geval staat het technische beleid van Arnesen mij meer aan dan wat vGeel deed.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:54 schreef hhh38 het volgende: [..] Je haalt twee dingen door elkaar. Je kan een flinke sprong maken met een nieuw stadion en alsnog de begroting van Ajax niet halen om andere redenen. Lijkt me logisch dat dat wel het doel is voor de totale begroting, maar er moet ook op andere terreinen nog een hoop gewonnen worden, die niet direct iets met het stadion te maken hebben.
#ANNOUNCEtwitter:Feyenoord twitterde op maandag 06-07-2020 om 15:45:44🚪 Finally... 😌
#Feyenoord https://t.co/77VBIkMnId reageer retweet
quote:Nu krijgt hij de kans, want de aanvaller tekende vanmiddag een tweejarig contract in De Kuip.
twitter:FCAfkicken twitterde op maandag 06-07-2020 om 16:16:31Een driejarig contract voor Bryan Linssen bij Feyenoord! https://t.co/pKsxQI7WvE reageer retweet
Die Conteh zal vooral in <21 gaan spelen in het begin en Sinisterra ligt er tot december uit.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:22 schreef Elan het volgende:
3 spelers voor de linksbuiten positie niet een beetje veel van het goede?
Conteh zal wel jaartje -21 gaan spelen. Dat is echt een aankoop voor de toekomst.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:22 schreef Elan het volgende:
3 spelers voor de linksbuiten positie niet een beetje veel van het goede?
Daar heeft Dickie een sponsor voor geregeld.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Conteh zal wel jaartje -21 gaan spelen. Dat is echt een aankoop voor de toekomst.
Linssen is een prima bankzitter voor wanneer Sinisterra weer terug is. Hoop alleen niet dat hij een achterlijk salaris opstrijkt.
ja dat hoorde ik ook gisterenquote:Op maandag 6 juli 2020 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heeft Dickie een sponsor voor geregeld.
quote:Op maandag 6 juli 2020 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heeft Dickie een sponsor voor geregeld.
quote:Linssen: ''Een sponsor? Dat lijkt mij echt onzin''
Bryan Linssen kan niet wachten om voor Feyenoord uit te komen. De 29-jarige aanvaller heeft vandaag zijn contract getekend in De Kuip en heeft hoge verwachtingen. Linssen komt transfervrij over van Vitesse en de onderhandelingen verliepen moeizaam.
''Ik zat in een luxepositie, ik ging niet meteen op het eerste bod van een club in. Ik heb veel clubs afgewezen. En ik merkte dat mijn hart meer uit ging naar Feyenoord dan waar dan ook'', vertelt Linssen in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Ik heb een goed gesprek gehad met Dick Advocaat. Dat gaf mij zo’n goed gevoel. Toen wilde ik naar Feyenoord. Ik ben blij dat ik nu voor een topclub speel. Het verhaal dat er een sponsor moest worden gevonden om mij binnen te halen? Dat lijkt mij echt onzin. Ze hebben geen Arjen Robben binnengehaald.”
''Of het een succes wordt, weet je nooit. Maar ik ga alles geven. Ik wil echt heel graag. Feyenoord is een grote club, nu ik hier ben moet ik zorgen dat het een succes gaat worden ook. Dat er veel spelers zijn die het niet hebben kunnen maken, dat is zo. Ik ga ervoor zorgen dat ik niet tot dat rijtje behoor. Ik heb niet over namen van andere linkerspitsen gehad. Als je naar Feyenoord gaat, is er veel concurrentie. Dat is logisch. Je moet het zelf afdwingen.''
Lijkt me ook niet iets dat ze met Bryan gaan delen, ik heb 100% vertrouwen in de bronnen van Badmuts Jan. (die was het toch?) Ik denk dat Arjen minder krijgt bij Groningen.quote:
Ik denk dat Robben niet meer dan een ton krijgt, als ie dat al krijgt. Hij vroeg zich constant af hoe hij Groningen kon helpen. Dat doe je het meest door geen salaris te vragen ( wat ie toch niet nodig heeft)quote:Op maandag 6 juli 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet iets dat ze met Bryan gaan delen, ik heb 100% vertrouwen in de bronnen van Badmuts Jan. (die was het toch?) Ik denk dat Arjen minder krijgt bij Groningen.
Wat leef jij in een mooie droomwereldquote:Op maandag 6 juli 2020 17:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat Robben niet meer dan een ton krijgt, als ie dat al krijgt. Hij vroeg zich constant af hoe hij Groningen kon helpen. Dat doe je het meest door geen salaris te vragen ( wat ie toch niet nodig heeft)
Hij zei dat het de makkelijkste onderhandelingen uit z'n carriere waren, dan denk ik niet dat ie moeilijk deed over het salaris.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat leef jij in een mooie droomwereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |