Nah, ook omdat het gewoon een aardige gast was volgens mij. Dat was toen voldoende ofzo.quote:Op donderdag 9 juli 2020 08:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heb ik me kapot geërgerd aan die vent zeg. Nooit begrepen ook waarom dat op een gegeven moment nog een soort van cultheld werd gewoon omdat hij er wat langer zat dan de rest.
Verdedigen was hij in ieder geval niet zo goed in.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nah, ook omdat het gewoon een aardige gast was volgens mij. Dat was toen voldoende ofzo.
Nee, al had hij best een aardige periode toen hij naast Vlaar stond volgens mij.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Verdedigen was hij in ieder geval niet zo goed in.
Ik ben daar ook erg content mee moet ik zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ergens toch ook wel prettig dat we sinds het kampioensjaar niet meer van die idiote culthelden hebben gehad die niet kunnen voetballen maar wel grappig zijn ofzo.
Van Beek heeft wel cultheldpotentie, maar de lat ligt hoog genoeg om hem gewoon slecht te noemen. Dat is wel winst.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ergens toch ook wel prettig dat we sinds het kampioensjaar niet meer van die idiote culthelden hebben gehad die niet kunnen voetballen maar wel grappig zijn ofzo.
Of als ze gewoon goed voetballen. Jan-Arie was een cultheld in het kampioensjaar maar hij speelde ook gewoon prima.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Beek heeft wel cultheldpotentie, maar de lat ligt hoog genoeg om hem gewoon slecht te noemen. Dat is wel winst.
Culthelden zijn ook een stuk beter te verdragen als ze (bijna) nooit spelen.
Gyan blijft de eeuwige cultheld.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gyan
Het warmlopen van Gyan was 1 groot feest.
Zijn vliegtuig-juich is wel cultheldwaardig. En het feit dat hij recordhouder eigen doelpunten is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Beek heeft wel cultheldpotentie, maar de lat ligt hoog genoeg om hem gewoon slecht te noemen. Dat is wel winst.
Culthelden zijn ook een stuk beter te verdragen als ze (bijna) nooit spelen.
En dat ie twee volledige seizoenen heeft gemist wegens blessuresquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zijn vliegtuig-juich is wel cultheldwaardig. En het feit dat hij recordhouder eigen doelpunten is.
Waaronder het kampioensjaar. Ik zie hem nog staan met z'n krukken na de kampioenswedstrijd. Wel sneu want hij zal zelf niet het gevoel hebben dat ie onderdeel was van dat kampioensteam, terwijl een type als Bilal gewoon lekker de spotlight pakte.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat ie twee volledige seizoenen heeft gemist wegens blessures
Echt zo treurig dat ik er niet eens meer om kan lachen dit.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:01 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)-gedwongen~a03fea1c/
Goh...
Eens.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Och, in feite is de enige kritiek dat het publieke belang van de bijdrage van ¤ 40 miljoen van de gemeente onvoldoende is onderbouwd.
Als dat alles is. Dat valt echt wel te onderbouwen wat mij betreft.
Ja klopt, in de rest van de wereld heeft men nooit last van stroperige bureaucratiequote:Op donderdag 9 juli 2020 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Maar het is wel typerend dat het altijd Feyenoord is wat dit overkomt, nietwaar?
Er zijn in Nederland natuurlijk ook talloze voorbeelden van nieuwe stadions met 63.000 plekken met bijbehorende gebiedsontwikkeling, maar alleen bij Feyenoord duurt het proces zo langquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja klopt, in de rest van de wereld heeft men nooit last van stroperige bureaucratie
piep piep hallo
naja, er gaat van alles mis maar doen alsof feyenoord hier een uniek slachtoffer is gaat wel wat verquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland natuurlijk ook talloze voorbeelden van nieuwe stadions met 63.000 plekken met bijbehorende gebiedsontwikkeling, maar alleen bij Feyenoord duurt het proces zo lang
Ik kan me niet heugen dat onze vrienden uit Amsterdam 19 jaar over een stadiondossier hebben gedaan. Ook Heracles/Zwolle/Groningen waren wel wat sneller dan 19 jaar. Het gaat me niet specifiek om Feyenoordcity, meer het totaalplaatje waar Feyenoord al bijna 20 jaar mee worstelt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja klopt, in de rest van de wereld heeft men nooit last van stroperige bureaucratie
piep piep hallo
Volgens mij speelde Bahia ook een hoofdrol in het verdedigen van zijn medespelers tijdens een ontmoeting tussen Ajax en Feyenoord op een jeugdcomplex waarbij Ajax fans de Feyenoord spelers aanvielen, dat heeft hem ook die cult status gegeven dacht ikquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nah, ook omdat het gewoon een aardige gast was volgens mij. Dat was toen voldoende ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |