Nee. Jaap dacht er wat anders over alleen.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
left, right, behind zo moeilijk is het toch niet
Echt een clown inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:34 schreef Rocket Ride het volgende:
Begrijp helemaal niets van de wens om die Ie nogmaals te huren. Kon hem echt niet op kwaliteiten betrappen. Of hij moet op de training erg goed zijn...
De tering. Vrij bizar dat die gozer nog bij ons rondloopt. Niveautje FC Dordrecht.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb 'm eigenlijk nog altijd niet volledig afgeschreven
Nu Vermeer weg is gaat vBeek het wel lastiger krijgen ja.quote:Op maandag 13 juli 2020 11:59 schreef Caland het volgende:
Wat iedereen hier lijkt te vergeten is dat Van Beek mokerhard mondjes gaat snoeren dit seizoen.
Hoop dat je gelijk hebt, maar kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen. Daarvoor is hij er in de laatste jaren teveel uit geweest en is teveel twijfelaar geworden.quote:Op maandag 13 juli 2020 11:59 schreef Caland het volgende:
Wat iedereen hier lijkt te vergeten is dat Van Beek mokerhard mondjes gaat snoeren dit seizoen.
Caland was niet serieus.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:58 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk hebt, maar kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen. Daarvoor is hij er in de laatste jaren teveel uit geweest en is teveel twijfelaar geworden.
Nou dat is ook overdreven. Met een betere motoriek had hij ons niveau makkelijk aangekund. Maar ik zie hem bij een Heerenveen of Groningen nog wel slagen.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
De tering. Vrij bizar dat die gozer nog bij ons rondloopt. Niveautje FC Dordrecht.
quote:Op maandag 13 juli 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De grootste schande die er bestaat.quote:''Geschrapte bekerfinale grootste schande die er bestaat''
Bij FC Utrecht heerst er nog altijd grote woede over het niet spelen van de TOTO KNVB Beker finale. De Domstedelingen hadden lang de hoop om de finale tegen Feyenoord alsnog te spelen. De voetbalbond besloot echter anders. Het verhaal is inmiddels bekend, maar nu omliggende landen gewoon weer voetballen blijft het voor FC Utrecht een pijnlijk verhaal.
''De grootste schande die er bestaat'', omschrijft John van Loen in het Algemeen Dagblad de situatie. ''Wat KNVB-directeur Eric Gudde roept, is de grootste lariekoek. Deze wedstrijd had makkelijk gespeeld kunnen worden, al doe je dat in de eerste competitieweek. FC Utrecht kon de groepsfase van de Europa League bereiken.''
Directeur Eric Gudde krijgt er dan ook flink van langs aangezien FC Utrecht flinke schade heeft geleden. ''Ze krijgen zes ton compensatie, maar dat is veel te weinig. In Duitsland is de bekerfinale toch ook gewoon gespeeld? Waarom daar wel en hier niet? En in Engeland, Italië en Spanje wordt er ook gevoetbald. Ik snap werkelijk niet wat er in het hoofd van Gudde omging.''
quote:Op maandag 13 juli 2020 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De grootste schande die er bestaat.![]()
@:generationalpha
Ze overdrijven bij Utrecht en de KNVB kon weinig doen aan de beslissing van de regering om al het voetbal te stoppen, maar het is natuurlijk -zeker in hindsight- idioot dat die finale niet gespeeld kan worden natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De grootste schande die er bestaat.![]()
@:generationalpha
#pray4Bergossoquote:'Berghuis kampt met zware luchtwegeninfectie'
Berghuis heeft een zware luchtwegeninfectie opgelopen. De 28-jarige aanvaller van Feyenoord heeft zelfs een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen om te herstellen. Dit schrijft Dagblad010 vandaag. Vorige week verbleef Berghuis een aantal dagen in het Erasmus MC, inmiddels is hij weer weer thuis. Volgens het medium was er van corona geen sprake.
De buitenspeler heeft nog tot 27 juli om weer helemaal fit te worden. De Rotterdammers starten dan met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De eerste oefenwedstrijd staat gepland op zondag 9 augustus om 20:00 uur tegen Sparta.
De KNVB had natuurlijk wel iets van lobby kunnen houden voor het voetbal. Men is meteen in de angst van Ajax, AZ en PSV meegegaan.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze overdrijven bij Utrecht en de KNVB kon weinig doen aan de beslissing van de regering om al het voetbal te stoppen, maar het is natuurlijk -zeker in hindsight- idioot dat die finale niet gespeeld kan worden natuurlijk.
quote:Op maandag 13 juli 2020 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
left, right, behind zo moeilijk is het toch niet
Zij hebben nu echter geen Europees voetbal, terwijl dat voor ons weinig uit had gemaaktquote:Op maandag 13 juli 2020 19:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De KNVB had natuurlijk wel iets van lobby kunnen houden voor het voetbal. Men is meteen in de angst van Ajax, AZ en PSV meegegaan.
Overigens walgelijk hoe Utrecht zich steeds als slachtoffer presenteert. Wij zijn net zo goed een prijs door de neus geboord.
Ik vind het walgelijk dat Feyenoord zich totaal niet heeft ingespannen om die wedstrijd alsnog te spelen. Is gewoon een serieuze prijs.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De KNVB had natuurlijk wel iets van lobby kunnen houden voor het voetbal. Men is meteen in de angst van Ajax, AZ en PSV meegegaan.
Overigens walgelijk hoe Utrecht zich steeds als slachtoffer presenteert. Wij zijn net zo goed een prijs door de neus geboord.
Dan riskeren ze een direct ticket voor de EL. Dat is financieel met de huidige stand van zaken gewoon niet verstandig. Dat gaat gerust om minimaal vier miljoen.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk dat Feyenoord zich totaal niet heeft ingespannen om die wedstrijd alsnog te spelen. Is gewoon een serieuze prijs.
Dit dus.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan riskeren ze een direct ticket voor de EL. Dat is financieel met de huidige stand van zaken gewoon niet verstandig. Dat gaat gerust om minimaal vier miljoen.
Als Feyenoord tweede of vierde had gestaan hadden ze zich waarschijnlijk wel ingespannen.
Nee, gewoon puur voor die bokaal.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan riskeren ze een direct ticket voor de EL. Dat is financieel met de huidige stand van zaken gewoon niet verstandig. Dat gaat gerust om minimaal vier miljoen.
Als Feyenoord tweede of vierde had gestaan hadden ze zich waarschijnlijk wel ingespannen.
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk dat Feyenoord zich totaal niet heeft ingespannen om die wedstrijd alsnog te spelen. Is gewoon een serieuze prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |