Dat gelukkig nietquote:Op maandag 6 juli 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat mooi![]()
K hoorde regelmatig juist van mensen die er mee begonnen dat ze juist heel erg afgevlakt raakte en emotieloos
Moet ik de TT aanpassen?quote:Op maandag 6 juli 2020 12:22 schreef Leonos het volgende:
Shit, ik ben op dit moment knakworst aan het maken
Veel plezier, Flesquote:Op maandag 6 juli 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjoeke tsjoek tuut tuut, op naar Mofrika. Inmiddels gelukkig weer een stralend zonnetje
quote:Op maandag 6 juli 2020 12:22 schreef Leonos het volgende:
Shit, ik ben op dit moment knakworst aan het maken
quote:Op maandag 6 juli 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjoeke tsjoek tuut tuut, op naar Mofrika. Inmiddels gelukkig weer een stralend zonnetje
was jij al op weg naar Deutschland?quote:Op maandag 6 juli 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
GedoeOverwegstoringen. Het zal ook eens niet.
@FranticDJ, hier had je van het weekend toch dat filmpje van geplaatst?twitter:MrAndyNgo twitterde op zondag 05-07-2020 om 06:58:18Summer Taylor, a non binary Black Lives Matter activist who was hit by a car while protesting on the I-5 freeway in Seattle, has died. Dawit Kelete, who is black, is accused of being the driver & was arrested. https://t.co/Lr6Jp3BkzO reageer retweet
nee?quote:Op maandag 6 juli 2020 13:27 schreef LTVDK het volgende:
@:FranticDJ, hier had je van het weekend toch dat filmpje van geplaatst?twitter:MrAndyNgo twitterde op zondag 05-07-2020 om 06:58:18Summer Taylor, a non binary Black Lives Matter activist who was hit by a car while protesting on the I-5 freeway in Seattle, has died. Dawit Kelete, who is black, is accused of being the driver & was arrested. https://t.co/Lr6Jp3BkzO reageer retweet
Oh dacht ik, die in Seattle waar een paar mensen omver worden gereden tijdens een protest op de snelweg.quote:
Het filmpje heeft hier gestaan maar weet niet meer door wiequote:Op maandag 6 juli 2020 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht ik, die in Seattle waar een paar mensen omver worden gereden tijdens een protest op de snelweg.
Ja ik dacht dus door frentic, maar was dus iemand andersquote:Op maandag 6 juli 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het filmpje heeft hier gestaan maar weet niet meer door wie
Mooi afstandje.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
K loop naar vredespaleis met de terug weg heb k dan 6 km gemaakt
Ik ook nietquote:Op maandag 6 juli 2020 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
ah. geen idee. volg dat BLM niet zo, heb er niks mee.
Haags van Brabant!quote:Op maandag 6 juli 2020 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey Etto mijn waarde vriend.
quote:Op maandag 6 juli 2020 14:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haags van Baden Wurttemburg dan...
quote:Op maandag 6 juli 2020 14:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haags van Baden Wurttemburg dan...
Ja. Inmiddels gearriveerd ook. Even liggen, dan zwemmen of naar het kasteelquote:
Gewoon uitlaten en wiebelenwiebelen met die wiebelkontenquote:Op maandag 6 juli 2020 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom zijn sportbh's altijd zo onmogelijk om aan te krijgen.
Misschien heb je te grote tietenquote:Op maandag 6 juli 2020 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, dat is gewoon hoe die sportbh's zijn. In ieder geval het soort dat je niet met een haakje achter (of voor) vastmaakt, maar over je hoofd moet aantrekken. Kan wel een maat groter gaan, maar dat geeft geen steun ook. En die gaan ook moeizaam aan.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien heb je te grote tieten
Nee, is slecht voor de boobies.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon uitlaten en wiebelenwiebelen met die wiebelkonten
Ahaquote:Op maandag 6 juli 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon hoe die sportbh's zijn. In ieder geval het soort dat je niet met een haakje achter (of voor) vastmaakt, maar over je hoofd moet aantrekken. Kan wel een maat groter gaan, maar dat geeft geen steun ook. En die gaan ook moeizaam aan.
[..]
Nee, is slecht voor de boobies.
Lijkt zo wel een op een zittend plassende inwoner van Mexico die een zwaar auto-ongeluk heeft gehad.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij is wel leuk.(En prima steun voor niet-hardlopen.
)
[ afbeelding ]
uit gaat een stuk makkelijker iddquote:Op maandag 6 juli 2020 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook niet.quote:
Of je probeert niet hard genoegquote:Op maandag 6 juli 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook niet.![]()
Mijn hoofd is gewoon te groot.
Sexyquote:Op maandag 6 juli 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij is wel leuk.(En prima steun voor niet-hardlopen.
)
[ afbeelding ]
Ik krijg 'm wel uit (en aan), maar het kost meer moeite dan een gewone bh.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Munt, bieslook, peterselie en basilicum
Is dat ook een drugsverslaafde?quote:Op maandag 6 juli 2020 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw flipt weer eens hard.
zwemmenquote:Op maandag 6 juli 2020 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
fuck dit weer echt. 10 minuten mooi, kwartier plensbui. ZO gaat het de hele tijd. Je kunt dus eigenlijk met goed fatsoen niet de deur uit. Maar eens even dat zwembad checken dan.
Pistachequote:Op maandag 6 juli 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ook anti rookwaar gehaald.
Lollies en pistachenootjes
Nog slechter dan die van mij ?quote:
Dat ja.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die van jou is best goed met maar een been
quote:Op maandag 6 juli 2020 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die van jou is best goed met maar een been
Dus ik als oude kreupele invalide vent loop meer als jij als jonge huppelende frivole deernequote:
Ja.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:00 schreef crv het volgende:
[..]
Dus ik als oude kreupele invalide vent loop meer als jij als jonge huppelende frivole deerne
Wat denk je dat ik doe Bed-bank-ligstoel-bank-ligstoel-bab-bedquote:Op maandag 6 juli 2020 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop van m'n bed naar de bank en misschien m'n bureau en weer terug naar bed.
Die tig maal naar het toilet doen het 'm.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:02 schreef crv het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik doe Bed-bank-ligstoel-bank-ligstoel-bab-bed
En duizendmaal naar toilet omdat ik veel water moet drinken
Das 90% van mijn afstand iddquote:Op maandag 6 juli 2020 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die tig maal naar het toilet doen het 'm.
Mijn enige motivatie is dat ik niet in mijn broek wil pissenquote:Op maandag 6 juli 2020 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Hoe komen jullie aan de energie en motivatie.
Ander tijdverdrijf zoeken waardoor je gedachten niet naar sigaretten gaanquote:Op maandag 6 juli 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
vind het thuis niet roken echt wel lastiger dan buiten
ja das douchen en slapen :pquote:Op maandag 6 juli 2020 15:19 schreef crv het volgende:
[..]
Ander tijdverdrijf zoeken waardoor je gedachten niet naar sigaretten gaan
wat eet je allemaal?quote:Op maandag 6 juli 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vreet me nu al stuk aan van alles
Drie broodjes met kaas, twee biefstukjes, halve komkommer, drie gekookte eitje, mijn nagels en een half hard worstje.quote:
quote:
Wil je de mijne ?quote:
das best veelquote:Op maandag 6 juli 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie broodjes met kaas, twee biefstukjes, halve komkommer, drie gekookte eitje, mijn nagels en een half hard worstje.
Zou moord doen voor een broodje paling nuquote:Op maandag 6 juli 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das best veel![]()
ik heb alleen nog broodje paling en die pistache nootjes. Die nootjes helpen niet echt
Tokkie?quote:Op maandag 6 juli 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een verschrikkelijke foute gast gematcht op tinder maar oh zo aantrekkelijk
Tokkies zijn wel van de slangen ja en je kunt dat zoontje toch stiekem voeren aan die slang.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb em gegoogled. Hij heeft een slang, een echtemaar ook een zoon
zelfs ik ben niet zo gemeen.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tokkies zijn wel van de slangen ja en je kunt dat zoontje toch stiekem voeren aan die slang.
quote:Op maandag 6 juli 2020 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ja heb zelfs met jou betere gesprekken dan deze match dus dat wordt niks
Je wordt ouder, papaquote:Op maandag 6 juli 2020 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godgloeiende jongens. Hele weekend gaat het goed met mijn rug. Ik til 1 ding op vandaag en bam!
Zigeunertquote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godgloeiende jongens. Hele weekend gaat het goed met mijn rug. Ik til 1 ding op vandaag en bam!
quote:Op maandag 6 juli 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
servier.
handen ook vol tattoe's...Das zo fout
Kan je zelf ook wel.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
wie wil er een sigaret voor mij opsteken?
Hahahahahahaquote:
nee kloptquote:Op maandag 6 juli 2020 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo leuk was ie ook weer niet
quote:Op maandag 6 juli 2020 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent chagrijnig omdat je niet kan roken.
Ik rook niet.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Steek jij er 1 voor mij op haagsje?
ah nicequote:Op maandag 6 juli 2020 16:00 schreef FranticDJ het volgende:
positief bericht van de fotobehang toko
deze week ff definitief opmeten en bestellen.
ja ik ookquote:Op maandag 6 juli 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah niceBen benieuwd naar het resultaat
steek jij een sigaret voor mij op?quote:Op maandag 6 juli 2020 16:04 schreef Karzai het volgende:
maar het viel mee, wel een paar keer drijfnat geregend
Racist gespotquote:Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, kasteel bezocht. Nou een pot bier en een Zigeunerschnitzel. Zo lang dat nog zo mag heten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Klinkt goed!quote:Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, kasteel bezocht. Nou een pot bier en een Zigeunerschnitzel. Zo lang dat nog zo mag heten.
quote:Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2020 16:24 schreef crv het volgende:
Ik weet niet hoe die stappentellerapp rekent maar ik heb 58 stappen gedaan en hij vindt dat ik er 86 heb gedaan
Je zal wel 28 stappen achteruit hebben gezet of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 6 juli 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
Politiehelikopter de hele tijd boven mijn hoofd.
Hintquote:Op maandag 6 juli 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
Niet bewegen en ijsdeken over je heen voor het geval ze een warmtecamera hebbenquote:Op maandag 6 juli 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
Zozo, we hebben een kenner in de zaalquote:Op maandag 6 juli 2020 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
Niet bewegen en ijsdeken over je heen voor het geval ze een warmtecamera hebben
Je moest eens wetenquote:
Cordon bliequote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 16:50 schreef FranticDJ het volgende:
Wtf. Huis hier tegenover staat te koop en is gewoon bewoond.
Hoe vaak ik al mensen met het gezicht tegen de ramen geplakt heb zien staan. Glurend door de luxaflex heen..
Lekkerquote:Op maandag 6 juli 2020 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gamba's in een room saus met vanalles..
en brood
quote:
Ik had een keer Tarbotine in Vlissingen, lekkerste visjes die ik ooit op heb.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goeie deal gedaan bij de visboer
en later van de week verse slibtong rechtstreeks van de kotter halen
Lunch je altijd buiten de deur daar?quote:Op maandag 6 juli 2020 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb een te grote lunch gehad, nu eigenlijk geen honger meer. Dus ik ga voor een paar koekjes
quote:Op maandag 6 juli 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een keer Tarbotine in Vlissingen, lekkerste visjes die ik ooit op heb.
gerookte palingquote:Op maandag 6 juli 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
zou nu wel een hele kudde paling willen op eten
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gerookte paling
gebakken paling
gestoofde paling
paling in het groen
paling in de kreeftensaus
paling in de roomsaus
paling
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
zou nu wel een hele kudde paling willen op eten
Nee juist helemaal niet vaak, veel te duurquote:Op maandag 6 juli 2020 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lunch je altijd buiten de deur daar?
Iedereen verdient daar toch ¤100.000 per jaar?quote:Op maandag 6 juli 2020 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee juist helemaal niet vaak, veel te duur
maar ze krijgen het nietquote:Op maandag 6 juli 2020 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen verdient daar toch ¤100.000 per jaar?
Wil nog niet zeggen dat ik aan de lunchprijzen gewend bent geraaktquote:Op maandag 6 juli 2020 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen verdient daar toch ¤100.000 per jaar?
Ohja.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat ik aan de lunchprijzen gewend bent geraakt
Dit ja, heb net maar even 2 uur op de hometrainer gezeten om toch een beetje aan mijn stappen te komen vandaag.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
fuck dit weer echt. 10 minuten mooi, kwartier plensbui. ZO gaat het de hele tijd. Je kunt dus eigenlijk met goed fatsoen niet de deur uit. Maar eens even dat zwembad checken dan.
aanstellerquote:Op maandag 6 juli 2020 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ja, heb net maar even 2 uur op de hometrainer gezeten om toch een beetje aan mijn stappen te komen vandaag.
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ja, heb net maar even 2 uur op de hometrainer gezeten om toch een beetje aan mijn stappen te komen vandaag.
Heb toch wel meer stappen dan jijquote:
Mijn hometrainer is wel een beetje aan het eind van zijn latijn denk ik, ding is ook al een jaar of 10 oud. Loopt heel de tijd 'aan' waardoor je constant op een zwaardere weerstand zit en het maakt een teringherriequote:Op maandag 6 juli 2020 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hometrainer dan wel roeitrainer staat hier ook nog steeds op de wishlist.. met zo'n iFit ding bij voorkeur
ja die heeft maar 1 pootjequote:Op maandag 6 juli 2020 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie het anders @:crv nog niet zo snel doen
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:30 schreef Karzai het volgende:
geen zin om te koken, misschien bestel ik wel iets
eind van de maandquote:Op maandag 6 juli 2020 17:44 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk krijg ik mijn geld een beetje snel van het werken afgelopen weekend.
pff lastig mensquote:Op maandag 6 juli 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee alsnog allemaal niet hetzelfde:P
doe je dan voor werk?quote:Op maandag 6 juli 2020 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom je obsessie voor mij en wiet.
Van alles maar moest dit weekend koffiepakketjes rondbrengen.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles maar moest dit weekend koffiepakketjes rondbrengen.
'onderzetters'quote:Op maandag 6 juli 2020 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee echt koffie haha met chocolade erbij en onderzetters.
Heb ik al gezien. In een ver verleden.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
Als je nu naar het Louvre gaat, kan je eindelijk de mona Lisa zien..
in het vondelpark zie ik lekkerdere gietjes rond rennenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
in het vondelpark zie ik lekkerdere grietjes rond rennen
Niet zo snel maar met lang en langzaam kom ik er ookquote:Op maandag 6 juli 2020 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie het anders @:crv nog niet zo snel doen
Dikke vingers klein toetsenbord, wordt gek van dat mobiel tiepenquote:
Xdquote:Op maandag 6 juli 2020 18:18 schreef crv het volgende:
[..]
Dikke vingers klein toetsenbord, wordt gek van dat mobiel tiepen
Als je even googled kun je hem ook zien, scheelt ke een reis naar het louvrequote:Op maandag 6 juli 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
Klinkt goed fles. Fijne avondquote:Op maandag 6 juli 2020 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooo jongens en meisjes. 10.056 stappen inmiddels, en 320 meter gezwommen. Nu in stilte genieten van het uitzicht over het Bekken van Münster met in de verte veel windmolens. Maar hier is het groen, en mooi en stil.
En een pot Maisel's Weisse erbij. Pappie is uitermate tevredenje zou het met wat fantasie zelfs gelukkig kunnen noemen
Fijne avond allen
klopt, maar nu kijk je tenminste niet tegen 5000 achterhoofden.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:20 schreef crv het volgende:
[..]
Als je even googled kun je hem ook zien, scheelt ke een reis naar het louvre
G E N O Tquote:Op maandag 6 juli 2020 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooo jongens en meisjes. 10.056 stappen inmiddels, en 320 meter gezwommen. Nu in stilte genieten van het uitzicht over het Bekken van Münster met in de verte veel windmolens. Maar hier is het groen, en mooi en stil.
En een pot Maisel's Weisse erbij. Pappie is uitermate tevredenje zou het met wat fantasie zelfs gelukkig kunnen noemen
Fijne avond allen
Klinkt als een goede dag!quote:Op maandag 6 juli 2020 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne avond allen
Hoe was de schnitzel?quote:Op maandag 6 juli 2020 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne avond allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |