abonnement Unibet Coolblue
pi_193962710
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:49 schreef thedeedster het volgende:

[..]

We zien in de VS hoe succesvol dergelijke ongein is. Een twee-partijenstelsel is voor mensen die zwart-wit denken dat er maar 2 smaken zijn.

Er zijn nu talloze partijen, en geen enkele waar ik het echt mee eens ben. Het is dat het zo’n smerig wereldje is, zelf de politiek ingaan is geen optie.
Uiteindelijk schieten ze zichzelf in de voet, want mochten ze ooit in de regering komen, dan moeten ze toch een regeerakkoord opstellen. En dat betekent water bij de wijn doen (of geitenmelk), en dat willen ze niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 6 juli 2020 @ 19:52:34 #77
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193962967
Dit gaat ten koste van DENK
Ik ben inmiddels overleden
pi_193962973
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:52 schreef Enchanter het volgende:
Dit gaat ten koste van DENK
Dat is dan wel positief.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 6 juli 2020 @ 20:15:20 #79
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193963404
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:52 schreef Enchanter het volgende:
Dit gaat ten koste van DENK
Denk is ook zonder deze concurrent wel klaar. 80% (en dan schat ik nog voorzichtig) van de stemmen op die partij komen van de extreem nationalistische Nederturken. Ik moet nog maar zien of die op de partij stemmen wanneer er een Nederlandse Marokkaan aan het roer staat.
pi_193963659
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 20:15 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Denk is ook zonder deze concurrent wel klaar. 80% (en dan schat ik nog voorzichtig) van de stemmen op die partij komen van de extreem nationalistische Nederturken. Ik moet nog maar zien of die op de partij stemmen wanneer er een Nederlandse Marokkaan aan het roer staat.
Die claim lijkt me statistisch gezien wat vergezocht. Met ruim 400.000 Nederturken (waarvan vermoedelijk hooguit de helft stemgerechtigd) en ruim 200.000 stemmen voor DENK zou de opkomst onder deze groep bijzonder hoog geweest moeten zijn. Waarbij die onder allochtonen normaal gesproken niet snel boven de 50% komt.
pi_193963712
Nog meer versplintering, jippie...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 7 juli 2020 @ 09:06:33 #82
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_193969845
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 14:36 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

De PvdA is te beschaafd om met ranzige clubs als PVV of FvD in zee te gaan....
Het gaat me niet om samenwerking met die clubs, het gaat me om de inhoudelijke draai. Als de PvdA die maakt dan vreten ze in ieder geval de halve PVV gewoon leeg. Daar zit hun oude achterban, die door het politiek-correcte geneuzel over de multiculturele samenleving weggevlucht is.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_193970188
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 09:06 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Het gaat me niet om samenwerking met die clubs, het gaat me om de inhoudelijke draai. Als de PvdA die maakt dan vreten ze in ieder geval de halve PVV gewoon leeg. Daar zit hun oude achterban, die door het politiek-correcte geneuzel over de multiculturele samenleving weggevlucht is.
De PvdA is afgelopen decennia al flink opgeschoven (de Turkijedeal kwam voor een flink deel uit de koker Diederik Samsom en de Vreemdelingenwet onder Cohen was op dat moment zo'n beetje de strengste ter wereld), die kunnen niet veel verder doordraaien zonder hun andere aanhang te verliezen. En op boos doen tegen buitenlanders gaan ze het ook nooit winnen van VVD en CDA bij wie dat veel natuurlijker in de ideologie zit.
pi_193973901
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:42 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Twee stuks in de regering op dit moment met samen minder zetels dan de KVP in haar eentje haalde voor ze opging in het CDA.
En ook het totaal aantal confessionele zetels vertoont een gestadig dalende lijn. Van 60 in 1989 naar 49 in 2006 naar 30 in 2017.

Je kan je beter zorgen maken om de fratsen van andere partijen.
De religieuze partijen zijn echter veel schadelijker voor normale mensen, aangezien zij slechts medemensen produceren met weinig tot geen IQ, en die gebruiken om normale mensen te verdrijven.
pi_193974288
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 09:16 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik ken die hele club niet, maar nog meer religieuze politieke partijen erbij zie ik sowieso al als achteruitgang.
Nida is een constructieve partij op islamitische grondslag. Denk pretendeert een migrantenpartij te zijn maar lijkt toch wel erg op een turkenpartij. Nida is een soort islamitische cda.

Nourdin ouali is overigens vlijmscherp als een scheermes.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_193974910
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 14:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nida is een constructieve partij op islamitische grondslag. Denk pretendeert een migrantenpartij te zijn maar lijkt toch wel erg op een turkenpartij. Nida is een soort islamitische cda.

Nourdin ouali is overigens vlijmscherp als een scheermes.
Ze kunnen best goede bedoelingen hebben hoor daar niet van. Echter, anno 2020 zie ik zelf liever dat de invloed van god, allah en meer van zulks wat afneemt.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 juli 2020 @ 15:03:30 #87
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193974944
Prima toch, zolang het SGP, CU en CDA mogen deelnemen aan de democratie moet een partij als NIDA gewoon kunnen meedoen. Ze zijn heel wat serieuzer dan DENK, dus lijkt me een aanwinst en veel beter dan die Erdoganpijpclub.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_193974962
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 13:36 schreef torentje het volgende:

[..]

De religieuze partijen zijn echter veel schadelijker voor normale mensen, aangezien zij slechts medemensen produceren met weinig tot geen IQ, en die gebruiken om normale mensen te verdrijven.
Gezien het verloop van hun aanhang wat ik je geschetst heb, klopt dat niet echt.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 juli 2020 @ 15:05:19 #89
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193974968
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 14:59 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]

Ze kunnen best goede bedoelingen hebben hoor daar niet van. Echter, anno 2020 zie ik zelf liever dat de invloed van god, allah en meer van zulks wat afneemt.
Dan moeten we de grondwet aanpassen, en dat gaat niet zonder steun van dezelfde partijen die jij liever minder invloed zit hebben. Ik denk niet dat ze in hun eigen voeten gaan schieten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage dinsdag 7 juli 2020 @ 15:06:57 #90
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193974985
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 13:36 schreef torentje het volgende:

[..]

De religieuze partijen zijn echter veel schadelijker voor normale mensen, aangezien zij slechts medemensen produceren met weinig tot geen IQ, en die gebruiken om normale mensen te verdrijven.
Heb je de feiten in de post die je quote niet gelezen? Dit bewijst juist het omgekeerde. Daarnaast zijn mensen zoals Pieter Omtzigt trouwens essentieel voor het bewaken van onze democratie. Dat is pas een dijk van een politicus.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_193975060
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 14:59 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]

Ze kunnen best goede bedoelingen hebben hoor daar niet van. Echter, anno 2020 zie ik zelf liever dat de invloed van god, allah en meer van zulks wat afneemt.
Dat zie ik ook liever maar Nida is geen partij van extremisten. Het is een partij die echt wel op constructieve wijze mee wil doen. Dat er ooit een partij komt op islamitische grondslag is onafwendbaar en ik denk dat je het met Nida dan niet slecht treft.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_193976021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 15:06 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Heb je de feiten in de post die je quote niet gelezen? Dit bewijst juist het omgekeerde. Daarnaast zijn mensen zoals Pieter Omtzigt trouwens essentieel voor het bewaken van onze democratie. Dat is pas een dijk van een politicus.
Sorry dat ik jou weerspreek, maar de religieuze partijen willen geen normale samenleving. Zij dagen namelijk iedere normaal mens uit om helemaal alleen-dus zonder steun-bij hen op bezoek te gaan.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 juli 2020 @ 17:00:32 #93
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193976456
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 16:33 schreef torentje het volgende:

[..]

Sorry dat ik jou weerspreek, maar de religieuze partijen willen geen normale samenleving. Zij dagen namelijk iedere normaal mens uit om helemaal alleen-dus zonder steun-bij hen op bezoek te gaan.
Daar ging het niet over, jij had het over dat ze de 'normale mens' wat de neuk dat ook mag zijn, verdrijven. De trend in verkiezingsuitslagen laat onomstotelijk een omgekeerde trend zien.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_193981060
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 15:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zie ik ook liever maar Nida is geen partij van extremisten. Het is een partij die echt wel op constructieve wijze mee wil doen. Dat er ooit een partij komt op islamitische grondslag is onafwendbaar en ik denk dat je het met Nida dan niet slecht treft.
Nida is moslimbroederschap.....extremistischer is moeilijk te vinden hoor....
Dat jij in hun mooie praatjes trapt moet jij weten, maar deze lui laten pas hun werkelijke agenda zien als ze je in de tang hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')