Is alleen lekker als het net uit de frituur komt toch? Niet als het eerst een kwartier in zo'n bak achterop een scooter moet.quote:
ach ik scoor alleen kip 20's in de mcdrivequote:Op zondag 5 juli 2020 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is alleen lekker als het net uit de frituur komt toch? Niet als het eerst een kwartier in zo'n bak achterop een scooter moet.
heeft die iemand aangereden?quote:Op zondag 5 juli 2020 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
Ah de brokkenpiloot vannacht was ook onder invloed van drugs en wordt poging tot doodslag ten laste gelegd..
nope, ze hebben trouwens met een flinke sleepwagen moeten trekken om die auto van tussen de paaltjes te krijgenquote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hier niet. Hij zit 100 meter verderop.
Vroeger zat ie 10 meter verderopquote:Op zondag 5 juli 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat had ik ook toen ik in Breda woonde
Ik doe het r niet naquote:
Ik zag van de week op FB iets langskomen dat de Kleine Zeemeermin in Kopenhagen ook ondergeklad wasquote:
Nee het heeft wat obsceens als je weet dat je van zo'n maaltijd 20 man kunt voedenquote:Op zondag 5 juli 2020 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook niet.. snap die vreet challenges niet zo.
Kom op dan. Stappenteller om en gaaaaaanquote:Op zondag 5 juli 2020 12:36 schreef Karzai het volgende:
ik kom onder de douche vandaan en het zonnetje schijnt, dit kan geen toeval zijn
bekladden daarvan sloeg echt nergens op.quote:Op zondag 5 juli 2020 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag van de week op FB iets langskomen dat de Kleine Zeemeermin in Kopenhagen ook ondergeklad was![]()
eronder gezet "Wait, is every statue now "racist" just for being a statue? That's racist"
50 likes in 2 minuten
Op een gegeven moment ben je er ook klaar mee lijkt me, alleen al omdat het afgekoeld en taai wordt.quote:
pcies.. maar heel die lap vlees ziet er ook gewoon niet eetbaar lekker uit ofzo.. Kijk hoe die zit te zagen om er doorheen te komen..quote:Op zondag 5 juli 2020 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je er ook klaar mee lijkt me, alleen al omdat het afgekoeld en taai wordt.
Mja een stukje ervan is misschien nog wel lekker, en een wat scherper mes en met de vezels meesnijden wil ook wel helpen denk ikquote:Op zondag 5 juli 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies.. maar heel die lap vlees ziet er ook gewoon niet eetbaar lekker uit ofzo.. Kijk hoe die zit te zagen om er doorheen te komen..
Vroeger dacht die dat hij de wederopstanding van Jezus was, vorig jaar was die opeens een apostel die zwaar religieus was geworden en nu wil die president wordenquote:
klopt.. ken hetquote:Op zondag 5 juli 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja een stukje ervan is misschien nog wel lekker, en een wat scherper mes en met de vezels meesnijden wil ook wel helpen denk ik. Had vorig jaar in de VS een keer een soort mixed grill met alleen maar heul veul varkensvlees. In het begin was het echt superlekker maar op een gegeven moment was het wat afgekoeld en was het gewoon echt niet meer lekker, was wel zonde.
maar hij is nog steeds een gay Fishquote:Op zondag 5 juli 2020 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger dacht die dat hij de wederopstanding van Jezus was, vorig jaar was die opeens een apostel die zwaar religieus was geworden en nu wil die president worden
schizofreen is hetquote:Op zondag 5 juli 2020 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger dacht die dat hij de wederopstanding van Jezus was, vorig jaar was die opeens een apostel die zwaar religieus was geworden en nu wil die president worden
Mwa in de meeste restaurants zijn het best normale porties, maar dit was in Vegasquote:Op zondag 5 juli 2020 12:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt.. ken hetde porties daar zijn sowieso gewoon veel te groot.
mja de grootste die ik weggewerkt heb was 750 gram ofzo.. en dat was ook geen pretje..quote:Op zondag 5 juli 2020 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa in de meeste restaurants zijn het best normale porties, maar dit was in VegasWas wel een gratis maal dus dat scheelde wel want het waren maaltijden van 40 dollar
Sommige mensen hebben zo'n stofwisseling daar kun je echt eten in BLIJVEN gooienquote:Op zondag 5 juli 2020 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je er ook klaar mee lijkt me, alleen al omdat het afgekoeld en taai wordt.
quote:Op zondag 5 juli 2020 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben zo'n stofwisseling daar kun je echt eten in BLIJVEN gooien
In a way.... kun je zeggen dat zijn ambities steeds realistischer wordenquote:Op zondag 5 juli 2020 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik nietquote:Op zondag 5 juli 2020 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben zo'n stofwisseling daar kun je echt eten in BLIJVEN gooien
Heb nu de energie niet om er 1 uit te kiezenquote:Op zondag 5 juli 2020 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat is een vaatwasser fijnheb 'm vannacht weer aan gezet
Wat is je budget?quote:Op zondag 5 juli 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nu de energie niet om er 1 uit te kiezenZijn er zoveel
Ik helaas nietquote:Op zondag 5 juli 2020 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor een goeie die voorlopig meegaat zon 600 ofzo? Vereiste zijn dat die stil is en zon besteklade heeft.quote:
Inbouw of vrijstaand?quote:Op zondag 5 juli 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor een goeie die voorlopig meegaat zon 600 ofzo? Vereiste zijn dat die stil is en zon besteklade heeft.
zal hem zo verder googlen.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal https://www.coolblue.nl/s(...)mpaign=product-share
Heb zelf AEG wasmachine & droger. Tevreden over
Heb je weleens van een centimeter gehoord?quote:
ja dat welquote:Op zondag 5 juli 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je weleens van een centimeter gehoord?
nee ruimte. Vooral breedte en diepte. In "centimeters" dus.quote:
ah. heb het een keer gemeten en het was het gebruikelijke. Denk ook dat het een ikea keuken isquote:Op zondag 5 juli 2020 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ruimte. Vooral breedte en diepte. In "centimeters" dus.
Vrouwen en ruimtelijk inzichtquote:Op zondag 5 juli 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
heb het een keer gemeten en het was het gebruikelijke. Denk ook dat het een ikea keuken is
oh dat sowieso jaquote:Op zondag 5 juli 2020 13:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou het maar eerst opmeten voordat je een nieuwe bestelt
Ik niet. Ik zou gewoon zeggen "ik heb het een keer opgemeten en het was het gebruikelijke"quote:Op zondag 5 juli 2020 13:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou het maar eerst opmeten voordat je een nieuwe bestelt
Moest lachenquote:Op zondag 5 juli 2020 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou gewoon zeggen "ik heb het een keer opgemeten en het was het gebruikelijke"Dan weten die jongens wel wat ze moeten brengen
![]()
quote:Op zondag 5 juli 2020 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou gewoon zeggen "ik heb het een keer opgemeten en het was het gebruikelijke"Dan weten die jongens wel wat ze moeten brengen
![]()
Dat kan je op zoveel manieren opvattenquote:Op zondag 5 juli 2020 13:33 schreef kwiwi het volgende:
Je had het gewoon "het gat waar ie in moet" moeten noemen
breedte : 60quote:Op zondag 5 juli 2020 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Breedte en hoogte van het ‘vak’ waar ie in moet
er is een veel gebruikte maat bij vaatwassers Henkquote:Op zondag 5 juli 2020 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Even een 'vaatwasser in de nis vrotten'.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moest lachen
Dan komt er ineens een ‘loodgieter’ bij haar langs
Jij woont volgens mij best kut om boodschappen te doenquote:Op zondag 5 juli 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
flinke wind
kom zo het rijswijkse plein niet over voor de ah
nee joh. kan alle kanten opquote:Op zondag 5 juli 2020 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij woont volgens mij best kut om boodschappen te doen
Maar euh.. niet echt iets dicht in de buurt toch?quote:Op zondag 5 juli 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. kan alle kanten op
maar met deze wind vlieg ik weg door het strijkijzer
uhm. nog geen 500 meter?quote:Op zondag 5 juli 2020 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar euh.. niet echt iets dicht in de buurt toch?
quote:Op zondag 5 juli 2020 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OH.. het lijkt zo afgelegen haha.
quote:Op zondag 5 juli 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze zou dus passen
https://www.coolblue.nl/p(...)mpaign=product-share
nee. je weet toch wel waar het strijkijzer straatquote:Op zondag 5 juli 2020 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achter de Theresiastraat, zit ik dan goed?
Ben vrijquote:Op zondag 5 juli 2020 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, je zit achter het raam, vergeet je het rode lampje niet aan te zetten?
Jawelquote:Op zondag 5 juli 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. je weet toch wel waar het strijkijzer straat
Ik had dus iedere keer het idee aan de hand van die ene foto tijdje terug dat je dus meer daar vanaf woont. Maar goed het is dus weer een andere kant opquote:
Jij ook niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat ballie weinig te klagen heeft qua winkels.
als mannen de geleenstraat horen weten ze altijd gelijk waar het isquote:Op zondag 5 juli 2020 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had dus iedere keer het idee aan de hand van die ene foto tijdje terug dat je dus meer daar vanaf woont. Maar goed het is dus weer een andere kant op
helemaal niks :pquote:Op zondag 5 juli 2020 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat ballie weinig te klagen heeft qua winkels.
dat zeg ikquote:Op zondag 5 juli 2020 14:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is gewoon de gebruikelijke maat.
Ik ga vaak naar het sav. Die is nu dicht omdat het een XL wordtquote:Op zondag 5 juli 2020 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, ben omringd door Albert Heijns.
Jaquote:Op zondag 5 juli 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als mannen de geleenstraat horen weten ze altijd gelijk waar het is
Dacht dat sav al XL was? Die winkel is huge?quote:Op zondag 5 juli 2020 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga vaak naar het sav. Die is nu dicht omdat het een XL wordt
Hij is wel groot ja maar op het bord stond dat hij dicht ging en binnenkort er een XL zou openen.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht dat sav al XL was? Die winkel is huge?
ze zin die onder de bijenkorf ook aan het verbouwenquote:Op zondag 5 juli 2020 14:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht dat sav al XL was? Die winkel is huge?
Ohja volgens mij heeft XL ook dat ze verse maaltijden enzo maken? Dat is wel relaxt dan.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is wel groot ja maar op het bord stond dat hij dicht ging en binnenkort er een XL zou openen.
Ben wel benieuwd *Oquote:Op zondag 5 juli 2020 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja volgens mij heeft XL ook dat ze verse maaltijden enzo maken? Dat is wel relaxt dan.
wat bouwen we niet in?quote:Op zondag 5 juli 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet ik kijken bij een andere winkel want coolblue bouwt niet in.
Ja, daar zijn er een paar van. Truus.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is een veel gebruikte maat bij vaatwassers Henk
Doen we wel, normaal gesproken. Weet niet hoe het nu is met Covid.quote:
ja geloof nu vanwege covid bouwen ze niks in.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Doen we wel, normaal gesproken. Weet niet hoe het nu is met Covid.
Heb zelf die pilot gedraaid namelijk.
Ik ookquote:
k ga het fvandaag niet redden met de stappen,. blijf zitten waar ik zitquote:Op zondag 5 juli 2020 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook6100 stappen
En een hoop dingen geleerd
Nu even balkonnetje. Hopen op zon
Inmiddels wel weer, https://www.coolblue.nl/p(...)te-81-5-87-5-cm.htmlquote:Op zondag 5 juli 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof nu vanwege covid bouwen ze niks in.
Superquote:
ohhh chill. dan kan ik em daar bestellenquote:Op zondag 5 juli 2020 14:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Inmiddels wel weer, https://www.coolblue.nl/p(...)te-81-5-87-5-cm.html
Moest ff kijken maar zie hierboven!
ah leukquote:Op zondag 5 juli 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SuperTerug de scenic route genomen door het nationale park, onderweg nog even gestopt bij een Romeins aquaduct. En mijn ogen nog even uitgekeken bij de Ruhrsee
dus karige treinrit terug?quote:Op zondag 5 juli 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Alleen geen supermarkt gevonden die open was in Aken
Nee hehe, het is zondag. Die zijn in Duitsland op Zaterdag nog niet eens open na 12 uurquote:Op zondag 5 juli 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Alleen geen supermarkt gevonden die open was in Aken
Misschien als je belt/mailt dat ze het wel kunnen fiksen voor je.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
al staat het bij deze er weer niet bij
Tip: Doe gewoon alsof je niet weet wat een nis is. Dan lukt het welquote:Op zondag 5 juli 2020 14:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Misschien als je belt/mailt dat ze het wel kunnen fiksen voor je.
quote:Op zondag 5 juli 2020 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Doe gewoon alsof je niet weet wat een nis is. Dan lukt het wel
Oh jammer zeg. Nou ja dan zul je hem zelf moeten inbouwen ookquote:
Dat kan zequote:Op zondag 5 juli 2020 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer zeg. Nou ja dan zul je hem zelf moeten inbouwen ook![]()
Nou, da’s een beetje achterhaald, Fles. Supermarkten waren gisteren tot 20.00 uur open.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hehe, het is zondag. Die zijn in Duitsland op Zaterdag nog niet eens open na 12 uur
Oh gelukkig maarquote:Op zondag 5 juli 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, da’s een beetje achterhaald, Fles. Supermarkten waren gisteren tot 20.00 uur open.
Wat? Heeft er eens iemand vertrouwen in je.....quote:
ja niet terecht hoorquote:Op zondag 5 juli 2020 14:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat? Heeft er eens iemand vertrouwen in je.....
Veel gewone winkels welquote:Op zondag 5 juli 2020 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gelukkig maarHet was natuurlijk Langer Samstag, de eerste zaterdag van de maand. En met supermarkten zal het inderdaad wel meevallen hoor. Maar veel winkels zijn op zaterdagmiddag vanaf 12 of 1 uur wel dicht.
ja gemeen van zequote:Op zondag 5 juli 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stiekem hopen ze gewoon op de rampverhalen
Je bent niet goed jijquote:Op zondag 5 juli 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stiekem hopen ze gewoon op de rampverhalen
doen ze niet vanwege corona zeker?quote:Op zondag 5 juli 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet ik kijken bij een andere winkel want coolblue bouwt niet in.
quote:Op zondag 5 juli 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar toekito plaatste net een vaatwasser waar de optie wel bij zat
is dat een winkel?quote:Op zondag 5 juli 2020 15:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]kon je anders AO adviseren maar zie net dat die niet meer actief zijn in NL
neem even contact op met die blauwe rukkers.. dealtje maken dit datquote:Op zondag 5 juli 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
al staat het bij deze er weer niet bij
Ja daar ben ik bang voor maar denk niet dat dat het probleem isquote:Op zondag 5 juli 2020 15:14 schreef Karzai het volgende:
maar je afvoer was toch niet goed @:bitterbal ?
komt die loodgieter straks toch nogquote:Op zondag 5 juli 2020 15:14 schreef Karzai het volgende:
maar je afvoer was toch niet goed @:bitterbal ?
las het ja, die vrolijke brabo's, maar ondertussen!quote:Op zondag 5 juli 2020 15:23 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)len-in-zeecontainers
ziek
awwwquote:Op zondag 5 juli 2020 15:31 schreef Karzai het volgende:
Vriendinnetje voor die rechter gekocht, misschien doet ie het dan beter
[ afbeelding ]
linda en laura?quote:
Even lekker lood gieten hmmquote:Op zondag 5 juli 2020 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt die loodgieter straks toch nog
[ afbeelding ]
Nu kan Olaf zich eindelijk concentreren op de echte gevechten op de baan ipv 2 uur aftrekken op Maxquote:
ik heb ook nog een palm, tina die doet het ook wel goedquote:Op zondag 5 juli 2020 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 2 juli 2020 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
Lotje groeit als kool
[ afbeelding ]
Dit was een maand of 3-4 geleden
[ afbeelding ]
Dit is nu
quote:Op zondag 5 juli 2020 15:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb ook nog een palm, tina die doet het ook wel goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu een foto van de trotse Maria danquote:Op zondag 5 juli 2020 15:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb ook nog een palm, tina die doet het ook wel goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb hamburgers uit de vriezer gehaaldquote:Op zondag 5 juli 2020 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb gruwelijke zin in ribben. Alleen nergens af te halen :/
Hier duurt die nog een kleine 40 rondjes!quote:
nja de lokale steakhouse deed ze voor 12,5 afhalen.. maar sinds ze weer open mogen doen ze dat niet meerquote:Op zondag 5 juli 2020 15:52 schreef Karzai het volgende:
ribben beetje duur 16 euro voor wat ribbetjes, wel lekker en patat en sla erbij
Je mag niet meer afhalen of de prijs is wat hoger?quote:Op zondag 5 juli 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja de lokale steakhouse deed ze voor 12,5 afhalen.. maar sinds ze weer open mogen doen ze dat niet meer
ze zijn gestopt met het afhaalmenuquote:Op zondag 5 juli 2020 15:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je mag niet meer afhalen of de prijs is wat hoger?
En zelf ribs maken geen optie?quote:Op zondag 5 juli 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja de lokale steakhouse deed ze voor 12,5 afhalen.. maar sinds ze weer open mogen doen ze dat niet meer
hoezo niet? ze zijn 7 dagen per week open met 4 tijds slots die zowat allemaal vol zitten dankzij de teringgrote hoeveelheid toeristen die er nu al zijn.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Dat is toch niet logisch in deze tijd?
Die doen goede zaken.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo niet? ze zijn 7 dagen per week open met 4 tijds slots die zowat allemaal vol zitten dankzij de teringgrote hoeveelheid toeristen die er nu al zijn.
Jammer man, is zoveel lekkerder dan van een der welk steakhousequote:Op zondag 5 juli 2020 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar ben ik 6u mee bezigdus nee: geen optie
wij hebben een goeie steakhouse hoorquote:Op zondag 5 juli 2020 16:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer man, is zoveel lekkerder dan van een der welk steakhouse
Als je alleen voor Max kijkt kun je net zo goed niet meer kijken tot hij voor Ferrari rijd.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/ Op zondag 5 juli 2020 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verstappen lag er al snel uit.
Soberso, dat is mijn standaard gezichts uitdrukkingquote:
Daar zou ik ookquote:Op zondag 5 juli 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu docu van tegenlicht.
Uit groot europees onderzoek is gebleken dat de jeugd helemaal niet progressief is maar juist steeds conservatiever wordt omdat ze de samenleving te ingewikkeld vinden worden
das juist boeiend toch?quote:Op zondag 5 juli 2020 16:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar zou ik ookvan gaan kijken. Er is vast wel iets boeienders
Ik had er nog niet echt over nagedacht eikquote:Op zondag 5 juli 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had deze uitkomst niet verwacht hoor
moet je eens doenquote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik had er nog niet echt over nagedacht eik
hmm toevallig ook met slagwroom?quote:Op zondag 5 juli 2020 16:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben verslaafd aan augurkenMaar nu zijn ze op, en er is geen winkel open hier op zondag
Die van mij is ook zuurquote:Op zondag 5 juli 2020 16:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben verslaafd aan augurkenMaar nu zijn ze op, en er is geen winkel open hier op zondag
Echt helemaal geen winkel open?quote:Op zondag 5 juli 2020 16:43 schreef kwiwi het volgende:
In Zwitserland, waar de zondag nog altijd rustdag is. Op zich wel lekker, maar niet als je boodschappen vergeten bentquote:Op zondag 5 juli 2020 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt helemaal geen winkel open?![]()
Waar woon je dan?
Ow, was dat helemaal vergetenquote:Op zondag 5 juli 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Zwitserland, waar de zondag nog altijd rustdag is. Op zich wel lekker, maar niet als je boodschappen vergeten bent
quote:Op zondag 5 juli 2020 17:00 schreef kwiwi het volgende:
Net een aflevering van Unsolved Mysteries op Netflix gekeken over Ufo's... Nu geloof ik in buitenaardse wezens die de aarde bezoeken
wat een waardeloos iets..quote:Op zondag 5 juli 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Zwitserland, waar de zondag nog altijd rustdag is. Op zich wel lekker, maar niet als je boodschappen vergeten bent
Nou ja dat is dus een mysterie. Maar er zijn een aantal mensen in dezelfde stad (die elkaar niet kennen) die op dezelfde avond zeggen ontvoerd te zijn geweest door aliens. En weer anderen hebben toen ook een ufo gezien.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat voor aliens bezoeken ons? Blijven ze ook?
oeeeh het standaart verhaaltje dusquote:Op zondag 5 juli 2020 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus een mysterie. Maar er zijn een aantal mensen in dezelfde stad (die elkaar niet kennen) die op dezelfde avond zeggen ontvoerd te zijn geweest door aliens. En weer anderen hebben toen ook een ufo gezien.
ja maar het zal vast met vage sightings zijn. fel lichtquote:
Hoewel ik het hem gun mag die wel bloemen naar Albon en de FIA sturen.quote:
Hij was er op het juiste moment, gewoon top gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoewel ik het hem gun mag die wel bloemen naar Albon en de FIA sturen.
Hij zat er goed bij maar ik blijf de straf van LH, niet mijn favo coureur, vreemd vinden.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij was er op het juiste moment, gewoon top gedaan.
Gewoon een uurtje met de bus tochquote:Op zondag 5 juli 2020 17:29 schreef Dity het volgende:
Moi, net thuis na een lange rit Maastricht-Assen. Afzien, 💯 rijden en veel zweten. Nu maar ff douchen en de zooi ruimen.
Ze mogen wel uitkijken met al die straffen dat het niet net zo'n jurysport wordt als judo of paardrijden.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij zat er goed bij maar ik blijf de straf van LH, niet mijn favo coureur, vreemd vinden.
Albon maakte gewoon een stomme fout waar Hamilton te hard op reageerde. Duidelijk verdiend podium voor Norris.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoewel ik het hem gun mag die wel bloemen naar Albon en de FIA sturen.
Ik heb de logica van de FIA volgen opgegeven.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij zat er goed bij maar ik blijf de straf van LH, niet mijn favo coureur, vreemd vinden.
mogen ze dat gewoon claimen?quote:Op zondag 5 juli 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
Politie kwam net langs om m'n camerabeelden te claimen als bewijs
daar is ook nog wel het een en ander op te zien van vannachtnice.
Bewijs van wat?quote:Op zondag 5 juli 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
Politie kwam net langs om m'n camerabeelden te claimen als bewijs
daar is ook nog wel het een en ander op te zien van vannachtnice.
Ja want je filmt onbedoeld de openbare weg.. En ze komen het netjes vragen, sta je t niet af dan komen ze met een gerechtelijk bevel.quote:
was een dikke achtervolging hier vannachtquote:
Spanning en de sensatiequote:Op zondag 5 juli 2020 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was een dikke achtervolging hier vannachtlokale gangbanger heeft zich vervolgens klem gereden tussen twee paaltjes bij mij voor de deur.
ah oke.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja want je filmt onbedoeld de openbare weg.. En ze komen het netjes vragen, sta je t niet af dan komen ze met een gerechtelijk bevel.
Daarbij heeft de politie een register waar je je op kan aanmelden als je camera's in en om je huis hebt. Dan kan het zijn dat ze langs komen om beeldmateriaal op te vragenik sta in dat register.
Plus waarschijnlijk loop je risico op een aanklacht wegens belemmering van de rechtsgang als je ze niet geeft.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja want je filmt onbedoeld de openbare weg.. En ze komen het netjes vragen, sta je t niet af dan komen ze met een gerechtelijk bevel.
Daarbij heeft de politie een register waar je je op kan aanmelden als je camera's in en om je huis hebt. Dan kan het zijn dat ze langs komen om beeldmateriaal op te vragenik sta in dat register.
Wij hadden x bij mijn schoonouders dat er iemand hard crashte tegen een lantaarnpaal. Dat gaf ook een mega klap. En omdat het zomer was en iedereen buiten zat was ook iedereen binnen 2 tellen bij het wrak.quote:
nja dit was rond 23u ofzo gisteren? moet je ff in vorige topic terug kijken. stond semi live verslag ;Pquote:Op zondag 5 juli 2020 17:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wij hadden x bij mijn schoonouders dat er iemand hard crashte tegen een lantaarnpaal. Dat gaf ook een mega klap. En omdat het zomer was en iedereen buiten zat was ook iedereen binnen 2 tellen bij het wrak.
Teveel moeite voor een beetje sensatiequote:Op zondag 5 juli 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja dit was rond 23u ofzo gisteren? moet je ff in vorige topic terug kijken. stond semi live verslag ;P
dus dat. Ik wacht wel op de reconstructie op RTL Crime ofzoquote:Op zondag 5 juli 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teveel moeite voor een beetje sensatie
pffquote:Op zondag 5 juli 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teveel moeite voor een beetje sensatie
Ja. die heerlijke fritessausquote:Op zondag 5 juli 2020 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Durf ik naar de Mac of durf ik niet naar de Mac.
Dat durf je.quote:Op zondag 5 juli 2020 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Durf ik naar de Mac of durf ik niet naar de Mac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |