abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 juli 2020 @ 14:57:33 #101
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_193958670
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:22 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Maar dan nog; het heeft geen zin miljoenen mensen af te zonderen voor een ziekte die slechts een promillage van hen ernstige klachten zal opleveren.
doel was (is?) de verspreiding te voorkomen. als een nieuw virus zich overal vestigd, is het een nieuw feit. als je het overal binnen de perken of zelfs weg kan krijgen...

dat doel wordt wel steeds meer onbereikbaar, maar ironisch genoeg komt dat door de mensen die geen beperkingen willen...
  maandag 6 juli 2020 @ 14:57:52 #102
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_193958676
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:56 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit is het topic over Kanye.
ze stellen me vragen..
  maandag 6 juli 2020 @ 16:43:59 #103
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193960232
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 09:01 schreef thedeedster het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/show/ka(...)ntschap-vs~a38ab988/

Hilarisch! Ik heb nog een stuk tekst vet gemaakt. Je bent dus groot fan van Trump en gaat hem dan in de wielen rijden door mee te doen met dezelfde verkiezing.

Maar ja, Kanye is natuurlijk nog meer fan van zichzelf.

Idiocracy is geen film. Het is een documentaire. :Y
Kan natuurlijk ook zo zijn om met name zwarte stemmers weg te halen bij de democraten.
Dan blijft er niks van ze over en wint Trump god.

Ze werken gewoon samen

Kanye is fan vd Donald en andersom
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_193960744
Denk dat iemand het ongekende genie nog wel even moet uitleggen dat jezelf kandideren voor het Amerikaanse presidentschap wel iets meer behelst dan een aankondiging doen op Twitter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 6 juli 2020 @ 17:19:25 #105
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193960786
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 17:16 schreef Monolith het volgende:
Denk dat iemand het ongekende genie nog wel even moet uitleggen dat jezelf kandideren voor het Amerikaanse presidentschap wel iets meer behelst dan een aankondiging doen op Twitter.
Afgezien daarvan moet ie eerst zijn geboortebewijs laten zien aan Trump, want die is in Afrika geboren kennelijk
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 9 juli 2020 @ 12:28:51 #107
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194005121
Nieuwe kijk op de kwestie;
quote:
Kanye West, die de afgelopen dagen veel media-aandacht kreeg omdat hij onder meer liet weten zich verkiesbaar te stellen als president van de Verenigde Staten, zou zich volgens ingewijden in een manische periode bevinden. De rapper liet eerder weten bipolair te zijn, wat inhoudt dat hij zowel manische als depressieve perioden meemaakt.

De bronnen laten donderdag aan TMZ weten dat West ongeveer eens per jaar zo'n manische periode meemaakt, wat nu dus ook het geval zou zijn.

Tijdens zijn vermeende manische periode gaf de rapper ook een veelbesproken interview aan het tijdschrift Forbes. Hierin liet West weten dat hij het coronavirus heeft gehad, maar dat hij een vaccinatie niet zit zitten, mocht dit er komen.

"Als ze zeggen dat ze COVID-19 zullen behandelen met een vaccin, word ik heel voorzichtig", zei hij, verwijzend naar kinderen die verlamd zouden zijn geraakt door andere vaccins. "Ze willen chips in ons planten, ze willen van alles met ons doen waardoor we nooit de hemel zullen bereiken. Als ik 'ze' zeg, bedoel ik de mensen die de duivel in zich hebben. Als we daar niets aan doen, zullen een boel van ons de hemel nooit bereiken, dat moeten we voorkomen."

Afgelopen weekend vertelde West een gooi te doen naar het Amerikaanse presidentschap.Het is opvallend dat de artiest zich kandidaat stelt voor de verkiezingen van dit jaar, die in november al moeten plaatsvinden. West heeft zich namelijk nog niet officieel opgegeven bij de Federale Verkiezingscommissie, wat wel een vereiste is voor een kandidaatschap.

De rapper kan als onafhankelijke kandidaat meedoen aan de verkiezingen. Hij hoeft niet aangesloten te zijn bij de Republikeinse of Democratische partij.

West neemt geen medicatie voor bipolariteit
West liet twee jaar geleden weten zijn medicatie voor zijn bipolariteit niet in te nemen, omdat zijn stoornis juist zijn creativiteit zou stimuleren.

"Het is geen handicap, ik ben een superheld", rapte West op zijn album Ye over zijn mentale problemen. De 43-jarige rapper werd in 2016 opgenomen vanwege een mentale inzinking, volgens zijn voormalige woordvoerder werd die veroorzaakt door uitputting.
https://www.nu.nl/achterk(...)anische-periode.html
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 9 juli 2020 @ 12:34:52 #108
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194005185
Das toch leuk, het witte huis verpakt in een dikke bontjas
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 15 juli 2020 @ 07:52:29 #109
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194094893
Nieuws van het front;
quote:
Kanye West trekt zich terug: dit jaar geen presidentskandidaat VS

Amper twee weken nadat Kanye West bekendmaakte mee te willen doen aan de Amerikaanse presidentsverkiezingen, komt hij alweer terug op dat plan. Hij zal het dit jaar niet opnemen tegen president Donald Trump en zijn belangrijkste uitdager Joe Biden, zo is te lezen in verschillende Amerikaanse media.
https://www.ad.nl/show/ka(...)ndidaat-vs~a307c307/

Wat nogal schrikbarend is;
quote:
West kreeg begin juli steun van onder anderen zijn echtgenote Kim Kardashian West en Tesla-oprichter Elon Musk, maar de meeste reacties waren negatief. Uit een opiniepeiling van onderzoeksbureau Redfield & Wilton Strategies bleek eerder vandaag al dat West maar op enkele procenten van de stemmen zou kunnen rekenen en dus kansloos zou zijn voor het presidentschap.
Dus zó weinig mensen die overtuigd zijn van zijn absolute genialiteit. Onze lieve heer zet zijn goddelijke plannen met Kanye - toch de nieuwe verlosser (volgens hemzelf) - nog even in de koelkast.

Dit is toch wel een gemis voor de mensheid. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194094906
Kanye for president lijkt mij wel een recept voor een manische episode. Goed dat het Amerikaanse volk het tegen zichzelf in bescherming neemt door in peilingen niet voor hem te kiezen.
  woensdag 15 juli 2020 @ 08:03:06 #111
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_194094965
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 07:52 schreef thedeedster het volgende:
Nieuws van het front;
[..]

https://www.ad.nl/show/ka(...)ndidaat-vs~a307c307/

Wat nogal schrikbarend is;
[..]

Dus zó weinig mensen die overtuigd zijn van zijn absolute genialiteit. Onze lieve heer zet zijn goddelijke plannen met Kanye - toch de nieuwe verlosser (volgens hemzelf) - nog even in de koelkast.

Dit is toch wel een gemis voor de mensheid. :Y
Enkele procenten vind ik nog wel veel ook.

Hoeveel zouden dat zijn in absolute aantallen?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_194094985
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juli 2020 08:03 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Enkele procenten vind ik nog wel veel ook.

Hoeveel zouden dat zijn in absolute aantallen?
Volgens mij zijn er iets van 220m kiesgerechtigden in de VS, waarvan gemiddeld zo'n 55% stemt, waarvan dus volgens zo'n poll 2% op West. dan kom je uit op ruim 2 miljoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194095074
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 08:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er iets van 220m kiesgerechtigden in de VS, waarvan gemiddeld zo'n 55% stemt, waarvan dus volgens zo'n poll 2% op West. dan kom je uit op ruim 2 miljoen.
Dan doet ie het beter dan de meeste third party candidates.
pi_194095091
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 08:20 schreef L_auteur het volgende:

[..]

Dan doet ie het beter dan de meeste third party candidates.
Ach, het is een individuele peilingen een maand of 4 voor de verkiezingen hè? Er is even flinke mediabuzz omtrent zo'n kandidaat en hij heeft meer naamsbekendheid dan types als Jill Stein of Bill Weld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194095108
Waarom kan de VS niet een beetje degelijke presidentskandidaat producere ?
  woensdag 15 juli 2020 @ 08:30:43 #116
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194095145
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juli 2020 08:03 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Enkele procenten vind ik nog wel veel ook.

Hoeveel zouden dat zijn in absolute aantallen?
Inderdaad. Wie zou op zo iemand stemmen? Idolate fans? Mensen die alle hoop hebben opgegeven? Gewoon randdebielen?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194095147
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 08:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Waarom kan de VS niet een beetje degelijke presidentskandidaat producere ?
Er was genoeg keus tijdens de Democratische primaries, maar dat werd Biden. Vier jaar geleden was er ook genoeg keus tijdens de Republikeinse primaries, maar dat werd Trump. Dus feitelijk zijn de kiezers in de primaries daar verantwoordelijk voor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 15 juli 2020 @ 08:40:58 #118
117098 Hathor
Effe niet
pi_194095234
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 08:30 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Inderdaad. Wie zou op zo iemand stemmen? Idolate fans? Mensen die alle hoop hebben opgegeven? Gewoon randdebielen?
Dat laatste, zoals ik al eerder zei in dit topic, een nomaal logisch nadenkend persoon zou nooit op die idioot stemmen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 juli 2020 @ 08:56:23 #119
426493 crew  PippenScottie
pi_194095385
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 08:30 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Inderdaad. Wie zou op zo iemand stemmen? Idolate fans? Mensen die alle hoop hebben opgegeven? Gewoon randdebielen?
Zestig miljoen mensen hebben op Donald Trump gestemd.

Kanye en Trump zijn qua geschiktheid voor het presidentschap niet bepaald verschillend.
  woensdag 15 juli 2020 @ 09:07:49 #120
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194095506
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 08:56 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Zestig miljoen mensen hebben op Donald Trump gestemd.

Kanye en Trump zijn qua geschiktheid voor het presidentschap niet bepaald verschillend.
Maar Kanye is knettergeld en manisch depressief , dat is niet handig met al die kernkoppen in de buurt

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 08:30 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Inderdaad. Wie zou op zo iemand stemmen? Idolate fans? Mensen die alle hoop hebben opgegeven? Gewoon randdebielen?
Ik denk vooral veel tiktok fans
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_194095539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 09:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Maar Kanye is knettergeld en manisch depressief , dat is niet handig met al die kernkoppen in de buurt
[..]

Ik denk vooral veel tiktok fans
Hij is gewoon ziek dus.
  woensdag 15 juli 2020 @ 09:15:35 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194095589
Tot zover deze losse flodder
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 juli 2020 @ 09:15:47 #123
426493 crew  PippenScottie
pi_194095593
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 09:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Maar Kanye is knettergeld en manisch depressief , dat is niet handig met al die kernkoppen in de buurt
[..]

Ik denk vooral veel tiktok fans
Knettergek en een narcistische persoonlijkheidsstoornis?

Pick your poison.
  woensdag 15 juli 2020 @ 09:21:30 #124
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194095693
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 09:15 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Knettergek en een narcistische persoonlijkheidsstoornis?

Pick your poison.
Hij zou de ideale persoon zijn om in het hellevuur te staan op de laatste dag van de aarde,

Als het nog kon zou je er een mooie film over kunnen maken, hij met zijn hermelijnen mantel en Kim met dikke kont , tieten en paardenstaart
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_194095785
Een vlaag van grootheidswaan: De sukkel heeft gewoon te veel geld, wat niet betekend dat je ook slim bent.
Rapper en ontwerper...! Yeah, right.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')