Ik vind dit de meest uitgeknepen en humorloze grap die op dit forum ronddwaalt. Dat salaris van mods.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik noem geen namen, maar ik heb gehoord dat sommige mods zelf geld betalen aan fok om mod te mogen zijn
En andere verdienen weer 3x modaal idd
Stel je de geestelijke armoede voor van mensen die zo'n uitgekauwde grap keer op keer herhalen. Wat een holle, lege figuren moeten dat zijn. Zeemanhumor noem ik het.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik vind dit de meest uitgeknepen en humorloze grap die op dit forum ronddwaalt. Dat salaris van mods.
Nee dat is fokhumor, de verwachtte reactiesquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Stel je de geestelijke armoede voor van mensen die zo'n uitgekauwde grap keer op keer herhalen. Wat een holle, lege figuren moeten dat zijn. Zeemanhumor noem ik het.
Het is geen grap maar het zijn gewoon de feiten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik vind dit de meest uitgeknepen en humorloze grap die op dit forum ronddwaalt. Dat salaris van mods.
@SuperwormJim rijdt een BMW 520D van de zaak.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik noem geen namen, maar ik heb gehoord dat sommige mods zelf geld betalen aan fok om mod te mogen zijn
En andere verdienen weer 3x modaal idd
@Quotidien flikkerboyquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Stel je de geestelijke armoede voor van mensen die zo'n uitgekauwde grap keer op keer herhalen. Wat een holle, lege figuren moeten dat zijn. Zeemanhumor noem ik het.
Zucht...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is geen grap maar het zijn gewoon de feiten.
Beheers je, vermannen zijn vaak ruig. Het is wel een faillissement aan humor die grap zo door te duwen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zeeman als in die skeere winkel, niet als in mannen die zeevaren.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Beheers je, vermannen zijn vaak ruig. Het is wel een faillissement aan humor die grap zo door te duwen.
Bro jij duwt ons je hele privéleven door onze strotquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Beheers je, vermannen zijn vaak ruig. Het is wel een faillissement aan humor die grap zo door te duwen.
Zelfs met drank wordt dit niet grappig.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zonder alcohol in je aderen ben je echt een saaie burgerlul.
Niet?
Oh zeg dan Wibra man!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zeeman als in die skeere winkel, niet als in mannen die zeevaren.
Wat voor b33ld is dat?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:26 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Ja ik begin hier niet meer aan. Ik heb ondertussen vrede met het beeld wat er over me leeft.
En jij doet dat niet? Met je kijk mij reizen met drugs op zak en moslim zijn?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Bro jij duwt ons je hele privéleven door onze strot
Zonder al te veel in detail te treden. Erg neerbuigend, kleinerend en beledigend. Ik heb zoiets van nou je kan er niet meer naast zittenquote:
Je bent eigenlijk te irrelevant om een beeld over te hebben, maar voor zover ik een beeld heb van je kloppen die dingen wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:28 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Zonder al te veel in detail te treden. Erg neerbuigend, kleinerend en beledigend. Ik heb zoiets van nou je kan er niet meer naast zitten
Dit is maar een topje van de ijsberg. Je weet helemaal niks.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
En jij doet dat niet? Met je kijk mij reizen met drugs op zak en moslim zijn?
Lekker tegenstrijdig weer. Heb je ooit in je leven wel eens een steekhoudend punt weten te maken?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk te irrelevant om een beeld over te hebben, maar voor zover ik een beeld heb van je kloppen die dingen wel.
Als je je hierom druk maakt, ben je dan ook niet gewoon een klein persoon? Als Jij je alles wat je ziet aantrekt...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:28 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Zonder al te veel in detail te treden. Erg neerbuigend, kleinerend en beledigend. Ik heb zoiets van nou je kan er niet meer naast zitten
Heb jij ooit wel eens een belediging gebruikt die niet rechtstreeks uit een bingokaart kwam?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:30 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig weer. Heb je ooit in je leven wel eens een steekhoudend punt weten te maken?
Makkelijk aangenomen zonder de omvang te kennen, maar ja prima. Dat zou zeker kunnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je je hierom druk maakt, ben je dan ook niet gewoon een klein persoon? Als Jij je alles wat je ziet aantrekt...
Ik ben nog geen 40+er dus neequote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een belediging gebruikt die niet rechtstreeks uit een bingokaart kwam?
Het was een vraag geen mening.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:31 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Makkelijk aangenomen zonder de omvang te kennen, maar ja prima. Dat zou zeker kunnen.
Ik bedoel maar te zeggen dat het zo an sich vrij inhoudsloze termen zijn, maar ja je zou gelijk kunnen hebben.quote:
Het gaat niet om de woorden. Als jij steeds benoemt dat ze vallen, dan laat je zien dat het wat met je doet. Beetje zoals de gast die werd gepest omdat hij elke 5 cent die op de grond lag oppakte.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:34 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar te zeggen dat het zo an sich vrij inhoudsloze termen zijn, maar ja je zou gelijk kunnen hebben.
Ik neem het waar en betreur de kortzichtigheid. Verder heb ik er vrede mee.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het gaat niet om de woorden. Als jij steeds benoemt dat ze vallen, dan laat je zien dat het wat met je doet. Beetje zoals de gast die werd gepest omdat hij elke 5 cent die op de grond lag oppakte.
Wat is vrede? Wie zijn wij? Waarom zijn we hier?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:38 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik neem het waar en betreur de kortzichtigheid. Verder heb ik er vrede mee.
Een fout in de menselijke psyche pik. Dat is het probleem. Ziek geacht en onder hevige surveillance hier gestald.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat is vrede? Wie zijn wij? Waarom zijn we hier?
Het leven is een grote puzzel, maar alle stukjes zijn scheef, een fout in de matrix.
Echt hequote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:00 schreef Golf8 het volgende:
Ik snap niks meer van jullie convesatie. Zo wordt het niks met KLB
Is het sowieso allang niet meer. Users denken status te ontlenen aan een internetprofiel, maken topics over zichzelf.. Wat een treurigheid allemaalquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:00 schreef Golf8 het volgende:
Ik snap niks meer van jullie convesatie. Zo wordt het niks met KLB
Klachten over andere users worden naar mijn weten al een aantal jaar direct geslotenquote:Op zondag 5 juli 2020 00:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is het sowieso allang niet meer. Users denken status te ontlenen aan een internetprofiel, maken topics over zichzelf.. Wat een treurigheid allemaal.
Wat zijn jouw gedachten over Portalis' Discours préliminaire en diens rol in de ontwikkeling van de West-Europese rechtsvorming, alsmede diens ontstaan door sterke invloeden vanuit natuurrecht en Romeins recht?quote:Op zondag 5 juli 2020 00:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is het sowieso allang niet meer. Users denken status te ontlenen aan een internetprofiel, maken topics over zichzelf.. Wat een treurigheid allemaal.
Ik doel eigenlijk meer op de zelfverheerlijking en kliekjesvorming van zelfbenoemde toffe users. Nu ga ik er vanuit dat de meeste van deze users momenteel aan het puberen zijn dus het valt ze misschien niet kwalijk te nemen.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:18 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Klachten over andere users worden naar mijn weten al een aantal jaar direct gesloten
Goh daar zal nou echt geen voorbedachte achterliggende gedachte achter schuilgaan neequote:Op zondag 5 juli 2020 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk meer op de zelfverheerlijking en kliekjesvorming van zelfbenoemde toffe users. Nu ga ik er vanuit dat de meeste van deze users momenteel aan het puberen zijn dus het valt ze misschien niet kwalijk te nemen.
Opzich is het logisch dat een topic gaat over iets dat je zelf vindt of zelf hebt meegemaakt maar het valt me op dat de ts altijd zo’n intens prominente rol heeft in vrijwel ieder geopend topic in klb. Denk dat mensen wat aandachtstekort hebben in het echte leven.
Ik heb de rechtsgeschiedenis vakken te vaak gefaald om hier een zinnig antwoord op te kunnen geven, mijn excusesquote:Op zondag 5 juli 2020 00:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat zijn jouw gedachten over Portalis' Discours préliminaire en diens rol in de ontwikkeling van de West-Europese rechtsvorming, alsmede diens ontstaan door sterke invloeden vanuit natuurrecht en Romeins recht?
Ik ben heel benieuwdquote:Op zondag 5 juli 2020 00:27 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Goh daar zal nou echt geen voorbedachte achterliggende gedachte achter schuilgaan nee
Ja maar zaken mogen contractueel niet besproken worden. Lastige tyde danquote:
Helaas.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:33 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ja maar zaken mogen contractueel niet besproken worden. Lastige tyde dan
Wtf zo werkt dat toch niet? De opdrachtgever zou ook op elk mogelijk moment en elk mogelijk vlak misbruik willen maken van de verstandhouding. Waarom de werknemers niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |