die vinden iets als ansjovis weer lekkerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik word altijd uitgelachen door vrienden en collega's, maar boeit me niet
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
die vinden iets als ansjovis weer lekker![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:06 schreef Karzai het volgende:
ananas zorgt altijd voor een goed feestje daarom heeftie ook een kroontje op
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:06 schreef Karzai het volgende:
ananas zorgt altijd voor een goed feestje daarom heeftie ook een kroontje op
zitten hier ookquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een pappelgaai, die zitten er steeds meer in Amsterdam toch?
Zag ze een keer massaal tijdens een begrafenis in Alphen aan de Rijn, blijft vreemd om te zien wel en een on-Nederlands vogelgeluid ook..quote:
ja ze worden gezien als plaagquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag ze een keer massaal tijdens een begrafenis in Alphen aan de Rijn, blijft vreemd om te zien wel en een on-Nederlands vogelgeluid ook..
Maar ze zijn welkom hoor
jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
die groene halsbandparkieten?
daar mag een hoop van worden vergast, die terroriseren de bomen
oh vetquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:15 schreef Bos81 het volgende:
De postbode was me vandaag goed gezind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De wieken kunnen draaien![]()
Zulke kleurrijke vogels maken het straatbeeld juist wat vrolijker.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze worden gezien als plaag
maar ik vind ze ook vet
Ja vind ik ook maar geen inheemse soortquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zulke kleurrijke vogels maken het straatbeeld juist wat vrolijker.
maar het is een exoot sie hier helemaal niet thuis hoort en andere soorten kan bedreigenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zulke kleurrijke vogels maken het straatbeeld juist wat vrolijker.
Ja dat zijn jij en ik ook nietquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar geen inheemse soort
ja dieren houden zich niet aan grenzenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar geen inheemse soort
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:19 schreef Karzai het volgende:
krijsen wel die parkieten, beetje zoals nina hagen
Ach niet ons probleemquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hebben sommige ook een probleem mee
Tot ze naast je bed met de hele familie beginnen te krijsen om 5 uur in de ochtendquote:
Wat?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot ze naast je bed met de hele familie beginnen te krijsen om 5 uur in de ochtend
ze zitten hier al. liever deze beestjes dan meeuwen, duiven of kraaienquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot ze naast je bed met de hele familie beginnen te krijsen om 5 uur in de ochtend
Dit dus.....quote:
Jouw nog nooit overkomen met al je avontuurtjes met moslima'squote:[img]https://fokstatic.nl/p/] Op zaterdag 4 juli 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijsen die met zijn allen naast je bed om 05:00 uur?
Kraaien vind ik wel vet en mysterieus en slim.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zitten hier al. liever deze beestjes dan meeuwen, duiven of kraaien
ja maar hun geluid is niet zo chillquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kraaien vind ik wel vet en mysterieus en slim.
De haakneuzen in mijn bed waren altijd afvallige atheisten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jouw nog nooit overkomen met al je avontuurtjes met moslima's
Las laatst dat veel pinguinsoorten het juist goed doen met de opwarming van de Aarde.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:29 schreef Karzai het volgende:
mja de lepelaar is terug, ik wil pinguins!
ja tuurlijk maffia overleeft altijdquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las laatst dat veel pinguinsoorten het juist goed doen met de opwarming van de Aarde.
kip & patat met appelmoes.. Allemaal uit de oven, behalve de appelmoes. dat is een portieverpakking van de plusquote:
Pinguinsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las laatst dat veel pinguinsoorten het juist goed doen met de opwarming van de Aarde.
Zijn dat niet juist die metaanbellen voor de Noorse kust vooral waar ze zich zoveel zorgen om maken?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
Las ook dat door opwarming van de aarde de steenkool lagen op Groenland bloot komen te liggen.. En dat men bang is dat die door broei uit zichzelf gaan branden. Met een giga co2 probleem tot gevolg..
die zitten onder water.. de steenkool lagen op groenland zitten aan de oppervlakte met een laagje ijs eroverquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dat niet juist die metaanbellen voor de Noorse kust vooral waar ze zich zoveel zorgen om maken?
en ze poepen met een raar soort 'tuutje'quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke beesten ja maar ze ruiken niet al te fris.
Vanaf maandag heet het Gestopte Gerbil okee?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
Bitterbal - serveerster Gestructureerde Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanaf maandag heet het Gestopte Gerbil okee?
Volgens mij heeft zelfs de vorige onderzeese aardverschuiving ten gevolg van methaan de countouren van Europa gemaakt, een Stornovo verschuiving noemen ze dat of iets dergelijks, kan even niet op de naam komen, zoek het nog wel een keer op.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die zitten onder water.. de steenkool lagen op groenland zitten aan de oppervlakte
maar dat is dus wat anders dan opwarming van de aardequote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zelfs de vorige onderzeese aardverschuiving ten gevolg van methaan de countouren van Europa gemaakt, een Stornovo verschuiving noemen ze dat of iets dergelijks, kan even niet op de naam komen, zoek het nog wel een keer op.
waar komt dit. vandaanquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanaf maandag heet het Gestopte Gerbil okee?
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoest daar?
Al veel moois mogen aanschouwen?
al blaren?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Twintig km gewandeld en vanavond nog tien
oh wacht.. kwartje valt.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maandag moeten jullie allemaal in de schuilkelders
Nee een of andere massaal aanwezige borstelworm in de Noordzee reageert anders bij een verhoogde zeetemperatuur waardoor ze door het beschermende kalkplateau heen graven richting metaanopslagbellen, paar dikke boeken over hier in de boekenkast maar geen zin om ze op te snorren, hou je te goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dat is dus wat anders dan opwarming van de aarde
Mooie omgeving?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Twintig km gewandeld en vanavond nog tien
Kwam nichtje net tegen en die is er eigenlijk al helemaal doorheen, maandag gestopt en nog steeds geen moment nicotine-zucht gehad, ze droomt wel iedere nacht dat haar tweeling bloederig doodgereden wordt door een auto maar goedquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maandag moeten jullie allemaal in de schuilkelders
Wat heeft KITT daar mee te maken?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat uitstraling schaamhaar op z'n achterheaufd wilde
ja heb veel minder zin in roken nu en steek ik zon sigaret op en smaakt het nergens naarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam nichtje net tegen en die is er eigenlijk al helemaal doorheen, maandag gestopt en nog steeds geen moment nicotine-zucht gehad, ze droomt wel iedere nacht dat haar tweeling bloederig doodgereden wordt door een auto maar goed
Ja de genots- en beloningscentra in je brein denken dat je er net 20 achter elkaar op hebt gepaftquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb veel minder zin in roken nu en steek ik zon sigaret op en smaakt het nergens naar
dirndls?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Prachtig. Heuvels, bossen en heerlijke schnitzels
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb veel minder zin in roken nu en steek ik zon sigaret op en smaakt het nergens naar
Klinkt bijna als de hoofse beschrijving van een prachtige vrouw.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Prachtig. Heuvels, bossen en heerlijke schnitzels
ja dat jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de genots- en beloningscentra in je brein denken dat je er net 20 achter elkaar op hebt gepaft
dan mag ik hopen dat het ongepaneerde schnitzels zijn..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt bijna als de hoofse beschrijving van een prachtige vrouw.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt bijna als de hoofse beschrijving van een prachtige vrouw.
Even onthouden dat een sigaret een uiterst geraffineerd middel is dat je hersenen voor de gek houd door te laten denken dat het lekker is en rust en genot schenkt maar gewoon hartstikke giftig en verwoestend voor je lichaam is.quote:
Ja dat jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even onthouden dat een sigaret een uiterst geraffineerd middel is dat je hersenen voor de gek houd door te laten denken dat het lekker is en rust en genot schenkt maar gewoon hardstikke giftig en verwoestend voor je lichaam is.
Alsof je beste vriendje in iedere kop koffie die je drinkt stiekem een drupje cyaankali laat vallen.
Heerlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
Muis wil perse wafels bakken dus nu een huis vol met waffel geur![]()
Ja joh, bij de eerste kop koffie, die ene speciale na het eten, na de seks heb ik dan weer niet maar wel als ik bijvoorbeeld de auto start, voelt gewoon supervreemd om de sleutel om te draaien zonder een sigaret in mijn mondhoekquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat ja![]()
Arg. het is nu puur die gewoonte
lekkerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
nou ja eigenlijk dus de hele dagquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, bij de eerste kop koffie, die ene speciale na het eten, na de seks heb ik dan weer niet maar wel als ik bijvoorbeeld de auto start, voelt gewoon supervreemd om de sleutel om te draaien zonder een sigaret in mijn mondhoek![]()
Of als je even ergens moet wachten, of net voor een belangrijk telefoontje of even jezelf echt moet concentreren.
Delen!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
Welnee.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die tweede golf komt sneller dan verwacht.
Nee, recept van thuis met rozijnenquote:
Je mag er eentje komen ophalenquote:
Ik ga het maandag zonder pillen proberen op de koude kalkoenmanier, beetje noodgedwongen want ik heb mijn fitheid en brein overdag iets te hard nodig om Champix te kunnen slikken helaas.quote:
oh zover niet door gelezenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat maar om één county/gemeente lees ik?
uit liefde voor bal, samen afkicken?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga het maandag zonder pillen proberen op de koude kalkoenmanier, beetje noodgedwongen want ik heb mijn fitheid en brein overdag iets te hard nodig om Champix te kunnen slikken helaas.
nou zat wel te denken als je idd werkt waarbij je enigsinds moet nadenken dat champix niet zo goed voorje isquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga het maandag zonder pillen proberen op de koude kalkoenmanier, beetje noodgedwongen want ik heb mijn fitheid en brein overdag iets te hard nodig om Champix te kunnen slikken helaas.
Nee uit respect voor mijn zusje in eerste instantie.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uit liefde voor bal, samen afkicken?
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee uit respect voor mijn zusje in eerste instantie.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee uit respect voor mijn zusje in eerste instantie.
Ja daarom maar als het me niet op karakter lukt dan volg ik daarna wel met Champix, moet echt.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zat wel te denken als je idd werkt waarbij je enigsinds moet nadenken dat champix niet zo goed voorje is
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zat wel te denken als je idd werkt waarbij je enigsinds moet nadenken dat champix niet zo goed voorje is
Ik duim voor jequote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom maar als het me niet op karakter lukt dan volg ik daarna wel met Champix, moet echt.
*verstopt de blender en alle messen in huis alvast.
Dit kind mist zijn neus voortaan als die na maandag aan komt zemelzeiken met een glaasje Roosviceequote:
Dan ben je ook geen wafel waardquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Als Bitterbal nu had gewerkt had IEDEREEN tomatensoep over zich heen gekregen, of ze het nou hadden besteld of niet
kruidenboter in je oor en dan je kop vastklemmen met ene escargot tangquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Als Bitterbal nu had gewerkt had IEDEREEN tomatensoep over zich heen gekregen, of ze het nou hadden besteld of niet
Lepel in oogbal, oor afgebeten dit dat.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoals een echte horeca tijger betaamdquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
En als je die aanvallen van nicotine-zucht krijgt bedenken dat die gemiddeld maar drie minuten duren en dat het daarna weer wegzakt, voor eventjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja ben door die pillen ook wat redelijk ontvlambaar
ja slok water nemen helpt ook en moet iets van snoep halen ofzoquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je die aanvallen van nicotine-zucht krijgt bedenken dat die gemiddeld maar drie minuten duren en dat het daarna weer wegzakt, voor eventjes.
nee maandagquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was jij nou ook al de hort op of morgen pas?
Ik ga niet weer in KPD kijken. Laatste keer ben ik een dag misselijk geweestquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kruidenboter in je oor en dan je kop vastklemmen met ene escargot tang
zo een tang die een kinky lid in KPD eens om zijn lid had.
Ze hadden de gasten met de ME moeten ontzettenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals een echte horeca tijger betaamd
Zwembandjesquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja slok water nemen helpt ook en moet iets van snoep halen ofzo
Kom halen dan voor ze op zijn!quote:
Nichtje is ook nogal fijn gebouwd en wil graag haar lichaam slank houden dus die heeft een hele berg komkommers en paprika gesneden alvast en een beetje aangemaakt in een grote kom in de koelkast staan om te "snoepen"quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja slok water nemen helpt ook en moet iets van snoep halen ofzo
je keek in het siswet topicquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga niet weer in KPD kijken. Laatste keer ben ik een dag misselijk geweest
Faxie?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga niet weer in KPD kijken. Laatste keer ben ik een dag misselijk geweest
ga ik liever weer roken als ik dan moet snoepenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nichtje is ook nogal fijn gebouwd en wil graag haar lichaam slank houden dus die heeft een hele berg komkommers en paprika gesneden alvast en een beetje aangemaakt in een grote kom in de koelkast staan om te "snoepen"
Geen beige skippybal worden hè?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga ik liever weer roken als ik dan moet snoepen
Onvergetelijke avonden als je door Bitter word bediendquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden de gasten met de ME moeten ontzetten
Als je die op d'r rug slaat komt d'r laatste maaltijd er vanonder uit gevallen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch niet gezond wat die in dr grotjes propt
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je die op d'r rug slaat komt d'r laatste maaltijd er vanonder uit gevallen.
The fucktwitter:BasedPoland twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 11:45:272 #BlackLivesMatter protesters run over in Seattle after trying to block a road. How long will this madness go on? https://t.co/KhTGAthWR6 reageer retweet
ook niet de eerste keerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
The fucktwitter:BasedPoland twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 11:45:272 #BlackLivesMatter protesters run over in Seattle after trying to block a road. How long will this madness go on? https://t.co/KhTGAthWR6 reageer retweet
quote:
oh, dat zijn dus de mensen die die veeeeeeeeeeel te grote mega dildo's kopen waarvan ik iets heb: dat kan nooit gezond zijn.....quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch niet gezond wat die in dr grotjes propt
complete tuinkabouters bij gebrek aanquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
oh, dat zijn dus de mensen die die veeeeeeeeeeel te grote mega dildo's kopen
Ja ieder zijn ding natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
oh, dat zijn dus de mensen die die veeeeeeeeeeel te grote mega dildo's kopen
quote:
Bitterbal, The Experiencequote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onvergetelijke avonden als je door Bitter word bediend
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer de beelden te verdringen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Een avond om nooit te vergeten"
Brandwondencentrum Beverwijk.
Ik krijg ineens hele nare gedachten bij "Parking the bus"quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg ineens hele nare gedachten bij "Parking the bus"
hahahahahahaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg ineens hele nare gedachten bij "Parking the bus"
Bevroren en al?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
of je frikandel even in een deurgat gooien
Ik zou zeggen, probeer het.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk dat je hem er ontdooid ook wel horizontaal in krijgt..
nahhquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het.
Ik heb nog een schouder overquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zo moe en voel me echt een emotioneel wrak daardoor.
Dat is lief.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog een schouder over
haags_meeuwis hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog een schouder over
weekenddienst?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig morgen nog 1 dag en dan kan ik bijtanken.
Heb je verdiend!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig morgen nog 1 dag en dan kan ik bijtanken.
Dan duik je toch je bed inquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zo moe en voel me echt een emotioneel wrak daardoor.
Ja morgen nog 7 uurtjes pakketjes bezorgen en dan ben ik er wel klaar mee. Oke en volgende week nog een route richting Groningen maar moet te doen zijn.quote:
Ben je ook niet hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja straks, wil morgenvroeg niet te vroeg wakker zijn.
Ja Polen en mensen met een klein tintje?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
je ziet hier de jeugd met sokken in badslippers
ja. begrijp er niks van. Vrouwen lopen in badslippers met zon pluizig balletje eropquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Polen en mensen met een klein tintje?
Watte?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. begrijp er niks van. Vrouwen lopen in badslippers met zon pluizig balletje erop
Vind ik wel schattig ogen, vooral als de vrouw lief is.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. begrijp er niks van. Vrouwen lopen in badslippers met zon pluizig balletje erop
Het is gedaan met de mensheidquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
je ziet hier de jeugd met sokken in badslippers
Omg ik wil dit.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoiets en dan zit er zon pluis balletje op aan de bovenkant
[ afbeelding ]
Tering wat een troep, je ruikt die slippers gewoon zowat.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn van die big mama slippersquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb La Trappe Isod'ore op de tap thuis en ik was net al een kwartier door het huis aan het dansen
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thuis of als ik even naar de winkel moet.
Ik ben met melk opgreuit wah maar wat is dit lekker. Lekker lekker lekker.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben geen echte bierdrinker maar dit is wel lekker
Die wil hier niet meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
Waar is @:molo: ?
Ze is al een paar dagen weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste week is deze SC ook echt niet hachelen hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
Al Germaanse deerne's gespot die je blik waardig zijn?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben met melk opgreuit wah maar wat is dit lekker. Lekker lekker lekker.
In het zuiden worden ze zeker wel lekkerder.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al Germaanse deerne's gespot die je blik waardig zijn?
In het immer gezellige Akwasi topic!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Vader van wie?
Niet meer te volgen dit zo
Wie het dan ook is, zijn pa en eventuele veroordeling staat natuurlijk wel los van hemzelf
Boos op zichzelf omdat ze iemand in een naar daglicht probeerde te zetten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ook echt hequote:
lammetjequote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
In het immer gezellige Akwasi topic!
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook echt he![]()
Als ik ooit een tent open neem ik haar direct aan. Gegarandeerd dat ik binnen no time werldwijde naamsbekenheid heb
Elke x dat jij voorbij komt moet ik denken aan Van Vollenhovenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
In het immer gezellige Akwasi topic!
[..]
Huh wat?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boos op zichzelf omdat ze iemand in een naar daglicht probeerde te zetten.
Ach mensen kijken mij nu ook aan op straat dus boeiend.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je van die blikken "hoeveel geld zou ze vragen"
ook lekker met curryquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Uitgesproken voorstander van de kaassoufflé meer.
That's the spiritquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach mensen kijken mij nu ook aan op straat dus boeiend.
[constatering]quote:
Oh dat laatste zag ik ook langsfladderen jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
[constatering]
Molo zei iets over een Buda post
Buda verweet haar vervolgens met felle woorden altijd betweterig te zijn
[/constatering]
curry is toch niet pittigquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
PittigFlauw is meer mijn ding.
nee johquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik eet het nooit maar nam aan van wel.
Gemist en gevonden, was idd haar laatste bezoek hier.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, doe normaal joh, met dat betweterige gezeik van je.
Ander onderwerp, wat vind jij de mooiste vrouw ooit?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gemist en gevonden, was idd haar laatste bezoek hier.
[..]
Cleopatra toch? Heb je die ook geprikt soms?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ander onderwerp, wat vind jij de mooiste vrouw ooit?
Die hadden ze net gebalsemd gvd.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cleopatra toch? Heb je die ook geprikt soms?
Mooiste vrouw ooit kan ik niet kiezen want hou van vele types.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ander onderwerp, wat vind jij de mooiste vrouw ooit?
*pakt biertje en gaat er goed voor zitten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooiste vrouw ooit kan ik niet kiezen want hou van vele types.
Zal een paar voorbeelden geven:
Ah jammer, je was maar 2030 jaar te laat. The blink of an eye in the face of the age of the universe.quote:
Doe je goed, helder verhaal, lekker kortquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooiste vrouw ooit kan ik niet kiezen want hou van vele types.
Zal een paar voorbeelden geven:
Dit klinkt als iets wat je "potloodkoper" zou kunnen noemen.quote:
Laetitia, ik heb hier nog een mooi verhaal over te vertellen maar dat gelooft niemand toch nietquote:
Die wil ikquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier koop dit UShttps://www.cbbglobalstor(...)F_JrnQfmZUssPGOkDmeM
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet geloofwaardig zo[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |