En doorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah ja, de redenatie gaat maar door. Ik zal hem wel even toevoegen voor je:
[..]
Ik wil wel weddenschap met je aangaan dat Verstappen geen wereldkampioen wordt dit jaar? Jij zegt dat van wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je zou je moeten verdedigen voor je voorbarigheid kerel. Wat zijn je excuses daarvoor?
Zou wel lekker zijn als die Merc gewoon eens een keer de geest geeft tijdens een race.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Straks tikken Hamilton en Bottas elkaar eraf en ligt het kampioenschap helemaal open.
Dat is de meest simpele weddenschap die je kunt aangaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wil wel weddenschap met je aangaan dat Verstappen geen wereldkampioen wordt dit jaar? Jij zegt dat van wel.
Voor een maandje UI van Ocon
Ik doe mee. Max wordt derde in het WK.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wil wel weddenschap met je aangaan dat Verstappen geen wereldkampioen wordt dit jaar? Jij zegt dat van wel.
Ik ga ook met je mee. Max zal in een red bull namelijk nooit WK worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Verstappen zal waarschijnlijk niet eens tweede worden vrees ik. Weet zo 1 2 3 niet wat nu de RBR circuits zijn. Engeland? Spa?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ijdele hoop.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn als die Merc gewoon eens een keer de geest geeft tijdens een race.
En dan niet die van Bottas elke keer.
Hongarije, maar daar won Hamilton ook met 20 seconde verschil van Max.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen zal waarschijnlijk niet eens tweede worden vrees ik. Weet zo 1 2 3 niet wat nu de RBR circuits zijn. Engeland? Spa?
Was wel een hele mooie racequote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:02 schreef JosMert het volgende:
[..]
Hongarije, maar daar won Hamilton ook met 20 seconde verschil van Max.
Err.. hallo? Je bent zelf degene die over de rooie gaat omdat Verstappen geen P1 pakt. Dan kun je niet gaan wedden dat Verstappen geen WK gaat worden: dan moet je juist wedden dat Verstappen wel WK gaat worden. Even achter je mening gaan staan kerel.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer dit, had je wel een Ocon UI gegund.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Err.. hallo? Je bent zelf degene die over de rooie gaat omdat Verstappen geen P1 pakt. Dan kun je niet gaan wedden dat Verstappen geen WK gaat worden: dan moet je juist wedden dat Verstappen wel WK gaat worden. Even achter je mening gaan staan kerel.![]()
Ik heb eerder gezegd dat Mercedes ook dit jaar weer de favoriet is, dus ik ga uiteraard niet wedden dat Max dan kampioen gaat worden. Ik zet mijn geld op Hamilton.
Over de rooie gaat? Dan heb je mn posts niet goed geinterpreteerd denkquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Err.. hallo? Je bent zelf degene die over de rooie gaat omdat Verstappen geen P1 pakt. Dan kun je niet gaan wedden dat Verstappen geen WK gaat worden: dan moet je juist wedden dat Verstappen wel WK gaat worden. Even achter je mening gaan staan kerel.![]()
Ik heb eerder gezegd dat Mercedes ook dit jaar weer de favoriet is, dus ik ga uiteraard niet wedden dat Max dan kampioen gaat worden. Ik zet mijn geld op Hamilton.
Dit dus.. de race is nog niet eens gereden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een conclusies allemaal al na 1 kwalificatie. Zullen we gewoon de race ff afwachten?
Ja dat weet ik wel zeker, alles is berekend. In die q2 als enige andere banden, en dan die Mercedessen opjagen. Banden kapot laten rijden door Das systeem, en 👌quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:04 schreef Newone82 het volgende:
Olav Mol denkt dat Verstappen berekenend aan het rijden was. Koekoek
Nee, Bottas gaat dit jaar voor eigen WK.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eens, wat een drama was dat zeg, en dat lag niet aan de instelling van Vettel, leclerk tiende, prachtige race toen hij dat hoorde.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:15 schreef opreis het volgende:
Ik drop hem maar ff.
De Ferrari motor is in 2020 de slechtste van het veld.
GP2 enginequote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:15 schreef opreis het volgende:
Ik drop hem maar ff.
Ik weet niet wat erger is: dat 4 van de 5 laagst gekwalificeerde motoren van Ferrari zijn of dat een Williams er in geslaagd is om beide rijders van Alfa voor te blijven. Het beloofd weinig goeds.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:15 schreef opreis het volgende:
Ik drop hem maar ff.
Daarom vind ik het mooi dat we volgende week op hetzelfde circuit rijden, dan kun je resultaten wel beter vergelijkenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, en na de race ga je natuurlijk zeggen.
[..]
Dit was de eerste krachtmeting, en het verschil was bizar groot.
Eerste krachtmeting en op dit minibaantje rijdt Mercedes zich een halve seconde los.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit dus.. de race is nog niet eens gereden.
Dat williams dat doet is niks ergs aan. Helemaal om dat ik Russel een kans gun om zich te laten zien in wheel to wheel.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: dat 4 van de 5 laagst gekwalificeerde motoren van Ferrari zijn of dat een Williams er in geslaagd is om beide rijders van Alfa voor te blijven. Het beloofd weinig goeds.
Misschien dat het in de race wel loopt en dat het puur de kwalificatiemodus is? We gaan het meemaken.
Ik ben geen Ferrari-fan maar "erger" voor Ferrari dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat williams dat doet is niks ergs aan. Helemaal om dat ik Russel een kans gun om zich te laten zien in wheel to wheel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |