Denk dat ik dat maar ga doen inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:25 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
alle 3 testrijden.... het gaat toch om persoonlijke voorkeur.
Ook prima, zeker nu er weer F1 actie isquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Hey man
Prima, eindelijk weer F1hoeist met jou?
Sowieso eerst hele zin in Engels en dan TWINTIG NEGENTIEN roepen ....quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Tweeduizendnegentien Jack, niet als een mongool twintignegentien zeggen.
Sette Camara en Buemi, zie ik. Maar dat zegt niet dat die ook in de auto gaan zitten als er iets met 1 van die 2 gebeurtquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:22 schreef shiz het volgende:
Wie zijn eigenlijk RB reserve drivers voor Max & Albono?
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Tweeduizendnegentien Jack, niet als een mongool twintignegentien zeggen.
Nee, maar dat komt omdat niemand dat daar is. Zelfs Stroll niet. Dus dat zegt niks.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Lewis is hier underrated.
Gast is echt geen pannenkoek.
Bottas is een pannenkoek. Lewis heeft maar max 2 tienden op hem doorgaans.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Niemand zegt dat hij een pannenkoek is, maar hij is wel overrated.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik zou me doodlachen als na Button en Rosberg ook Bottas hem een seizoen verslaat.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Als Max vanaf zijn debuut al naast Lewis had gezeten dan had hij heel wat minder races en titels gewonnen. Daar is iedereen het wel over eens.
Lewis is overrated. Die auto is zo goed.
Gasly of Kvyat in de Red Bull en dan 1 van hun in de Tauri.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sette Camara en Buemi, zie ik. Maar dat zegt niet dat die ook in de auto gaan zitten als er iets met 1 van die 2 gebeurt
Ah. Misschien ook Alpha Tauri -> RBR -> Reserve rijders -> Alpha?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sette Camara en Buemi, zie ik. Maar dat zegt niet dat die ook in de auto gaan zitten als er iets met 1 van die 2 gebeurt
i approve of ur taste btw. Goede selectie.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar ga doen inderdaad.
Van allemaal rond de 8K wel een aardig exemplaar van te krijgen.
Dat zou inderdaad extreem lachen zijn, maar mocht dat zo zijn dan weet lewis ongetwijfeld wel iets te vinden om het op racisme te kunnen gooien.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zou me doodlachen als na Button en Rosberg ook Bottas hem een seizoen verslaat.
Zou het bijna willen maar ben bang voor een ban wegens doodverwensing.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zou me doodlachen als na Button en Rosberg ook Bottas hem een seizoen verslaat.
Hij moet het nog lerenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
Max de enige die op mediums rijdt in Q2
Zijn maar weinig lichte roadsters die een beetje leuk rijden. Z3 of z4 is al snel veel te zwaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:29 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
i approve of ur taste btw. Goede selectie.
Hij geniet natuurlijk al jaren affirmative action van Mercedes, de stewards, de wedstrijdleiding en de pers. Maar dat is niet omdat hij zwart is maar omdat hij Brits is.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad extreem lachen zijn, maar mocht dat zo zijn dan weet lewis ongetwijfeld wel iets te vinden om het op racisme te kunnen gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |