Iphonequote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:29 schreef moemoe het volgende:
https://imgur.com/a/dg8hFol
Ik dacht echt dat ik de 10.000 stappen had aangetikt vandaag.
De release van de nieuwe Iphones wordt waarschijnlijk uitgesteld vanwege Corona.quote:
Ik heb een 8. Hoop dat die nog een poosje neegaatquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
De release van de nieuwe Iphones wordt waarschijnlijk uitgesteld vanwege Corona.
Ik ben wel aan een nieuwe toe.
ik heb een iPhone altijd geweigerdquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een 8. Hoop dat die nog een poosje neegaat
Ik heb een 7quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gehaaldquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:29 schreef moemoe het volgende:
https://imgur.com/a/dg8hFol
Ik dacht echt dat ik de 10.000 stappen had aangetikt vandaag.
....quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Ik heb een 8 plus, eigenlijk wilde ik een 11 bestellen onlangs maar het juiste hoesje daarbij wordt niet meer verkocht.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben begin dit jaar over gegaan op een Xs, is alleen helaas wel op het scherm gevallen, eerste telefoon ooit met een kapot schermquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet bij kwiwi zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mag ik ook een huisje op de plattegrond?
No wayquote:
ltvdk heeft een stappen fetishquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
No way.
Dat is praktisch 15 km!
Ging je er specifiek op uit om te wandelen of dit tijdens het werk?
Kopjes koffie?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
ik ben niet verder gekomen dan 8300 vandaag
Begon met wandelen als revalidatie, nu gewoon elke dag 20.000 stappenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
No way.
Dat is praktisch 15 km!
Ging je er specifiek op uit om te wandelen of is dit tijdens het werk?
Helemaal niet.quote:
wel jouw schuld dat ik eiverslaafd ben... wanneer was dat ook weer? Januari 2019?quote:
Tof!quote:
Ja die kilometers neem ik altijd met een korreltje zout, verschilt nogal per broek hoeveel dat is.quote:
4.48 kdrquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tof!
Ik wil binnenkort weer gaan knallen.
@:bitterbal was al erg enthousiast geworden en had zin om @:ltvdk af te schieten.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tof!
Ik wil binnenkort weer gaan knallen.
@:bitterbal was al erg enthousiast geworden en had zin om @:ltvdk af te schieten.
Tech 21 is de oplossing voor je problemenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben begin dit jaar over gegaan op een Xs, is alleen helaas wel op het scherm gevallen, eerste telefoon ooit met een kapot scherm
'Vroeger' had ik altijd een hoesje bij de telefoon maar ging er altijd iets mis mee, sinds ik daar mee ben gestopt nooit meer ergens last van gehad. Mijn vorige iPhone is ook gewoon regelmatig van de trap gedonderd zonder schade, waarom deze dan wel opeens kapot is snap ik ook nietquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tech 21 is de oplossing voor je problemen.
Ik laat mijn telefoon continu vallen, zelfs van grote hoogte. Met dat hoesje blijft het dingetje in leven.
quote:
Bij jou begint het anders ook te komenquote:
Hoesje van gewapend beton?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb een 8 plus, eigenlijk wilde ik een 11 bestellen onlangs maar het juiste hoesje daarbij wordt niet meer verkocht.
En zonder dat specifieke hoesje durf ik het niet aan om een nieuwe telefoon te kopen.
Niks mis meequote:
Oh tuurlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begon met wandelen als revalidatie, nu gewoon elke dag 20.000 stappen
Zoiets denk ik...? Heb het topic onlangs omhoog geschopt, maar nog geen zin gehad om echt te gaan werven.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel jouw schuld dat ik eiverslaafd ben... wanneer was dat ook weer? Januari 2019?
Zijn er ook echt zoveel mensen dan om mee te spelen dagelijks?quote:
Nog nietquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Bij jou begint het anders ook te komen
Ik las iets over slaapproblemen, als je zin hebt...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Een geklutst eitje van hem maken heheheheh
Nee ga toch proberen te slapen aangezien mijn ogen wel dicht willenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik las iets over slaapproblemen, als je zin hebt...
Kunnen we zo wel een potje spelen?
In US East en Central welquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niks mis mee.
[..]
Oh tuurlijk.
Vanuit dat oogpunt is het helemaal een prestatie![]()
.
[..]
Zoiets denk ik...? Heb het topic onlangs omhoog geschopt, maar nog geen zin gehad om echt te gaan werven.
[..]
Zijn er ook echt zoveel mensen dan om mee te spelen dagelijks?
Eerlijk: zonder hoesje is de telefoon wel mooierquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Vroeger' had ik altijd een hoesje bij de telefoon maar ging er altijd iets mis mee, sinds ik daar mee ben gestopt nooit meer ergens last van gehad. Mijn vorige iPhone is ook gewoon regelmatig van de trap gedonderd zonder schade, waarom deze dan wel opeens kapot is snap ik ook niet
So it seemsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |