https://www.ad.nl/show/rt(...)-naam-beau~a0ca6661/quote:De nieuwe talkshow van RTL met Beau van Erven Dorens krijgt een simpele naam. Het programma gaat Beau heten, zo werd vandaag in RTL Boulevard bekendgemaakt. Het showbizzprogramma liet ook het kersverse logo zien.
In april meldde RTL al dat de talkshow van Beau niet opnieuw Late Night zou gaan heten. De naam Beau doet vermoeden dat er geen andere hosts bij de show betrokken zijn. RTL stelde eerder dat er mogelijk een of meerdere presentatoren zouden komen omdat Beau ook andere programma's voor RTL blijft maken. Daarbij werd de naam van Art Rooijakkers genoemd. Beau wordt vanaf begin september opgenomen in Studio Artis, dezelfde plek waar momenteel Zomer met Art wordt gemaakt.
Beau werd al lange tijd genoemd als talkshowhost voor RTL. Hij presenteerde in de zomer van 2017 RTL Summer Night, als vervanger van Humberto Tans RTL Late Night, en kreeg veel goede reacties. Beau werd daarom als ideale vervanger gezien van Humberto Tan, toen die gedwongen moest stoppen. RTL koos echter voor Twan Huys. Aan zijn talkshowavontuur kwam begin dit jaar een einde.
Vanaf 2 september 2019 - RTL 4 22:30.
Kennen elkaar goed van RTL Boulevardquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Peter
Maar Beau maakt vanavond wel een hele slechte beurt vind ik door zo partij te trekken in deze discussie en die gasten van het AD de maat te nemen ten faveure van Peter R. Da's wel echt een doodzonde als host...
Ja dat snap ik, maar dat kun je als onafhankelijke host echt niet maken... los van het feit dat die gasten van het AD ook nog in hun recht staan om aan bronbescherming te doenquote:
Beau heeft er wel vaker een handje van om partij te kiezen. Vind het altijd een hele sympathieke gozer, maar af en toe is hij echt een hele onhandige presentator.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat kun je als onafhankelijke host echt niet maken... los van het feit dat die gasten van het AD ook nog in hun recht staan om aan bronbescherming te doen
quote:
Nou, ik ben benieuwd waar de heisa over ging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |