Wat?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat?
Ik had wel eens een leerling kok aan boord.. beetje 'ruig'..
die had een bevroren banaan gedoopt in chocolade met een toefje pindakaas op 't eind als dessert
Dan kan ik er wel een heel brood van opetenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pindakaas is alleen lekker op witbrood
Lekker hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kan ik er wel een heel brood van opeten
En dat tabex werkt elke keer?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:45 schreef Dity het volgende:
@:Bitterbal, omdat ik roken in de zomer lekker vind. Lekker op een terrasje met een drankje, genieten. In de winter heb ik geen zin om in de kou te staan. Ik moet wel zeggen dat ik me veel beter voel als ik niet rook. Mijn ademhaling piept niet meer en ik heb meer energie. Ik stop in september weer en probeer het toch maar eens om het gewoon een compleet jaar vol te houden. Half augustus ga ik weer Tabexen 😬 Misschien ga ik dan ook naar een arts om mijn dilemma te bespreken en wat ik er aan kan doen ( behalve wilskracht)
Interessant welquote:
Nee. Gewoon nee. Eerst verder met wat je nu aan het doen bent.quote:
oh ik was die strategie niet van plan hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Eerst verder met wat je nu aan het doen bent.
Maar ergens heb ik het idee dat je toch niet helemaal 100% echt echt echt echt echt wil stoppen. En dat is geen kritiek.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Pindakaas is lekker joh. Vandaag nog een potje Calvé met nootjes opgemaakt. Was pas een jaar over de datum
wat ziet dat ernetjes uitquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, nog 4 porties pastasaus gevacumeerd. klaar voor de vriezer
[ afbeelding ]
Calve pindakaas overkeeft de mensheidquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Pindakaas is lekker joh. Vandaag nog een potje Calvé met nootjes opgemaakt. Was pas een jaar over de datum
Leuk flesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Maandag t/m woensdag wandelen in de buurt van Bad Bentheim2 dagen hotelletje, lekker even weg
Uurtje met de Pimpel-Expres vanuit hier. Niks meer aan doen.
De InterCity Berlijn. De enige toeslagvrije trein in Nederland met een barrijtuigquote:
oh dat ziet er sjiek uitquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De InterCity Berlijn. De enige toeslagvrije trein in Nederland met een barrijtuigEn de beste trein van Deventer dus
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nu een nieuwe lekkere gevonden, van Nu3 (volgens mij zelfs Nederlands merk)quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:11 schreef mschol het volgende:
pindakaas haters
maar goed, als je alleen calve geproefd hebt snap ik het ook nog wel![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
http://pindakaasfabriek.c(...)codip-en-Smarties/37
@:Kwiwi
Je kunt ook bij de bar gaan staan, daar zijn wat hangtafels. Maar als ik ooit onderweg bent op de as Amsterdam - Hengelo - verder dan probeer ik wel deze trein te pakken. Rijdt eens per 2 uur, de andere kwartieren rijdt er een normale intercity. Maar als ik op Utrecht centraal sta en de ic van XX:07 is stampvol, dan laat ik hem lekker lopen voor de volgende. Overstappen in Amersfoort moet ik namelijk sowieso dan, en die van XX:22 sluit in Amersfoort aan op de Pimpelquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat ziet er sjiek uitZIt je altijd aan zon tafeltje?
leukquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook bij de bar gaan staan, daar zijn wat hangtafels. Maar als ik ooit onderweg bent op de as Amsterdam - Hengelo - verder dan probeer ik wel deze trein te pakken. Rijdt eens per 2 uur, de andere kwartieren rijdt er een normale intercity. Maar als ik op Utrecht centraal sta en de ic van XX:07 is stampvol, dan laat ik hem lekker lopen voor de volgende. Overstappen in Amersfoort moet ik namelijk sowieso dan, en die van XX:22 sluit in Amersfoort aan op de Pimpel![]()
Lekker met een halve liter Weizen over de Veluwe suizen
ik zou wat anders drinken maar het idee is leukquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook bij de bar gaan staan, daar zijn wat hangtafels. Maar als ik ooit onderweg bent op de as Amsterdam - Hengelo - verder dan probeer ik wel deze trein te pakken. Rijdt eens per 2 uur, de andere kwartieren rijdt er een normale intercity. Maar als ik op Utrecht centraal sta en de ic van XX:07 is stampvol, dan laat ik hem lekker lopen voor de volgende. Overstappen in Amersfoort moet ik namelijk sowieso dan, en die van XX:22 sluit in Amersfoort aan op de Pimpel![]()
Lekker met een halve liter Weizen over de Veluwe suizen
Serie van documentaires over onopgeloste vermissingszaken e.d.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waar gaat ie over? ik ga straks verder kijken naar dinges.. Siren denk ik.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serie van documentaires over onopgeloste vermissingszaken e.d.
Die serie was zeker goed jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]klinkt wel interessant
maar ik kijk de laatste tijd liever naar 'luchtig wegkijk' materiaal
Al vond ik Chernobyl wel onwijs goedook met het hele achterliggende gebeuren.
Yes naja kijk thuis bijzonder weinig tv verder.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die serie was zeker goed jaIk wissel het af.. beetje comedy, beetje crime.
Ik wel veel de laatste maanden, althans het staat aan op de achtergrond. Dan is het tenminste niet constant alsof ik alleen benquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes naja kijk thuis bijzonder weinig tv verder.
oh ja.. dat.. ja zo staat de TV continue aanquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel veel de laatste maanden, althans het staat aan op de achtergrond. Dan is het tenminste niet constant alsof ik alleen ben
Geen hater, heb het gewoon nog nooit opquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:11 schreef mschol het volgende:
pindakaas haters
maar goed, als je alleen calve geproefd hebt snap ik het ook nog wel![]()
Ooooowwwh.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel veel de laatste maanden, althans het staat aan op de achtergrond. Dan is het tenminste niet constant alsof ik alleen ben
Of een boodschap ...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:15 schreef gianni61 het volgende:
ik had een dode muis in de achtertuin. betekent dit dat de kat van de buren mij aardig vindt?
Last van het ritme van de nacht?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, maar die ligt in de lappenmand voor 2 wekenNee, ik ben niet de oorzaak
Je had hem toch een paar tikken voor zijn neus gegeven?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe weet ie nou al vooraf dat het 2 weken duurt?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neehee.. ben ik veel te lief voorquote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had hem toch een paar tikken voor zijn neus gegeven?
misschien penisbreuk?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had hem toch een paar tikken voor zijn neus gegeven?
Ohja jij was die aardige bruine balquote:
Speedgebruik op Goeree-Overflakkee groter dan in Barcelona en Parijsquote:
Bbqquote:
Goeree is ook wel zo'n eiland in een identiteitscrisis dat denkt bij Zeeland te horen maar eigenlijk Zuid-Holland is.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:19 schreef crv het volgende:
[..]
Speedgebruik op Goeree-Overflakkee groter dan in Barcelona en Parijs
https://www.ad.nl/voorne-(...)-en-parijs~a17aae7c/
quote:
Bitterballen zijn wel veel lekkerder dan kiwisquote:
Lekker een broodje pulled hert met een bbq-sausje en een paar blaadjes sla eronderquote:
Kwiwi weet niemand van hoe ze eruit ziet?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bitterballen zijn wel veel lekkerder dan kiwis
staat er kwiwi??quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kwiwi weet niemand van hoe ze eruit ziet?
Maar ook vele malen ongezonder,quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bitterballen zijn wel veel lekkerder dan kiwis
Ah ik hoef zelfs niet eens moeilijk te gaan doen vandaagquote:
Komop maak die stappen, zorg er voor dat we trots op je kunnen zijn..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nopes.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alsof jij nooit flappen in je broek hebt?
Ik vind het meestal wel lekker een briesje..quote:
Dan heb je het wel ff.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je maand salaris pinnen en dan doen alsof je doekoe hebt he
Dit is geen briesje hoor. Eerder orkaan windquote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het meestal wel lekker een briesje..
dan moet je niet zeggen dat het een beetje waait...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is geen briesje hoor. Eerder orkaan wind
Volgens mij vind je het nu zelfs irritant als je een hagelslagmannetje met het uiterlijk van Badr tegen zou komen.quote:
Met pindakaasquote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het nu zelfs irritant als je een hagelslagmannetje met het uiterlijk van Badr tegen zou komen.
Wat is een hagelslagmannetjequote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het nu zelfs irritant als je een hagelslagmannetje met het uiterlijk van Badr tegen zou komen.
Daar heb je gelijk :pquote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dan moet je niet zeggen dat het een beetje waait...
Welk ene? Ik heb er heel veel gezienquote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje overdadig broodbeleg.
Heb je dat ene huis al gezien, dat vakwerkhuis?
Ja, vandaag doe ik random uitsprakenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doe je? Random uitspraken?
Zure haring met slagroom
Dit ziet er uit alsof je jongeheer langs binnen je huig gaat aan tikken zodra je er in staptquote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Geen echt Kneipp-bad, maar toch wel lekker om even doorheen te banjeren na mijn wandeling
Heino al gespot??quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Geen echt Kneipp-bad, maar toch wel lekker om even doorheen te banjeren na mijn wandeling
Ben je er al?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het was best frisquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit ziet er uit alsof je jongeheer langs binnen je huig gaat aan tikken zodra je er in stapt
Hmmz las iets over het mooiste vakwerkhuis van Duitsland maar kan het niet meer terugvinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welk ene? Ik heb er heel veel gezien
Wtfquote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rechtse maar dan van chocolade.
Heino is toch morsdood??quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wel de etage waar hij woont
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
En de officiële avondwandelfoto. Eindstand 19,4 km
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halve bos was omgevallen dus best wat geklauterd.
Heerlijk zo'n lange wandelingenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
damn. voel m'n knie al bij de gedachtequote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker Budaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAquote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh dat moet wel van HEEL lang geleden zijnquote:
quote:
Mwah, dit is het dagtotaal. De avondwandel was 13 kmquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
damn. voel m'n knie al bij de gedachte
Stond niet eens meer in mijn UI managerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh dat moet wel van HEEL lang geleden zijn
Ik moet vandaag en morgen bij elkaar 3428 stappen halen om het gemiddelde boven de 5000 te houden. Sta voor vandaag op 1783quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
K heb goeie kans de 10 km vandaag te halen
Ohja!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NopeJe bent in de war met die andere gezonnebrilde bleekscheet Karl Lagerfeld
Ik ben er in de 90s een paar keer geweest, gewoon overdag, beetje dat kasteel op en zo. En verder raas ik er vooral heel vaak langs op weg naar verdere oorden. Maar Bentheim zelf is natuurlijk wel enorm leukquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jij gaat naar Bad BentheimTof!
Als klein Budaatje een keertje geweest.
2006 toen jij en ik beide mod waren. Dat was de albumcover van mutter, hij was ook blauw ingekleurd en je had als ondertitel zo blauw als een tientje...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh dat moet wel van HEEL lang geleden zijn
Weekend veel regen las k netquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet vandaag en morgen bij elkaar 3428 stappen halen om het gemiddelde boven de 5000 te houden. Sta voor vandaag op 1783![]()
Morgen maak ik het goed
Nou ja ik zou er 2 bewaren, 1 van de eerste en 1 van de tweede serie. En de rest uitgeven aan andere biljettenquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Drie kleine teekjes![]()
Zo nog maar even goed checken
Ja kloptquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2006 toen jij en ik beide mod waren. Dat was de albumcover van mutter, hij was ook blauw ingekleurd en je had als ondertitel zo blauw als een tientje...
regenbroek ligt in mijn kluisje en daar kan ik zaterdags niet bij..quote:
Begin je nu weer?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Las dat ze graag in de bilnaad gaan zitten
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Las dat ze graag in de bilnaad gaan zitten
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Strandgangers deze dingen moet je hebben![]()
https://urbanshit.de/flip(...)ow9cQBbqhVBMCu6tg_R8
Flip Flops, die „Fuck Trump“ als Abdruck im Sand hinterlassen
[ afbeelding ]
Voor optimaal effect graag bewegen als een kangaroequote:
Brrrquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]deze zaten op mijn been. Weggekrabt. Het waren nog maar puntjes van een mm of zo. Ik was er al bang voor met dat gebanjer door hoog gras.
Uur onder de douche gaan staan en kleding verbranden.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]deze zaten op mijn been. Weggekrabt. Het waren nog maar puntjes van een mm of zo. Ik was er al bang voor met dat gebanjer door hoog gras.
Huh snap er echt niks van.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik zou er 2 bewaren, 1 van de eerste en 1 van de tweede serie. En de rest uitgeven aan andere biljetten
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij begint net over een hagelslagmannetje
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Van douchen gaan ze niet wegquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uur onder de douche gaan staan en kleding verbranden.
HET beenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
nu zitten de hoofdjes nog in de been van buda
Zo weer goed?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
Ach gewoon teekjes. Zijn geen vlooien ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
Ik verzamel papiergeldquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh snap er echt niks van.
Zijn gewoon ¤50 briefjes, je weet wel die lelijke
Als je ze snel verwijderd is het niet zo’n drama inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach gewoon teekjes. Zijn geen vlooien ofzo.
Eruit roppen en morgen opnieuw waarschijnlijk
Echt?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik verzamel papiergeld![]()
En dan niet van "ja hu hu ik ook vooral briefjes van 500 ik heb er alleen nog niet zo veel"![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]nope, zo vast zaten ze nog niet. Ze liepen allemaal nog weg.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]nope, zo vast zaten ze nog niet. Ze liepen allemaal nog weg.
Gewoon, doorheen bladeren en van genietenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt?
Wat moet je ermee?
(Behalve opmaken)
Zijn er nu toch ook uit, 500jes?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt?
Wat moet je ermee?
(Behalve opmaken)
Had eens ¤500 maar die kon je nergens uitgeven wat het waardeloos geld maakt in principe![]()
Geldt ook voor de ¤200 briefjes, kun je geen zak mee.quote:
Zou er best gaag eentje hebben anders hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geldt ook voor de ¤200 briefjes, kun je geen zak mee.
Heb nog weleens wat zwart geld. Wat steeds meer uit omloop raakt jammer genoeg.![]()
Ik heb geen pincet. Maar het waren nog geen erwtjes dus even met mijn nagels gekrabt.quote:
Als je ze dezelfde dag nog weghaalt zijn ze nog niet met de kop erin.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen pincet. Maar het waren nog geen erwtjes dus even met mijn nagels gekrabt.
Toen ik nog een roedel honden had en in het bos woonde kwam er op een avond eentje bij me zitten dus ik krab hem wat achter zijn oor, beestje piepen als een dolle kip en toen ik zijn hangoor optilde zaten daar 50+ dikke grote volgezogen teken te wiebelenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen pincet. Maar het waren nog geen erwtjes dus even met mijn nagels gekrabt.
Wist niet dat teken zo oud worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik nog een roedel honden had en in het bos woonde kwam er op een avond eentje bij me zitten dus ik krab hem wat achter zijn oor, beestje piepen als een dolle kip en toen ik zijn hangoor optilde zaten daar 50+ dikke grote volgezogen teken te wiebelen
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afslag gemist en nu sta je in Rotterdam?
Ja hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik nog een roedel honden had en in het bos woonde kwam er op een avond eentje bij me zitten dus ik krab hem wat achter zijn oor, beestje piepen als een dolle kip en toen ik zijn hangoor optilde zaten daar 50+ dikke grote volgezogen teken te wiebelen
Nee joh met veertien playmatesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was toen getrouwd met een playmate met epic tieten
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
das wel het voordeel aan mijn oren, teken verstoppen zich daar niet zo makkelijk
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
das wel het voordeel aan mijn oren, teken verstoppen zich daar niet zo makkelijk
Zijn ze naar je op zoek ?quote:
Geloof ik best als je een foto van de huwelijksdag kunt delen met jullie hoofden vd foto af. (Haar tieten wel erop natuurlijk.)quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was toen getrouwd met een playmate met epic tieten
Whut dit klinkt eng.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
teken verstoppen zich daar niet zo makkelijk
* Bos81 is jaloersquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens slapenmorgen uitslapen als een kikker
* FranticDJ ligt ook al te kooiquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens slapenmorgen uitslapen als een kikker
Ettoooquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama de pamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
laatste loodjes voor het weekend...quote:
Koekjesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
laatste loodjes voor het weekend...
met VEEL KOFFIE... EN LIEFDE... EN KOEK
Nee moet morgen en zondag ook werken maar maandag dag vrij gevraagd. Naja moet niks, ben gevraagd of ik wil werken dit weekend en heb ja gezegd.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
??? Hoe kan dat nou
Of is dat ook weer iets Drents
KNAKEN JONGUH... dat wordt shoppen aldusquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee moet morgen en zondag ook werken maar maandag dag vrij gevraagd. Naja moet niks, ben gevraagd of ik wil werken dit weekend en heb ja gezegd.
Nee haha gaat naar spaarrekening. Krijg ook alleen voor het weekend betaald, ben daar eigenlijk vrijwillig in dienst.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KNAKEN JONGUH... dat wordt shoppen aldus
Heel goed.. sparen is goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha gaat naar spaarrekening. Krijg ook alleen voor het weekend betaald, ben daar eigenlijk vrijwillig in dienst.
slaap zequote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar eens
Morgen werken. Gelukkig pas vanaf 10.30 uur...
Ga je kaarten kopen of boekenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga morgen GROF geld uitgeven.. misschien wel 50 euro.
Trusten!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar eens
Morgen werken. Gelukkig pas vanaf 10.30 uur...
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien wel allebei...
Living on the edge...
Vast wel maar weet even niet meer wie dat doet. @bitterbal doe jij dat?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou ik ook een huisje op de plattegrond mogen? Etto's Antiquariaat en Curiosashop of zo?
Is wel een shop, maar ik verkoop niks natuurlijk... OVERAL VAN AFBLIJVENquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vast wel maar weet even niet meer wie dat doet. @:bitterbal doe jij dat?
Meer een soort museum dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is wel een shop, maar ik verkoop niks natuurlijk... OVERAL VAN AFBLIJVEN
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel wij komen allemaal gezellig langs.
Naja zeg NIET IN MIJN SHOPquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik las prullenbak, dacht om in te kotsen haha.
Heel goed, na het wandelen voldoende water drinkenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zuip me helemaal klem vanavond![]()
Aan mineraalwater
Nee, je moet @kwiwi hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fabeltjeskrantquote:
nee kwiwi is de architectquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je weer lopen spoken?quote:
Wat een zooi is dat zegquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. Jammer dat er geen slaap pillen bij zitten
Dat welquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als het werkt dan hebben we een grote winst geboekt natuurlijk
over 3 maanden :pquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat welWanneer is je laatste pil?
Een nog wazigere balquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over 3 maanden :p
k zie net dat ik vanaf morgen naar 1mg ga. Afgelopen week was 0.5 mg
Heftigquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over 3 maanden :p
k zie net dat ik vanaf morgen naar 1mg ga. Afgelopen week was 0.5 mg
Ja verschilt per persoon. bij de meeste mensen welquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HeftigVerdwijnen die bijwerkingen als je lichaam gewend is aan die rommel?
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze weet straks niet eens meer je hoofd te vinden
Ssssst ... zeg dat nou niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze weet straks niet eens meer je hoofd te vinden
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
*zet pijltjes en uitroepteken bij het hoofd*
Dat is om aan te geven waar je straks kusjes mag gevenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
*zet pijltjes en uitroepteken bij het hoofd*
*schijft: hier afhakken op* * zet kartellijn bij nek*quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is om aan te geven waar je straks kusjes mag geven
Zo zo, dat klinkt als progressiequote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is om aan te geven waar je straks kusjes mag geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |