Wat?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat?
Ik had wel eens een leerling kok aan boord.. beetje 'ruig'..
die had een bevroren banaan gedoopt in chocolade met een toefje pindakaas op 't eind als dessert
Dan kan ik er wel een heel brood van opetenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pindakaas is alleen lekker op witbrood
Lekker hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kan ik er wel een heel brood van opeten
En dat tabex werkt elke keer?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:45 schreef Dity het volgende:
@:Bitterbal, omdat ik roken in de zomer lekker vind. Lekker op een terrasje met een drankje, genieten. In de winter heb ik geen zin om in de kou te staan. Ik moet wel zeggen dat ik me veel beter voel als ik niet rook. Mijn ademhaling piept niet meer en ik heb meer energie. Ik stop in september weer en probeer het toch maar eens om het gewoon een compleet jaar vol te houden. Half augustus ga ik weer Tabexen 😬 Misschien ga ik dan ook naar een arts om mijn dilemma te bespreken en wat ik er aan kan doen ( behalve wilskracht)
Interessant welquote:
Nee. Gewoon nee. Eerst verder met wat je nu aan het doen bent.quote:
oh ik was die strategie niet van plan hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Eerst verder met wat je nu aan het doen bent.
Maar ergens heb ik het idee dat je toch niet helemaal 100% echt echt echt echt echt wil stoppen. En dat is geen kritiek.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Pindakaas is lekker joh. Vandaag nog een potje Calvé met nootjes opgemaakt. Was pas een jaar over de datum
wat ziet dat ernetjes uitquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, nog 4 porties pastasaus gevacumeerd. klaar voor de vriezer
[ afbeelding ]
Calve pindakaas overkeeft de mensheidquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Pindakaas is lekker joh. Vandaag nog een potje Calvé met nootjes opgemaakt. Was pas een jaar over de datum
Leuk flesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Maandag t/m woensdag wandelen in de buurt van Bad Bentheim2 dagen hotelletje, lekker even weg
Uurtje met de Pimpel-Expres vanuit hier. Niks meer aan doen.
De InterCity Berlijn. De enige toeslagvrije trein in Nederland met een barrijtuigquote:
oh dat ziet er sjiek uitquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De InterCity Berlijn. De enige toeslagvrije trein in Nederland met een barrijtuigEn de beste trein van Deventer dus
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nu een nieuwe lekkere gevonden, van Nu3 (volgens mij zelfs Nederlands merk)quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:11 schreef mschol het volgende:
pindakaas haters
maar goed, als je alleen calve geproefd hebt snap ik het ook nog wel![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
http://pindakaasfabriek.c(...)codip-en-Smarties/37
@:Kwiwi
Je kunt ook bij de bar gaan staan, daar zijn wat hangtafels. Maar als ik ooit onderweg bent op de as Amsterdam - Hengelo - verder dan probeer ik wel deze trein te pakken. Rijdt eens per 2 uur, de andere kwartieren rijdt er een normale intercity. Maar als ik op Utrecht centraal sta en de ic van XX:07 is stampvol, dan laat ik hem lekker lopen voor de volgende. Overstappen in Amersfoort moet ik namelijk sowieso dan, en die van XX:22 sluit in Amersfoort aan op de Pimpelquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat ziet er sjiek uitZIt je altijd aan zon tafeltje?
leukquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook bij de bar gaan staan, daar zijn wat hangtafels. Maar als ik ooit onderweg bent op de as Amsterdam - Hengelo - verder dan probeer ik wel deze trein te pakken. Rijdt eens per 2 uur, de andere kwartieren rijdt er een normale intercity. Maar als ik op Utrecht centraal sta en de ic van XX:07 is stampvol, dan laat ik hem lekker lopen voor de volgende. Overstappen in Amersfoort moet ik namelijk sowieso dan, en die van XX:22 sluit in Amersfoort aan op de Pimpel![]()
Lekker met een halve liter Weizen over de Veluwe suizen
ik zou wat anders drinken maar het idee is leukquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook bij de bar gaan staan, daar zijn wat hangtafels. Maar als ik ooit onderweg bent op de as Amsterdam - Hengelo - verder dan probeer ik wel deze trein te pakken. Rijdt eens per 2 uur, de andere kwartieren rijdt er een normale intercity. Maar als ik op Utrecht centraal sta en de ic van XX:07 is stampvol, dan laat ik hem lekker lopen voor de volgende. Overstappen in Amersfoort moet ik namelijk sowieso dan, en die van XX:22 sluit in Amersfoort aan op de Pimpel![]()
Lekker met een halve liter Weizen over de Veluwe suizen
Serie van documentaires over onopgeloste vermissingszaken e.d.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waar gaat ie over? ik ga straks verder kijken naar dinges.. Siren denk ik.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serie van documentaires over onopgeloste vermissingszaken e.d.
Die serie was zeker goed jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]klinkt wel interessant
maar ik kijk de laatste tijd liever naar 'luchtig wegkijk' materiaal
Al vond ik Chernobyl wel onwijs goedook met het hele achterliggende gebeuren.
Yes naja kijk thuis bijzonder weinig tv verder.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die serie was zeker goed jaIk wissel het af.. beetje comedy, beetje crime.
Ik wel veel de laatste maanden, althans het staat aan op de achtergrond. Dan is het tenminste niet constant alsof ik alleen benquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes naja kijk thuis bijzonder weinig tv verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |