Heb nog geen verzendbevestiging gehad...quote:
Hehehe,ik zou bij de deur blijven liggen maar goed,dat is dan weer mijn ongeduld.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb nog geen verzendbevestiging gehad...
Nouja via Messenger zeiden ze dat de bestelling goed aangekomen was en hij verstuurd zou worden.
Waar haal je deze van weg?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:28 schreef Faxie het volgende:
Weer doosje binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog even beslissen welke kleur ik 'm ga maken
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:07 schreef Alpha74 het volgende:
[ afbeelding ]
Su-35S. nog een hoop te doen. Hoop morgen een stuk verder te zijn.
Meestal hier:quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Waar haal je deze van weg?
[..]![]()
Je kleurschema lijkt niet helemaal correct.
Edit: Kennelijk toch wel, de red 03 ziet er idd zo uit. Goed werk.
Door die lange tail en de hoek van je foto lijkt het net een SU-34.
Bedankt, maar ik zie geen Porsche Tamiya daar, of ligt het aan mij?quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meestal hier:
https://crazytoy.ecrater.com/c/2094514/mu-3d-puzzle
Maar Aliexpress oid is ook een optie. Veel winkels daar verkopen deze ook. Prijzen zijn wel allemaal ongeveer hetzelfde.
Ow verrek. Dacht dat je een andere post van mij quottequote:Op zaterdag 5 september 2020 00:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik zie geen Porsche Tamiya daar, of ligt het aan mij?
Je doos is wel heel erg netjes aangekomen. Dat kan toch nooit vanaf de andere kant van de wereld zo onbeschadigd overkomen?
Lekker zeg! Wat een mooi beestje is dit he in de zwarte uitvoering...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:07 schreef Alpha74 het volgende:
[ afbeelding ]
Su-35S. nog een hoop te doen. Hoop morgen een stuk verder te zijn.
Thnx,het is 1 van mijn favorieten van de modernere modellen. Hou wel van het Russische spul,het is allemaal heerlijk in your face design.Een Su-22 staat ook nog op de stapel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:03 schreef MoChe het volgende:
[..]
Lekker zeg! Wat een mooi beestje is dit he in de zwarte uitvoering...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |