I know, dat vind ik over een paar weken het matige aan op vakantie gaan buiten NLquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja liever niet, maar in winkels, hotels en horeca is het verplicht
bijzonder..quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Totdat je zit moet je een mondkapje op
Omdat The Hoff.quote:
Denk dat je net op tijd bent, Covid-19 explodeert wereldwijd qua aantallen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Totdat je zit moet je een mondkapje op
Neen, mijn prachtig gekleurde baard zat onder de piemelbacteriën.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat uitstraling schaamhaar op z'n achterheaufd wilde
ja, kwestie van tijd voordat het hier ook weer toeneemt, feit dat Engelsen hier welkom zijn en Chinezen straks ook weer is zorgwekkendquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je net op tijd bent, Covid-19 explodeert wereldwijd qua aantallen.
Ik denk wat wij de grootste afnemer van Chinezen in Nederland waren, er komt er geen een meer in, zelfs geen Aziaatquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, kwestie van tijd voordat het hier ook weer toeneemt, feit dat Engelsen hier welkom zijn en Chinezen straks ook weer is zorgwekkend
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk wat wij de grootste afnemer van Chinezen in Nederland waren, er komt er geen een meer in, zelfs geen Aziaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehehequote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
Als ik een kantoorbaan had, hing ik dit zo hard aan de muur:
https://www.etsy.com/nl/l(...)he-hoff-1980s-knight
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]Noooooooooooooo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das veel rwegenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:03 schreef crv het volgende:
@:kwiwi:![]()
https://www.20min.ch/stor(...)trassen-992580062860
Helaas, al jaren uitverkocht hierquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:04 schreef Koen66 het volgende:
heeft er iemand een bordje motivatie voor me?
Carnaval is ook pas weer volgend jaarquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:04 schreef BrandX het volgende:
tot nu toe nog geen gezichtsmasker hoeven dragen. Ik hoop dat vol te kunnen houden eerlijk gezegd....
kom maar halenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:04 schreef Koen66 het volgende:
ik vorige zaterdag in supermarkt in Deutschland, verder gelukkig nog nergensquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:04 schreef BrandX het volgende:
tot nu toe nog geen gezichtsmasker hoeven dragen. Ik hoop dat vol te kunnen houden eerlijk gezegd....
eens naar een dokter?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb al 3 dagen het gevoel dat er iets in mijn oog zit
Geen bord, maar wel een flinke kop:quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:04 schreef Koen66 het volgende:
* trekt vinger wegquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb al 3 dagen het gevoel dat er iets in mijn oog zit
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]meost lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben jij dat?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Geen bord, maar wel een flinke kop:
[ afbeelding ]
Zo lachen vindt ik dat nietquote:
Mja zie niks. dacht eerst dat ik onder mijn bovenooglid een haartje zat dus ik druk bezig dat weg halen maar dat was blijkbaar een adertjequote:
quote:
je hoeft niet per se iets te zien hoor..quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja zie niks. dacht eerst dat ik onder mijn bovenooglid een haartje zat dus ik druk bezig dat weg halen maar dat was blijkbaar een adertje
Ik weet wel wie het wél is.quote:
Tja dat krijg je als je je bek niet spoelt na een blowjobquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neen, mijn prachtig gekleurde baard zat onder de piemelbacteriën.
Poehquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:58 schreef crv het volgende:
[..]
Zwelling
Fotos gister ergens rond 17:00 gepost hier geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |