abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7971791
Afgelopen nacht op een kraakfeest een meisje leren kennen, en heel lang mee zitten ouwehoeren. Op een gegeven moment begint ze mij te vertellen dat zij en een gozer 3 weken met elkaar zijn geweest, maar hij had al ruim een jaar een vaste vriendin.
Na 3 weken heeft 'ie het afgekapt, bang dat z'n vriendin erachter zou komen.

Ik heb op dat moment heel aandachtig zitten luisteren, echt zo van:
"Ja, had hij niet met dat ene blonde meisje"

Zonder dat zij het wist heeft ze mij dus vannacht uitgebreid zitten vertellen dat ze met de vriend van mijn beste vriendin is vreemdgegaan.

Vanmiddag zou ik langs gaan, maar ik krijg 'r niet te pakken op haar mobiel, en haar huisgenoot wist ook niet waar ze uithing.
Dus waarschijnlijk spreek ik 'r vanavond in de kroeg pas, en dan moet ik het gaan vertellen.

pi_7971805
succes.

al enig idee hoe je het gaat vertellen?

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_7971808
nou ik vind het knap van je dat je het gaat vertellen succes ermee
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:20:03 #4
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7971821
suc6 iig. ws zal ze je wel niet geloven. dat is meestal het geval. liefde maakt blind zeggen ze
852002IWASTHERE
pi_7971836
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:18 schreef Vision het volgende:
succes.

al enig idee hoe je het gaat vertellen?

Nee, helemaal niet. Maar ik moet mezelf ook een klein beetje indekken want straks knal ik eruit: "Je vriendje gaat vreemd"
En dan blijkt dat meisje gelogen te hebben.

Het wordt dus iets in de trant van: "A zei, dat zij en B"

pi_7971848
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:20 schreef F1908 het volgende:
suc6 iig. ws zal ze je wel niet geloven. dat is meestal het geval. liefde maakt blind zeggen ze
Ze gelooft me wel, dat weet ik zeker. Maar het gaat haar zoveel pijn doen, en daar baal ik enorm van.
Ik weet ook niet wat ik vanavond doe, als ik d'r vriendje in de kroeg tegenkom.

[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 18-01-2003 16:23]

pi_7971854
Jezus wat lijkt me dat moeilijk, maar knap en eerlijk
dat je het gaat vertellen, hoe lang hebben ze al een relatie?
en weet je 100% zeker dat hij het was, heeft ze zijn naam gezegd?
pi_7971870
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:21 schreef Roellio het volgende:

Nee, helemaal niet. Maar ik moet mezelf ook een klein beetje indekken want straks knal ik eruit: "Je vriendje gaat vreemd"
En dan blijkt dat meisje gelogen te hebben.

Het wordt dus iets in de trant van: "A zei, dat zij en B"

hmm dikke kans dat ze je dan niet gelooft omdat ze het een te vaag verhaal vind, denk je niet?

ben gewoon straight to the point en vertel het zoals je het hier neergezet hebt. Grootste kans dat ze het gelooft.

... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:24:12 #9
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_7971873
Zou je niet eerst voorzichtig aan haar vriend vragen of het wel waar is? Misschien maak je anders wel onnodig dingen kapot....

Maar het is een lastige situatie.

Succes!!

pi_7971876
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:23 schreef Logician het volgende:
Jezus wat lijkt me dat moeilijk, maar knap en eerlijk
dat je het gaat vertellen, hoe lang hebben ze al een relatie?
en weet je 100% zeker dat hij het was, heeft ze zijn naam gezegd?
Ik weet het 100% zeker.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:25:34 #11
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_7971893
Ik weet het 100% zeker.
[/quote]

OK

pi_7971899
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:24 schreef Yodium het volgende:
Zou je niet eerst voorzichtig aan haar vriend vragen of het wel waar is? Misschien maak je anders wel onnodig dingen kapot....

Maar het is een lastige situatie.

Succes!!

en als ie ontkent, weet je nog niks. Weet je alleen zeker dat ie jou zwart gaat maken tegenover je goede vriendin om je geloofwaardigheid eronderuit te halen.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:27:57 #13
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_7971930
Ik zou eerst die vriend confronteren met de "feiten" en eisen dat HIJ het opbiegt. Als hij dat vervolgens weigert, dreigen om het zelf te vertellen...het is toch in de eerste plaats iets voor die jongen en zijn vriendin toch?
fluff for life
pi_7971931
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:25 schreef Vision het volgende:

[..]

en als ie ontkent, weet je nog niks. Weet je alleen zeker dat ie jou zwart gaat maken tegenover je goede vriendin om je geloofwaardigheid eronderuit te halen.

Mjah, dat lukt 'm toch niet. Maar je zou er best eens gelijk in kunnen hebben dat 'ie het probeert.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:29:16 #15
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_7971948
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:27 schreef bluebellyfluff het volgende:
Ik zou eerst die vriend confronteren met de "feiten" en eisen dat HIJ het opbiegt. Als hij dat vervolgens weigert, dreigen om het zelf te vertellen...het is toch in de eerste plaats iets voor die jongen en zijn vriendin toch?
pi_7971953
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:27 schreef bluebellyfluff het volgende:
Ze had 1,5 week geleden al een vaag vermoeden, maar toen heeft hij het in alle toonaarden ontkend. Kans gemist.
pi_7971960
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:27 schreef Roellio het volgende:

Mjah, dat lukt 'm toch niet. Maar je zou er best eens gelijk in kunnen hebben dat 'ie het probeert.

ik heb er ervaring mee, en dat was de reden waaorm ik zijn vriendin dus niet rechtstreeks gevraagd heb om de waarheid. Ze had zich dan ook een beetje verlult, dus het was redelijk zeker.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:31:52 #18
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_7971986
quote:
Kans gemist.
you go girl!
fluff for life
pi_7972043
Ik zou toch eerst haar vriend hiermee confronteren en hem de gelegenheid geven het op te biechten.
Dit zij nl dingen die mensen graag binnen de relatie houden, en het lijkt me onverstandig als jij daar als vriendin tussen gaat zitten.
Deel hem mee dat je dit weet en zeg dat als hij het niet vertelt, jij het zal doen.
Ik denk dat hij eieren voor z'n geld kiest en het zal vertellen.
Zoniet, dan zul jij de brenger van het slechte nieuws zijn.
Zeg het dan overigens niet als vaststaand feit, maar meld idd gewoon wat dat meisje je heeft verteld.

Laat haar de tijd om haar eigen mening erover te vormen,
en wees er voor haar als ze je nodig hebt.
Sterkte, zou niet graag in je schoenen willen staan.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7972052
gewoon zeggen als je het zeker weet
046
Dank aan Yeahinho
pi_7972110
* Roellio is een jongetje
pi_7972123
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:41 schreef Roellio het volgende:

You go, boy!

pi_7972124
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:41 schreef Roellio het volgende:
weet ik
046
Dank aan Yeahinho
pi_7972340
Nou ja, ze was dus bij d'r ouders op visite en haar mobiel lag thuis.
Daar heeft ze internet, dus ze kwam net even online met msn.

Ik heb gezegd dat ik 'r dringend moest spreken, we hebben om 18:00 u. afgesproken.

pi_7973018
Zeg het eerst tegen die vriend van je en geef hem de kans om het zelf te vertellen, doet hij dit niet, vertel het dan alsnog.
pi_7973863
Naar haar vriend toe gaan en zeggen: Vertel jij het, of vertel ik het!!
Heeft hij het na een paar dagen nog niet verteld, dan moet jij het zeggen tegen je vriendin.
pi_7974250
Ho! Stop!

Okay, ondanks de moeilijke situatie lijkt het me het beste om het haar te vertellen, maar dat ga ja natuurlijk niet midden in een kroeg doen! Vanavond zeg je tegen haar dat je ergens zwaar mee zit en dat je echt super enorm dringend met haar moet praten, dan ga je ergens heen waar het rustig is en ze zich thuis voelt en vertel je wat er is gebeurd. Als het even kan alvast b.v. haar beste vriendin seinen dat ze vanavond op stand-by moet staan om haar te troosten..

Edit: Om 18:00 afgesproken lees ik. Goed zo.. Let us know how it went..

pi_7974335
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:57 schreef Roellio het volgende:

Ik heb gezegd dat ik 'r dringend moest spreken, we hebben om 18:00 u. afgesproken.

Ik vind dit heel onverstandig, maar goed.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 19:12:52 #29
42397 Mr.Shankly
I do not mean to be so rude
pi_7974584
Dit is dus wat je vanmorgen nog even niet wilde vertellen.

Ook deze jongen staat standby...

Misschien tot straks in de Kool.

pi_7976910
Uhm, ben ik nou de enige die het moreel onverantwoord vind om dit soort dingen te gaan verklikken? Damn, ken je de situatie wel goed? (afgezien van het feit of het allemaal wel waar is, die opmerking is al vaker gemaakt hierboven). Ik hou het erop dat je je er verder niet mee moet bemoeien, ook al is het moeilijk...

Ohw, stel jezelf deze vraag even 'while you're at it': Doe je dit omdat het het beste voor haar is, of omdat je jaloers bent en haar zelf zou willen ergens? (No offence, dit is ff vanwege een topic waarin iemand zich afvroeg of een pure vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw wel kan).

pi_7977177
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 21:38 schreef Swift het volgende:
Uhm, ben ik nou de enige die het moreel onverantwoord vind om dit soort dingen te gaan verklikken? Damn, ken je de situatie wel goed? (afgezien van het feit of het allemaal wel waar is, die opmerking is al vaker gemaakt hierboven). Ik hou het erop dat je je er verder niet mee moet bemoeien, ook al is het moeilijk...
Waarom zou het moreel onverantwoord zijn? Hij zegt zeker van zijn zaak te zijn en zal daar dus alle reden voor hebben. Kennelijk is de boosdoener niet van plan zijn avontuurtje op te biechten anders had hij het al gedaan. Moet hij een eerlijke kans krijgen dat alsnog te doen? Ik zie niet in waarom. Hij heeft die kans gehad (elke dag weer) en door vreemd te gaan heeft hij de deur opengezet voor dit soort ontwikkelingen.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7977391
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 21:53 schreef thoth het volgende:

[..]

Waarom zou het moreel onverantwoord zijn? Hij zegt zeker van zijn zaak te zijn en zal daar dus alle reden voor hebben. Kennelijk is de boosdoener niet van plan zijn avontuurtje op te biechten anders had hij het al gedaan. Moet hij een eerlijke kans krijgen dat alsnog te doen? Ik zie niet in waarom. Hij heeft die kans gehad (elke dag weer) en door vreemd te gaan heeft hij de deur opengezet voor dit soort ontwikkelingen.

Er zijn talloze series van gebeurtenissen te bedenken die tot een instabiele psychische gesteldheid leiden. Als gevolg hiervan zou zo'n korte affaire kunnen plaatsvinden. Het valt nog maar te bezien of hiervoor respect kan worden opgebracht door het 'slachtoffer'. Waarschijnlijk niet.

Ik ben van mening dat je _niks_ omtrent menselijke emoties/pscyhologie absoluut moet benaderen (goed of fout). Door het verklikken van deze affaire kunnen grote dingen in werking worden gezet! Dingen die niemand goed gaan doen...

Ik heb zelf plenty ervaring met dit soort dingen, ik heb het nooit verklapt. Er zijn natuurlijk wel situaties te bedenken dat het wel goed is om te verklappen (imo), maar ga bij jezelf te rade aub . Hou in het hoofd dat je het best wil voor haar. (die vriendin dus)

pi_7977725
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 22:02 schreef Swift het volgende:
Ik ben van mening dat je _niks_ omtrent menselijke emoties/pscyhologie absoluut moet benaderen (goed of fout). Door het verklikken van deze affaire kunnen grote dingen in werking worden gezet! Dingen die niemand goed gaan doen...
Maar niets doen is volgens mij echter ook geen optie. In dat geval laat je willens en wetens iemand in de veronderstelling verkeren dat zij zich in een werkende relatie bevindt. Dat is niet zo, ongeacht de reden waarom haar vriend is vreemdgegaan.

Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat er geen absoluut waardeoordeel gegeven kan worden maar soms is de volgende stap gewoonweg noodzakelijk en ik vraag me af wat belangrijker is om in de beschouwing mee te nemen: de schade die op korte termijn aangericht zal worden of de schade die op langere termijn voorkomen kan worden.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7978221
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 22:18 schreef thoth het volgende:

[..]

Maar niets doen is volgens mij echter ook geen optie. In dat geval laat je willens en wetens iemand in de veronderstelling verkeren dat zij zich in een werkende relatie bevindt. Dat is niet zo, ongeacht de reden waarom haar vriend is vreemdgegaan.

Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat er geen absoluut waardeoordeel gegeven kan worden maar soms is de volgende stap gewoonweg noodzakelijk en ik vraag me af wat belangrijker is om in de beschouwing mee te nemen: de schade die op korte termijn aangericht zal worden of de schade die op langere termijn voorkomen kan worden.

Als het nu op grond hiervan uitgaat kan de schade ook op de langere termijn werken geloof me! Je moet het iig zelf beslissen TS...Wij kennen de situatie niet zo goed als jij, niet goed genoeg om te beoordelen wat jij moet gaan doen. Ik hoop alleen dat je een beetje op de punten let die ik heb gemeld ...

PS ik WEET dat de TS nu staat te zuipen, net als ik over 10 min .

pi_7986000
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 21:38 schreef Swift het volgende:

Ohw, stel jezelf deze vraag even 'while you're at it': Doe je dit omdat het het beste voor haar is, of omdat je jaloers bent en haar zelf zou willen ergens? (No offence, dit is ff vanwege een topic waarin iemand zich afvroeg of een pure vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw wel kan).

Moreel niet maar de kans dat ze je neit gelooft is nogal groot en ik zou hem echt eerst de kans geven om het te zeggen.

Mijn vriendin was toen vreemd gegaan en de vriendin van mijn beste vriend zag dat. Die heeft toen tegen haar gezegd dat ze 3 dagen de tijd had om het te zegge, heeft ze niet gedaan dus ik heb het van mijn beste vriend moeten horen, dat komt hard aan hoor. Je kunt het beter van die persoon zelf horen.

zondag 19 januari 2003 @ 15:59:52 #36
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_7987871
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:57 schreef Roellio het volgende:

Hoe is het nu afgelopen?
pi_7988301
We hadden dus om 18:00 u. afgesproken.
Daar aangekomen eerst even uit de wereld geholpen dat er niemand ziek was of dood ging, want ze wist wel dat het iets ergs was.
Nou ja, het verhaal verteld (zie openingspost).

Verdriet natuurlijk. Toch ook wel een aantal stukjes die op z'n plek vielen. Uiteindelijk 't vriendje opgebeld of 'ie langs wou komen. Hij had visite, dus hij vroeg "Kan het niet tot morgen wachten"
Dat kon uiteraard niet, dus hij zou dan zorgen dat 'ie er om 21:00 u. zou zijn. Om ongeveer 20:30 u. belde die op omdat hij perse wilde weten waar het over ging. Zij kon het niet uit 'r strot krijgen, en ik had ook geen zin om 'm te spreken.

Haar huisgenoot was een kwartier daarvoor binnengekomen, dus die heeft toen door de telefoon verteld van "Het schijnt dat jij... etc."
Nou ja, haar huisgenoot ging ervandoor en wij zaten geduldig te wachten tot 'ie kwam, ondertussen een beetje tv kijken, biertjes drinken en roken.

Om 21:10 kwam 'ie dan eindelijk aan. Zij had al gezegd dat ze me er graag bij wilde hebben als 'ie kwam. Zo gezegd zo gedaan.
Hij deed heel verontwaardigd want "In een goeie relatie vertrouw je zo blind op elkaar dat je het gelijk als onzin aanneemt als iemand zoiets zegt."
Na een tijdje kwam er dan uit dat hij 1 keer met het betreffende meisje geweest was tijdens een ruzie van hun, die een maand geduurd heeft.
Zij is in die periode ook met iemand anders geweest.

Verder ontkende hij alles. Nou ja, ik geloofde 'm op een gegeven moment wel, zij twijfelde nog. Om 22:15 u. gingen we naar de kroeg, het meisje was ziek in d'r hoofd en probeerde hun 2 uit elkaar te drijven, en wij gingen biertjes drinken. Alles was toen weer een beetje bekoeld.

Goed en wel in de kroeg aangekomen hoorde zij op een gegeven moment, van een vriend van het betreffende meisje, dat hij het ook van haar gehoord had, 2 weken eerder dan mij. Nou ja, dit was toch eigenlijk wel een soort bevestiging, weer tranen, en weer ontkenning van zijn kant.

Uiteindelijk kwam het betreffende meisje de kroeg binnen en stonden ze met z'n 3'en bij de deur. Daar vroeg mijn vriendin aan dat meisje wat er gebeurd was. Zij kreeg dus ongeveer hetzelfde verhaal te horen als dat ik de avond ervoor had aangehoord. Hij stond erbij, stil, een beetje naar de grond te staren. Wij zaten vervolgens aan een tafeltje, met nog wat goeie vrienden erbij. Zij in tranen, wij troosten. D'r vriendje zat met 2 vrienden aan de andere kant van de bar, en is niet eens naar haar toe gekomen.

Uiteindelijk vreselijk dronken geworden, gedanst etc. Toen 'ie toevallig in de wc stond te pissen en ik binnen kwam lopen kon ik het toch niet laten om 'm met z'n kop tegen de muur te rammen en hem even heel indringend te vertellen dat ik 'm dus echt niet meer geloofde.

Zij is toen naar huis gegaan, rond een uur of 2. Alleen, ze wilde niet dat er iemand mee ging. Vanmiddag is er uitgekomen dat een ander meisje uit onze stamkroeg die jongen en het meisje waar 'ie schijnbaar mee is vreemdgegaan kortgeleden met z'n 2'en in de steeg naast de kroeg heeft zien staat, niet zoenen, maar wel op een manier die bij haar een opmerking uitlokte van: "Hey, jij had toch verkering met..." En vervolgens liepen ze hand in hand weg.

Nu had die gozer afgelopen zomer een meisje leren kennen toen 'ie in Frankrijk op een camping werkte. Dat meisje woont ergens in Zeeland geloof ik. 2 weken geleden is hij daar een weekendje heen geweest, gewoon gezellig. Je hebt een relatie met elkaar, dus je vertrouwt de ander. Nu heeft zijn beste vriend dus vanmiddag eindelijk verteld dat hij dus ook met dat andere meisje is vreemdgegaan.

Hij heeft vandaag nog niks van zich laten horen.

M. ik weet dat je meeleest.
Sterkte, en ik hou van je

[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 19-01-2003 16:59]

zondag 19 januari 2003 @ 16:26:05 #39
21066 Potter
At your service
pi_7988390
Ik wacht...
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_7988425
quote:
Op zondag 19 januari 2003 16:26 schreef Potter het volgende:
Ik wacht...
hier nog 1
  zondag 19 januari 2003 @ 16:28:35 #41
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_7988443
die vrindin van jou heeft aan jou een goeie vrind/vrindin!!! veel suc6 dr mee, en hopelijk gaat het toch nog goe komen!
put
your
clothes
on!
  zondag 19 januari 2003 @ 16:43:06 #42
21066 Potter
At your service
pi_7988705
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_7988837
quote:
Op zondag 19 januari 2003 16:43 schreef Potter het volgende:

Dit wordt een heel lang verhaal gok ik zo
  zondag 19 januari 2003 @ 16:58:54 #44
42397 Mr.Shankly
pi_7988985
quote:
[...]

M. ik weet dat je meeleest.
Sterkte, en ik hou van je

Hier geldt hetzelfde. Heel veel sterkte...
pi_7989089
Dus tijdens die ruzie zijn ze allebei vreemdgegaan, vind ik ook erg fout van haar maar hijw as erger als ik het verhaal zo lees. Zijn ze nog samen of is het uit inmiddels?
pi_7989101
quote:
Op zondag 19 januari 2003 17:05 schreef erikh het volgende:
Dus tijdens die ruzie zijn ze allebei vreemdgegaan, vind ik ook erg fout van haar maar hijw as erger als ik het verhaal zo lees. Zijn ze nog samen of is het uit inmiddels?
Het hoge woord is er nog niet uit. Maar ik denk niet dat dit nog goed gaat komen.
  zondag 19 januari 2003 @ 17:07:12 #47
42397 Mr.Shankly
pi_7989109
quote:
Op zondag 19 januari 2003 17:05 schreef erikh het volgende:
Volgens haar is het uit nu. Maar zoals Roel al meldde: hij heeft nog niet gebeld/gereageerd vandaag... Lafaard.
pi_7989210
[toevoeging/wijziging]
Het is dus in die maand uit geweest, zij is dus helemaal niet vreemd gegaan.
[/toevoeging/wijziging]
pi_7990229
We were on a break!! (Moet je friends voor gekeken hebben)
pi_7991806
Even advocaat van de duivel: stel nou dat hij inderdaad iets met dat meisje heeft gedaan, maar alleen in die maand dat het uit was. Dat is mogelijk toch? Dat hij het alleen deed uit rancune over de ruzie met zijn vriendin, maar het meisje misschien meer wou en daarom verhalen ging vertellen die niet helemaal klopten? Misschien zelfs wel met als doel om de relatie op te breken? Dat is mogelijk toch?

Stel nou dat die vriend waar je het over hebt tegen zijn beste vriend een grapje heeft gemaakt over dat weekend dat die beste vriend destijds niet serieus nam en ook niet serieus genomen zou moeten worden en bekeek hij dat grapje opeens met andere ogen na dit verhaal? (ik maak met mijn beste vriend ook wel eens een grapje ook al heb ik een vriendin en zou ik nooit vreemd gaan en als je dat opeens met andere ogen bekijkt lijkt het toch iets heel anders dan dat je ermee bedoelde)

Dat hij er niet bij komt zitten in de kroeg als ze aan het huilen is als ze daar met vriendin zit vind ik niet zo heel raar. Als mij dit gebeurde met mijn vriendin zou ik het uberhaubt niet bespreken met iemand anders erbij, niet met jou en zeker niet met de hele kroeg! Grote kans dat ik als iedereen dus tegen me zou zijn (zelfs al is het niet op waarheid gebaseerd) me er ook niet tussen zou mengen en enorm pissed aan de bar zou blijven zitten.

Einde devils-advocate-speech.

pi_7991877
quote:
Op zondag 19 januari 2003 18:07 schreef Merina het volgende:
HAHA LOL
  zondag 19 januari 2003 @ 19:56:17 #52
40046 lizzle
jij bent groot en ik ben klein
pi_7992117
quote:
Op zondag 19 januari 2003 18:07 schreef Merina het volgende:

maar wat een eikel is die vriend zeg, wens je vriendin sterkte..

en dat is niet eerlijk![br]Is het trotse vriendinnetje van [url=http://fotoboek.fok.nl/TriuMpH]HEM[/url] [br] [url=http://213.84.84.88/pix/amiro.jpg]Ik heb ook een paardje KLIK![/url][br]En nu ook in het [url=http://fotoboek.fok.nl/lizzle] FOTOBOEK [/url]
pi_7992457
Een grote lullige kolere zooi als je het mij vraagt .

Er is dus meer gebeurd, hij is met nog iemand gegaan..dat sucks..das dus geen incident meer maar meer structureel.

Wat ik weer niet door mijn strot kan krijgen, is het feit dat je ervoor kiest om dat allemaal te laten gebeuren in het cafe . Come on, ik was gister weer in een cafe, en het is wel zo: er is erg veel emotie..veel mensen die hun verdriet wegdrinken en veel huilende gezichten, mensen die out zijn (en je fiets slopen ) etc. Anyway, doe dat niet man..Doe het zondag ofzo...over zaterdag overdag...allesbehalve zaterdagavond. Die is heilig imo.

pi_7992703
Dat is wel zo, maar waar wij gaan stappen is het echt 1 grote familie.
  zondag 19 januari 2003 @ 20:30:11 #55
42397 Mr.Shankly
pi_7992756
Sterker nog, ik denk dat de kans groot is dat de waarheid nergens anders dan in de kroeg boven water zou zijn gekomen. Maar goed voor de sfeer binnen was het zeker niet.
pi_7992985
dat heb je goed gedaan Roellio. Nu weet je vriendin waar ze aan toe is met haar (soon to be ex-)viend.

Het is maar goed dat je niet eerst naar hem bent gegaan, want hij probeerde nu nog jou geloofwaardigheid onderuit te halen door zeggen "je vertrouwt toch blind op mekaar". Als je eerst naar hem gestapt was, had ie dat tegen zijn vriendin kunnen zeggen zonder dat ze wist waarom, en zou misschien gaan twijfelen aan je als je het uiteindelijk toch aan haar zou vertellen.

sterkte ermee

zondag 19 januari 2003 @ 21:04:35 #57
42397 Mr.Shankly
pi_7993550
Ze hebben elkaar inmiddels gesproken en hij heeft het eindelijk zelf toegegeven. Alle twijfel is nu dus weg.
pi_8000106
Net samen ongelofelijk dronken geworden, ik moet straks werken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')