Vind ik nietquote:
Komt elk topic voorbijquote:
I love itquote:
Hey je bent er weer, waar was jij dan?quote:
Ik was gemuilkorfdquote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hey je bent er weer, waar was jij dan?
Ban? Jij ook al? Vallen wel veel bans lately lijkt het, ik al 2 keer, Killem schijnbaar, jij...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:30 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik was gemuilkorfdverplicht naar de iso
Alleen het bespreken ervan kan je al op de radar zetten, dus pas maar op. Samenzweringen al helemaal mee oppassen, ze zitten overal.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ban? Jij ook al? Vallen wel veel bans lately lijkt het, ik al 2 keer, Killem schijnbaar, jij...
Oja dat mag niet, nouja, ik vraag toch niet waarom? Alleen dat iets me opviel.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:35 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Alleen het bespreken ervan kan je al op de radar zetten, dus pas maar op. Samenzweringen al helemaal mee oppassen, ze zitten overal.
Het valt iedereen op. Vandaar dat er bewegingen plaatsvinden her en der af en toe snap jequote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oja dat mag niet, nouja, ik vraag toch niet waarom? Alleen dat iets me opviel.
Madonna dan maar, die deed ook altijd dingen die niet mochten![]()
Nou nee, dat snap ik dan weer niet. Ik blijf IC, hoe dan ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:40 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Het valt iedereen op. Vandaar dat er bewegingen plaatsvinden her en der af en toe snap je
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nou nee, dat snap ik dan weer niet. Ik blijf IC, hoe dan ook.
Juist. Dat je nog niet beseft dat dat juist n van de bewegingen is die af en toe al dan niet plaatsvinden, neem ik je geenszins kwalijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nou nee, dat snap ik dan weer niet. Ik blijf IC, hoe dan ook.
Ik ben een beweging die plaatsvindt?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:45 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Juist. Dat je nog niet beseft dat dat juist n van de bewegingen is die af en toe al dan niet plaatsvinden, neem ik je geenszins kwalijk.
Soms wel, maar je zal ook wel eens stilzitten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben een beweging die plaatsvindt?
Ik ben verdomde luiquote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:49 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Soms wel, maar je zal ook wel eens stilzitten.
In de volgende DT wordt dat misschien wel aangepakt.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:54 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb nog steeds die gekke bug trouwens, ik moet de YTlink refreshen voordat hij afspeelt.
Oh, heeft iedereen dat dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:54 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
In de volgende DT wordt dat misschien wel aangepakt.
DT? Ik mag toch aannemen van wel. Als dat ook al een grote samenzwering is tegen me vreet ik mn hoed opquote:
#Me#Too ....quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:54 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb nog steeds die gekke bug trouwens, ik moet de YTlink refreshen voordat hij afspeelt.
Dat refreshen van YT videos duh.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:58 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
DT? Ik mag toch aannemen van wel. Als dat ook al een grote samenzwering is tegen me vreet ik mn hoed op
Oja, koning (al hou ik meer van Princen zeg maar)quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:52 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Geloof me, je hebt het tegen de koning.
High classquote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:58 schreef IxCalypso het volgende:
We krijgen morgen airco, eindelijk![]()
Ik werd gek de laatste jaren hier met die temperaturen, rolluiken waren niet genoeg.
Lady's worden toch prinsessen en koninginnen?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 01:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oja, koning (al hou ik meer van Princen zeg maar)
Vandaar Queen en niet Kingquote:Op zaterdag 4 juli 2020 01:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Lady's worden toch prinsessen en koninginnen?
Minimaal officier inddquote:Op zaterdag 4 juli 2020 01:02 schreef IxCalypso het volgende:
Ik zou als artiest zijnde een of andere hoge rank uitzoeken als bandnaam, die schoppen het best vaak best ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |