Goede timingtwitter:vpro twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 08:00:04Carola Schouten is de vijfde Zomergast van 2020! Ze is verantwoordelijk voor de toekomst van de boeren en ons voedsel. Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit Carola Schouten in @Zomergasten, 16 augustus op #NPO2 https://t.co/BNlFYhC4yP #zomergasten #zg20 https://t.co/DclfbD3rPA reageer retweet
Die kermisman wil subsidie. Zal wel onder de culturele sector vallen toch? Daar zijn "hun" partijen PVV en FvD volgens mij juist op tegen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 07:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Kermis was op het mediapark volgens onrechttv
Mooi, lijkt me een leuk mens!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:34 schreef StephanL het volgende:
Goede timingtwitter:vpro twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 08:00:04Carola Schouten is de vijfde Zomergast van 2020! Ze is verantwoordelijk voor de toekomst van de boeren en ons voedsel. Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit Carola Schouten in @:Zomergasten, 16 augustus op #NPO2 https://t.co/BNlFYhC4yP #zomergasten #zg20 https://t.co/DclfbD3rPA reageer retweet
Nog even en ook antifa sluit aanquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die kermisman wil subsidie. Zal wel onder de culturele sector vallen toch? Daar zijn "hun" partijen PVV en FvD volgens mij juist op tegen.
En de bouw staat er ook bij?*Schouten neemt deze voermaatregelen juist zodat de bouw weer verder kan. Man man man.
Maar als die kansparels met hun 'bolides' de straat onveilig maken dan niet omdat het geen trekker is?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 07:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als er een tiental kansenparels met trekkers je wijk binnen rijden, dan is 'het leger' er ook zo hoor.
Kansenparels met bolides worden juist disproportioneel vaak aan de kant gezet, begreep ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar als die kansparels met hun 'bolides' de straat onveilig maken dan niet omdat het geen trekker is?
'Begreep' jij dat (via via) ja? De klagers 'ervaren' toch anders. Je inspireert me wel tot een nieuw woord:quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kansenparels met bolides worden juist disproportioneel vaak aan de kant gezet, begreep ik.
Nou ja, de klagers ervaren dat natuurlijk niet aangezien de vraag of kanselparels in bolides vaker aan de kant worden gezet dan andere mensen in bolides er één is waarvoor je zowel moet weten hoe vaak kansenparels met bolides aan de kant worden gezet als hoe vaak normale mensen aan de kant worden gezet. Wat jij waarschijnlijk op wat onbeholpen wijze probeert te zeggen is dat mensen in de buurt vinden dat kansenparels in bolides niet vaak genoeg aan de kant worden gezet. Dat is een ander vraagstuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
'Begreep' jij dat (via via) ja? De klagers 'ervaren' toch anders. Je inspireert me wel tot een nieuw woord:
Zolderkamerwaarheidsvinding.
Ze hebben de binnenstad geblokkeerd met vrachtwagens en betonblokkenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:26 schreef Brybry het volgende:
Gaat het Binnenhof er vandaag aan of gaat het meevallen?
Waar is je trekkervergelijking gebleven? Met een trekker word je 100% tegengehouden, terwijl de kansparels met een grote bek tegen de politie ongemoeid worden gelaten, tenzij er een overdaad aan agenten is, dan durven ze wel een keer.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, de klagers ervaren dat natuurlijk niet aangezien de vraag of kanselparels in bolides vaker aan de kant worden gezet dan andere mensen in bolides er één is waarvoor je zowel moet weten hoe vaak kansenparels met bolides aan de kant worden gezet als hoe vaak normale mensen aan de kant worden gezet. Wat jij waarschijnlijk op wat onbeholpen wijze probeert te zeggen is dat mensen in de buurt vinden dat kansenparels in bolides niet vaak genoeg aan de kant worden gezet. Dat is een ander vraagstuk natuurlijk.
Oh, die betonblokken hoeven geen probleem te vormen voor die boerenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze hebben de binnenstad geblokkeerd met vrachtwagens en betonblokkenDus ver komen ze niet.
De Dam, Mediapark, Schiphol, snelwegen een optie?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze hebben de binnenstad geblokkeerd met vrachtwagens en betonblokkenDus ver komen ze niet.
Ik neem aan dat ze dat gaan doen jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:29 schreef Nober het volgende:
[..]
De Dam, Mediapark, Schiphol, snelwegen een optie?
Nee hoor, die trekkers trokken een tijdje terug nog overal de binnenstad in.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar is je trekkervergelijking gebleven? Met een trekker word je 100% tegengehouden, terwijl de kansparels met een grote bek tegen de politie ongemoeid worden gelaten, tenzij er een overdaad aan agenten is, dan durven ze wel een keer.
Resumé: demonstreer je wat je democratische recht is, dan wordt alles uit de kast getrokken om dat tegen te houden, maar als een kansparel systematisch je wijk verstiert dan mag je blij zijn dat er iemand komt kijken, laat staan handhaven.
Bij het Mediapark staan de kermisexploitanten.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:29 schreef Nober het volgende:
[..]
De Dam, Mediapark, Schiphol, snelwegen een optie?
Tot de kermisfiguren kwamenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Viel allemaal mee he vannacht in den haag?
Dat niet idd.quote:
In het bijzijn van de politie. Maar als de kansparels je wijk verstieren dan is de politie in de meeste gevallen in geen velden of wegen te bekennen. Maar uiteraard heb jij dat anders 'begrepen'.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, die trekkers trokken een tijdje terug nog overal de binnenstad in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |