Eentje voor de intieme delen en eentje voor baard.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
Maar wat maakt het nu uit welke tondeuze je gebruikt?
OH goed dat je het zegt. Even in de oplader zetten.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
Maar wat maakt het nu uit welke tondeuze je gebruikt?
En hoe is dit een antwoord op haar vraag?quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje voor de intieme delen en eentje voor baard.
Don't ever use the same blade for beard and juwels.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe is dit een antwoord op haar vraag?
Waarom niet?quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Don't ever use the same blade for beard and juwels.
Waarschijnlijk ben je toen je 12 was betrapt door een meisje op schoolkamp en sindsdien is het voor jou een groot trauma. Andere mensen hebben er geen enkele moeite meequote:Op donderdag 2 juli 2020 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja dat kun je zelf toch ook wel bedenken hoop ik.
nou... heb een matroos gehad die 't zelfde mesje gebruikte.. Die liep toch ook met een soort zakrat op z'n kin.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je toen je 12 was betrapt door een meisje op schoolkamp en sindsdien is het voor jou een groot trauma. Andere mensen hebben er geen enkele moeite mee
Stop error. Ik weet niet wat "zakrat" is.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nou... heb een matroos gehad die 't zelfde mesje gebruikte.. Die liep toch ook met een soort zakrat op z'n kin.
Heeyyyy het is geen wet hč mag je lekker helemaal zelf weten, ik heb slechts een iets hogere standaard qua hygiene.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je toen je 12 was betrapt door een meisje op schoolkamp en sindsdien is het voor jou een groot trauma. Andere mensen hebben er geen enkele moeite mee
een soaquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stop error. Ik weet niet wat "zakrat" is.
Irmagenotquote:Er is vanavond een nieuwe aflevering
van "Het coronavirus:feiten en fabels."
De NOS-uitzending is te zien op NPO 1
vanaf 20.30 uur.
Presentatoren Winfried Baijens en Saīda
Maggé zullen vragen van het publiek aan
deskundigen voorleggen.Vragen kunnen
worden ingestuurd via het e-mailadres
coronavragen*nos.nl.en de sociale
kanalen van de NOS:Facebook,Twitter en
Instagram. Daarbij kan de hashtag
#coronavragen worden gebruikt.
De uitzending is behalve op NPO 1 te
volgen via NOS.nl,de NOS-app,NPO Start,
Facebook en YouTube.Op NPO Nieuws is de
uitzending met gebarentolk.
Nog 1 nacht en 1 dag. En dan 9 dagen weekendquote:
plannen in je weekend?quote:Op donderdag 2 juli 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog 1 nacht en 1 dag. En dan 9 dagen weekend![]()
![]()
![]()
Morgen komt er nog een boodschappenbus en dan staat het hele huis vol met genotmiddelenSpeciaalbiertjes, en luxe chocola, en franse kaasjes en appeltaart en allemaal van dat soort dingen
Ja ook. Na het slapenquote:Op donderdag 2 juli 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
feestje houden met al je genotmiddelen?
ik moet nog steeds even wat vrije dagen regelenquote:Op donderdag 2 juli 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog 1 nacht en 1 dag. En dan 9 dagen weekend![]()
![]()
![]()
Morgen komt er nog een boodschappenbus en dan staat het hele huis vol met genotmiddelenSpeciaalbiertjes, en luxe chocola, en franse kaasjes en appeltaart en allemaal van dat soort dingen
ik heb zeker tot en met 1 september vrijquote:Op donderdag 2 juli 2020 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nog steeds even wat vrije dagen regelen
mja, anders dobber je ergens op zee rond in een metalen kist...quote:Op donderdag 2 juli 2020 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb zeker tot en met 1 september vrij
lekker manquote:Op donderdag 2 juli 2020 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, anders dobber je ergens op zee rond in een metalen kist...
Wat is dat?quote:Op donderdag 2 juli 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
maar even een Liuk. Die rotzooi moet ook op tenslotte.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
maar even een Liuk. Die rotzooi moet ook op tenslotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |