abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 juli 2020 @ 19:20:01 #201
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193893475
Dan vind ik het wel wat jammer dat je hier niet op reageert, @mootie
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:06 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Die snap ik. Maar ik reageer op wat ik krijg.
En naar mijn mening was er van een discussie met sommige mensen geen sprake. Sterker nog, ik heb het gevoel dat ik alleen met jou in een enigszins normale discussie zit.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193893485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Inderdaad, bans gaan we niet bespreken.
En wie er bant mag ook niet.
pi_193893499
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Iedereen heeft het inmiddels over kliekjes, al dan niet grappend, maar zo'n reactie waarin je je niet gemeende excuses aanbiedt lost niets op.
Nee maar mensen valselijk ergens van beschuldigen ook niet.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  donderdag 2 juli 2020 @ 19:23:07 #204
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193893516
quote:
3s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:20 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

En wie er bant mag ook niet.
..

[ Bericht 4% gewijzigd door Sodeknetters op 02-07-2020 19:33:24 (Niet relevant) ]
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193893921
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:21 schreef notturna het volgende:

[..]

Nee maar mensen valselijk ergens van beschuldigen ook niet.
Wie worden er vals beschuldigd?
pi_193894043
*verkeerde topic sukkel
TEAM BAKSTEEN
pi_193894487
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Wie worden er vals beschuldigd?
Er zijn users die worden beschuldig van kliekjesvorming. Waarom snap ik tot op de dag niet waarom zo’n stomme meet een ding zou moeten zijn. Meeting dingen heb ik gedaan in het andere subfora.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:43:21 #208
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193894525
Word erg selectief gereageerd door sommigen.
Exit, stage left. Down the drain you go.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193894661
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Dan vind ik het wel wat jammer dat je hier niet op reageert, @:mootie
[..]

Een discussie hier is blijkbaar niet te doen. Jammer.
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:01:27 #210
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193894823
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Een discussie hier is blijkbaar niet te doen. Jammer.
Je gaat nog steeds niet in op wat ik zeg. Jammer, dan is elke discussie zinloos.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193894884
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:01 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Je gaat nog steeds niet in op wat ik zeg. Jammer, dan is elke discussie zinloos.
Waar moet ik dan op ingaan? Ik onderschrijf dat er praktisch geen discussie mogelijk is.
pi_193895883
Het SC-topic terwijl de meet bezig was:

40+ / [40+ SC #3434] NEIN!! Verboten voor meeters!!!

Kijk toch eens wat een haat en nijd en wat een jaloezie.

Een paar dagen later werd er een topic gekaapt

40+ / [40+ SC #3447] Lief kliekje

Interessante titel n'est pas? Kijk vooral ook door wie dat gekaapt werd en wie het er over kliekjes hebben.

Verder lees ik hier wel weer wat sacha en ik jullie allemaal aangedaan hebben.

Toedeloe :W
pi_193896009
quote:
4s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Het SC-topic terwijl de meet bezig was:

40+ / [40+ SC #3434] NEIN!! Verboten voor meeters!!!

Kijk toch eens wat een haat en nijd en wat een jaloezie.

Een paar dagen later werd er een topic gekaapt

40+ / [40+ SC #3447] Lief kliekje

Interessante titel n'est pas? Kijk vooral ook door wie dat gekaapt werd en wie het er over kliekjes hebben.

Verder lees ik hier wel weer wat sacha en ik jullie allemaal aangedaan hebben.

Toedeloe :W
_O_
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 22:19:58 #214
184769 crew  Deisyy
pi_193896295
quote:
4s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Het SC-topic terwijl de meet bezig was:

40+ / [40+ SC #3434] NEIN!! Verboten voor meeters!!!

Kijk toch eens wat een haat en nijd en wat een jaloezie.

Een paar dagen later werd er een topic gekaapt

40+ / [40+ SC #3447] Lief kliekje

Interessante titel n'est pas? Kijk vooral ook door wie dat gekaapt werd en wie het er over kliekjes hebben.

Verder lees ik hier wel weer wat sacha en ik jullie allemaal aangedaan hebben.

Toedeloe :W
Het gaat niet alleen over de meeters versus de niet-meeters, het gaat ook over het treitergedrag van sommige users. Zoals ik eerder vanavond al zei, er zijn in een sc altijd users waar je niets mee hebt en users waar je je aan ergert, ik kan me dat helemaal voorstellen, maar het stelselmatig afzeiken van bepaalde users door sommige users kan echt niet door de beugel.

Zoals je zelf ook al zei kan je zelf een onderwerp aankaarten als het huidige onderwerp je niet aanstaat, of je kan later terug komen, maar niet dat constante sneren naar anderen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 2 juli 2020 @ 22:26:11 #215
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193896428
:o Ik val met mijn neus in de boter!! *O* _O_
Ieder een eigen 40+ SC :9 een voor de wellers en een voor de nieters _O_ _O_
TOP IDEE!! O+

Ehm....Waar kan ik de 40+ SC voor de niet-meeters vinden? :@ :9~
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 22:36:56 #216
184769 crew  Deisyy
pi_193896675
quote:
17s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:26 schreef puzziepie het volgende:
:o Ik val met mijn neus in de boter!! *O* _O_
Ieder een eigen 40+ SC :9 een voor de wellers en een voor de nieters _O_ _O_
TOP IDEE!! O+

Ehm....Waar kan ik de 40+ SC voor de niet-meeters vinden? :@ :9~
Ik dacht dat je met ieder een eigen sc, een sc per persoon bedoelde :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_193896716
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen over de meeters versus de niet-meeters, het gaat ook over het treitergedrag van sommige users. Zoals ik eerder vanavond al zei, er zijn in een sc altijd users waar je niets mee hebt en users waar je je aan ergert, ik kan me dat helemaal voorstellen, maar het stelselmatig afzeiken van bepaalde users door sommige users kan echt niet door de beugel.
Ik vermoed dat je niet doelt op Sly die mij onlangs in de SC een avond lang door de stront trok, zeker?

De discussie over de meeters versus de niet-meeters heb ik volgens mij wel afdoende weerlegd. Die is werkelijk nergens op gebaseerd.
quote:
Zoals je zelf ook al zei kan je zelf een onderwerp aankaarten als het huidige onderwerp je niet aanstaat, of je kan later terug komen, maar niet dat constante sneren naar anderen.
Inderdaad dat zei ik al, ben blij dat je dat gelezen hebt. Maar als iemand desondanks iedere keer toch weer zuur gaat zitten doen tijdens en over een gesprek van anderen of iedere keer zegt dat het niveau te laag is als het onderwerp of het gezelschap hem niet zint of anderszins ongepaste opmerkingen plaatst, dan moet zo iemand zich opeens niet als een sneeuwvlokje gaan gedragen als-ie 'm terugkrijgt. Er is namelijk een grens aan wat te negeren valt en zo af en toe wordt die overschreden.
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 22:51:03 #218
184769 crew  Deisyy
pi_193897009
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je niet doelt op Sly die mij onlangs in de SC een avond lang door de stront trok, zeker?

De discussie over de meeters versus de niet-meeters heb ik volgens mij wel afdoende weerlegd. Die is werkelijk nergens op gebaseerd.
[..]

Inderdaad dat zei ik al, ben blij dat je dat gelezen hebt. Maar als iemand desondanks iedere keer toch weer zuur gaat zitten doen tijdens en over een gesprek van anderen of iedere keer zegt dat het niveau te laag is als het onderwerp of het gezelschap hem niet zint of anderszins ongepaste opmerkingen plaatst, dan moet zo iemand zich opeens niet als een sneeuwvlokje gaan gedragen als-ie 'm terugkrijgt. Er is namelijk een grens aan wat te negeren valt en zo af en toe wordt die overschreden.
Ja daar valt de post van Sly ook onder.

Dit was reden voor users om SBE elke keer tot op de grond toe af te branden? Dat zijn posts niet altijd even handig zijn, om het zo maar even uit te drukken, is duidelijk, maar dat hij elke keer op die manier postte lijkt me wat overdreven. Ik kan me voorstellen dat een user door anderen aangesproken wordt, maar zoals het gebeurde ging veel te ver en had er ook een TR gezet kunnen worden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 2 juli 2020 @ 23:05:57 #219
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193897362
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik dacht dat je met ieder een eigen sc, een sc per persoon bedoelde :+
Klinkt reuze gezellie :+ Maar dat zei ik niet :Y)
Het probleem is opgelost als er in 40+ the reboot 2 verschillende SC's komen ~O>
1 SC voor de wellers en 1 voor de nieters .

Ik ben vooorrrr :7 *O*
Waar kan ik de niet - meeters SC ergens vinden dan? :@ :{
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_193897500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je niet doelt op Sly die mij onlangs in de SC een avond lang door de stront trok, zeker?

De discussie over de meeters versus de niet-meeters heb ik volgens mij wel afdoende weerlegd. Die is werkelijk nergens op gebaseerd.
[..]

Inderdaad dat zei ik al, ben blij dat je dat gelezen hebt. Maar als iemand desondanks iedere keer toch weer zuur gaat zitten doen tijdens en over een gesprek van anderen of iedere keer zegt dat het niveau te laag is als het onderwerp of het gezelschap hem niet zint of anderszins ongepaste opmerkingen plaatst, dan moet zo iemand zich opeens niet als een sneeuwvlokje gaan gedragen als-ie 'm terugkrijgt. Er is namelijk een grens aan wat te negeren valt en zo af en toe wordt die overschreden.
Tja....
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 23:12:00 #221
184769 crew  Deisyy
pi_193897517
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juli 2020 23:05 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Klinkt reuze gezellie :+ Maar dat zei ik niet :Y)
Het probleem is opgelost als er in 40+ the reboot 2 verschillende SC's komen ~O>
1 SC voor de wellers en 1 voor de nieters .

Ik ben vooorrrr :7 *O*
Waar kan ik de niet - meeters SC ergens vinden dan? :@ :{
Die is er niet en die komt er niet :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_193897527
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja daar valt de post van Sly ook onder.

Dit was reden voor users om SBE elke keer tot op de grond toe af te branden? Dat zijn posts niet altijd even handig zijn, om het zo maar even uit te drukken, is duidelijk, maar dat hij elke keer op die manier postte lijkt me wat overdreven. Ik kan me voorstellen dat een user door anderen aangesproken wordt, maar zoals het gebeurde ging veel te ver en had er ook een TR gezet kunnen worden.
Ik zou het niet toegespitst hebben op een bepaalde user maar als je dat dan toch wil: SBE is mijns inziens niet tot op de grond toe afgebrand. SBE is een jankerd die denkt dat alles om hem draait. Ik kaap, dat klopt ... maar ik kaap van iedereen. Het is al een hele tijd geleden dat ik een topic van hem kaapte, desondanks zit hij dan wel te janken.

Ik gruw van zijn licht-seksuele toespelingen maar laat me daar zelden of nooit over uit en een TR zou in dat geval inderdaad mogelijk soelaas kunnen bieden. Waar een TR doel mist is daar waar de verhalen over zijn belevenissen van alle kanten lijken te rammelen waarbij ik dan ook nog eens zeer regelmatig op mijn handen zit. Zijn sollicitatieperikelen zijn zo nu en dan ronduit hilarisch, zeker als je weet dat hij met zijn vorige account al in 2009 dezelfde volstrekt ongeloofwaardige Calimeroverhalen ophing. Het is nog net geen copy-paste. Aangezien ik niet of nauwelijks pm of dm met andere users hebben we het daar wel eens (of meer dan eens) over, maar tot de grond toe afbranden ... zo zou ik dat niet willen noemen. We vermaken ons ermee.
pi_193897591
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja daar valt de post van Sly ook onder.

Dit was reden voor users om SBE elke keer tot op de grond toe af te branden? Dat zijn posts niet altijd even handig zijn, om het zo maar even uit te drukken, is duidelijk, maar dat hij elke keer op die manier postte lijkt me wat overdreven. Ik kan me voorstellen dat een user door anderen aangesproken wordt, maar zoals het gebeurde ging veel te ver en had er ook een TR gezet kunnen worden.
Dit slaat kant noch wal. Net alsof t alleen om koetsie koetsie eendje en chufi gaat 8)7. Oh wacht, dat is de SC natuurlijk.
pi_193897624
Actie-reactie ja
pi_193897661
quote:
17s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:26 schreef puzziepie het volgende:
:o Ik val met mijn neus in de boter!! *O* _O_
Ieder een eigen 40+ SC :9 een voor de wellers en een voor de nieters _O_ _O_
TOP IDEE!! O+

Ehm....Waar kan ik de 40+ SC voor de niet-meeters vinden? :@ :9~
Wie weet moeten we gewoon 40+ opdoeken.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')