De redenen snap ik allemaal, prima zelfs, maar als jullie je ermee vermaken hoe komt het dan dat sommige users echt giftig reageren, niet alleen op SBE, want die post inmiddels niet meer in 40+, maar ook op andere users. Ik bemerk zoveel haat en nijd.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het niet toegespitst hebben op een bepaalde user maar als je dat dan toch wil: SBE is mijns inziens niet tot op de grond toe afgebrand. SBE is een jankerd die denkt dat alles om hem draait. Ik kaap, dat klopt ... maar ik kaap van iedereen. Het is al een hele tijd geleden dat ik een topic van hem kaapte, desondanks zit hij dan wel te janken.
Ik gruw van zijn licht-seksuele toespelingen maar laat me daar zelden of nooit over uit en een TR zou in dat geval inderdaad mogelijk soelaas kunnen bieden. Waar een TR doel mist is daar waar de verhalen over zijn belevenissen van alle kanten lijken te rammelen waarbij ik dan ook nog eens zeer regelmatig op mijn handen zit. Zijn sollicitatieperikelen zijn zo nu en dan ronduit hilarisch, zeker als je weet dat hij met zijn vorige account al in 2009 dezelfde volstrekt ongeloofwaardige Calimeroverhalen ophing. Het is nog net geen copy-paste. Aangezien ik niet of nauwelijks pm of dm met andere users hebben we het daar wel eens (of meer dan eens) over, maar tot de grond toe afbranden ... zo zou ik dat niet willen noemen. We vermaken ons ermee.
Nee hoor, zo bedoel ik het helemaal niet, maar als je de sc terug leest is het toch iets wat duidelijk naar voren komt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dit slaat kant noch wal. Net alsof t alleen om koetsie koetsie eendje en chufi gaat. Oh wacht, dat is de SC natuurlijk.
Ik zie zo hier en daar ook haat en nijd maar ben bang dat ik dat bij hele andere mensen zie dan jij. Ik moet zo vaak hele nare opmerkingen over mij en sacha teruglezen terwijl we er niet bij zijn. Ik zie dat Mootie flink onder vuur ligt bij enkele users, ik zie Ghostbuster die vanaf z'n eerste post beledigingen krijgt te slikken, het hele kliekjesverhaal (dat ik net weerlegd heb) waar de haat van afdruipt ...quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De redenen snap ik allemaal, prima zelfs, maar als jullie je ermee vermaken hoe komt het dan dat sommige users echt giftig reageren, niet alleen op SBE, want die post inmiddels niet meer in 40+, maar ook op andere users. Ik bemerk zoveel haat en nijd.
Het heeft natuurlijk geen zin om dit tegen jou te zeggen, want jij kan niet voor een ander antwoorden.
Dan zien wij inderdaad andere dingen, en kan ik alleen maar hopen dat iedereen het beste voor heeft met de sc, zich niet laat uitlokken tot haat en nijd naar andere users en een tr zetten wanneer iemand te ver gaat.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie zo hier en daar ook haat en nijd maar ben bang dat ik dat bij hele andere mensen zie dan jij. Ik moet zo vaak hele nare opmerkingen over mij en sacha teruglezen terwijl we er niet bij zijn. Ik zie dat Mootie flink onder vuur ligt bij enkele users, ik zie Ghostbuster die vanaf z'n eerste post beledigingen krijgt te slikken, het hele kliekjesverhaal (dat ik net weerlegd heb) waar de haat van afdruipt ...
SBE moet niet janken want die heeft hele topics lang alleen maar mensen uit zitten schelden als er een topic van hem gekaapt werd. En dan anderen kinderachtig noemen, puhlease
Alles gelezen er is geen onvertogen woord gevallen over de meet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Het SC-topic terwijl de meet bezig was:
40+ / [40+ SC #3434] NEIN!! Verboten voor meeters!!!
Kijk toch eens wat een haat en nijd en wat een jaloezie.
Een paar dagen later werd er een topic gekaapt
40+ / [40+ SC #3447] Lief kliekje
Interessante titel n'est pas? Kijk vooral ook door wie dat gekaapt werd en wie het er over kliekjes hebben.
Verder lees ik hier wel weer wat sacha en ik jullie allemaal aangedaan hebben.
Toedeloe
Mo kon heel goed zuigen hoor, altijd al en SBE is niet normaal af en toe met dan gescheld.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb geen recht van spreken waarschijnlijk. Maar mijns inziens is het begonnen met het gezuig van die grappige Gebbetje op Mo. Maandenlang op elke post. En dan krijg je reactie. Ik het geval van Mo stopt dat niet.
Mo is geband, en toen was SBE het doelwit. En daarna Chuffi.
en dan raar vinden dat lurkers binnenvallen en iemand afzeiken.
jaja en blablaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:09 schreef Ansachteraf het volgende:
[..]
Mo kon heel goed zuigen hoor, altijd al en SBE is niet normaal af en toe met dan gescheld.
dus...
ik ging slapen.
Sbe heeft de vreselijkste dingen tegen me gezegd. En doet daarna net alsof er niks gebeurd is.quote:
Niks bla bla bla, dat Mo nooit meer zou mogen posten ben ik ook niet mee eens, maar ik weetquote:
Sbe zegt inderdaad dingen die niet door de beugel kunnen. klopt hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Sbe heeft de vreselijkste dingen tegen me gezegd. En doet daarna net alsof er niks gebeurd is.
En ik kan dat niet zomaar van me afschudden. Althans, het raakt me niet zo, maar er is geen sprake van dat ik zo iemand dan nog normaal of aardig kan vinden.
Mja... Het zou leuker zijn als team Scrut zich wat vriendelijker zou opstellen. Maar je zo laten gaan, holy moly, zeg.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:48 schreef Ansachteraf het volgende:
Ik haat niemand geloof ik, maar soms wel een béétje, het zit er soms een écht dicht wel
Maar gottegot, gelukkig nam je even de tijd om je plasje erover te doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mja... Het zou leuker zijn als team Scrut zich wat vriendelijker zou opstellen. Maar je zou laten gaan, holy moly, zeg.
Ik vond het juist leuk om te lezen dat de meet geslaagd was en mensen het naar hun zin hadden.
Onvoorstelbaar dat er dan een groep is die hierdoor zo los kan gaan. En ook zeker door het gevoel minder belangrijk worden in den s.c., denkt deze shrink Het zal inherent zijn aan het te veel op Fok! komen en daardoor verandering in de schaakstukken slecht te kunnen accepteren. Maar gottegot, waar gaat het over, zeg. Ongelooflijk sneu.
Even nog daar op. Ik zie zelf geen jaloezie. Wel een soort ongenoegen en een soort teleurstelling dat het een leuke avond was. Ja er gingen bijna barkrukken door het raam. Dat was gezang en lol. En D.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:24 schreef mootie het volgende:
‘Mensen worden door meeters van beschulidigd dat ze jaloers waren’. Lijkt me duidelijk genoeg.
Hele quote vernaggeld![]()
Die bleek nogal dancing skills te hebben, jammer helaas gemist.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Even nog daar op. Ik zie zelf geen jaloezie. Wel een soort ongenoegen en een soort teleurstelling dat het een leuke avond was. Ja er gingen bijna barkrukken door het raam. Dat was gezang en lol. En D.Verder is het een beetje plezier niet gunnen leek wel.
Teleurstelling, echt?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Even nog daar op. Ik zie zelf geen jaloezie. Wel een soort ongenoegen en een soort teleurstelling dat het een leuke avond was. Ja er gingen bijna barkrukken door het raam. Dat was gezang en lol. En D.Verder is het een beetje plezier niet gunnen leek wel.
Haha vertroebeld beeld muchquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |