Ahaaaaaa.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:16 schreef crv het volgende:
[..]
Roteb is de afvalverwerking van rotterdam
Oftewel vuilnisbakquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahaaaaaa.
Vandaar dat ik 'm niet kende.
Ja, dat vond ik bij google.quote:
Het is nu een takkende tak?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Want die wandelende tak ging al zo goed
Dat was andersquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Want die wandelende tak ging al zo goed
Sla mij maar over. Hatsjoe.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Zullen we een KSC-wisselhond nemen?
we gaan het vast niet eens worden over wat voor merk :pquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat voor merk wil jij dan?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we gaan het vast niet eens worden over wat voor merk :p
een boulab!quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we gaan het vast niet eens worden over wat voor merk :p
Na hoeveel rondes gaat die in de babi pangang?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
dat is al aardig hooguit..quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vind ik leuk, maar die worden niet oud, hooguit 8 of 9
Oh, toffe mix wel!quote:
nee precies en denk wat te zwaar om te tillen :pquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
Die kunnen alleen niet in een appartement he bal, dus je moet verhuizen..
Want traplopen is niet goed voor doggen.
jij doet niet meequote:Op donderdag 2 juli 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na hoeveel rondes gaat die in de babi pangang?
quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na hoeveel rondes gaat die in de babi pangang?
85kgquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee precies en denk wat te zwaar om te tillen :p
Wel een goeie workout.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee precies en denk wat te zwaar om te tillen :p
Ze knepen er nog jonger tussenuit?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is al aardig hooguit..
* FranticDJ is er de afgelopen 32 jaar al te veel verloren.
meesten wel jaquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze knepen er nog jonger tussenuit?
In Indonesië is dat gewoon heel normaal hoor omdat al die moslmpjes daar geen varken mogen nemen ze het met hond.quote:
ja maar jij bent geen indo en geen moslim dus ..quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Indonesië is dat gewoon heel normaal hoor omdat al die moslmpjes daar geen varken mogen nemen ze het met hond.
Meh. De setter van mijn ouders tikte net de 10 aan terwijl ze 14 kunnen worden.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meesten wel ja
laatste is met 5 jaar dood neergevallen voor de voeten van m'n ouders tijdens spelen in de achtertuin.
Zeg 't hemquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij bent geen indo en geen moslim dus ..
klopt.. beagle is nu 5.. maar dat zie je er nog niet aan af.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meh. De setter van mijn ouders tikte net de 10 aan terwijl ze 14 kunnen worden.
Doorgaans worden kleine hondjes ouder dan grote honden.
Maar ik eet wel graag babi pangang.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij bent geen indo en geen moslim dus ..
is gewoon een gerechtquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zei degene die babi pangpang zonder saus moest hebben.
Vuilnisbakkie van mijn vader ook. Dat is een mix tussen een tekkel en een terriër.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt.. beagle is nu 5.. maar dat zie je er nog niet aan af.
we hadden een maltezer leeuwtje van 14, die op sterven na dood was.. Toen kwam de eerste doggen pup. En mevrouw leefde helemaal op.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vuilnisbakkie van mijn vader ook. Dat is een mix tussen een tekkel en een terriër.
Babi pangang hoort met saus, dat is de hele essentie van dat gerecht. Origineel is dat gewoon bloed, limoen en peper, maar dat bloed verkoopt niet zo goed in Nederland.quote:
Begin ik wel trek in te krijgen nuquote:
jawel joh. moet je naar de slager gaan, kan je t zo krijgen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Babi pangang hoort met saus, dat is de hele essentie van dat gerecht. Origineel is dat gewoon bloed, limoen en peper, maar dat bloed verkoopt niet zo goed in Nederland.
Jeetje, dat is echt oudquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
we hadden een maltezer leeuwtje van 14, die op sterven na dood was.. Toen kwam de eerste doggen pup. En mevrouw leefde helemaal op.
Is nog 18 geworden
Ja het is prima te krijgen, maar de Nederlandse pangang is met zoetzure saus op basis van tomaat omdat dat beter verkoopt dan bloedsausquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel joh. moet je naar de slager gaan, kan je t zo krijgen.
ja okquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is prima te krijgen, maar de Nederlandse pangang is met zoetzure saus op basis van tomaat omdat dat beter verkoopt dan bloedsaus
Nicequote:Op donderdag 2 juli 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, dat is echt oud
De eerste setter van mijn ouders werd bijna 15. Dat was ook al knap omdat hij zijn hele leven ziek is geweest
zal lekker productief zijn jaquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:36 schreef kwiwi het volgende:
Nu 5u lange interne meeting meet 200 man.. leuk
video?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:36 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit al sinds half tien in meetings met 60 man. En de shit is nu de fan aan het hitten. Gaat iemand enorm tekeer nuquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:36 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Lijkt me wel leuk als dat hier ook gebeurt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit al sinds half tien in meetings met 60 man. En de shit is nu de fan aan het hitten. Gaat iemand enorm tekeer nu
Ja, ik ben wel weer wakker nuquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk als dat hier ook gebeurt.
Duitse Zwitserse humor?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:41 schreef kwiwi het volgende:
Jezus christus.. m'n baas presenteert de meeting en probeert grappig te zijn maar dat is ie niet. Dit wordt een lange middag...
Nou, eerder een dieptepuntquote:
tijd voor ander werkquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, eerder een dieptepunt
Dit is waarom dit project zo kotsbeu ben. Steeds dit soort momenten, maar we komen nooit een stap verder.
Oh nice, wat voor iets ga je doen? op welke termijn?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik krijg een andere functie dus ik zit dit nog even uit.
Sterkte, know the feelingquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:41 schreef kwiwi het volgende:
Jezus christus.. m'n baas presenteert de meeting en probeert grappig te zijn maar dat is ie niet. Dit wordt een lange middag...
In wat voor een hut woont Kees?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ga me bezighouden met marketing automation. Zou ergens deze zomer moeten gebeuren.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh nice, wat voor iets ga je doen? op welke termijn?
quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga me bezighouden met marketing automation. Zou ergens deze zomer moeten gebeuren.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In wat voor een hut woont Kees?moest glimlachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry daarvoorquote:
[..]
In wat voor een hut woont Kees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
[..]
In wat voor een hut woont Kees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik vond 'm ook wel flauwquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit vlak tegenover de Galgenwaard.
Nou daar werk ik zo nu en danquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vond 'm ook wel flauw
O, wat is daar te doen dan?
Mijn strijkijzer staat al tijden onaangeraakt in mijn berghok. En van mij mag hij daar blijvenquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:16 schreef FranticDJ het volgende:
Ga mn roze strijkijzer ontmaagden.
Hij stinkt wel bij t warm worden. Das een goed teken
Ik ben twee keer bij een wedstrijd van FC Utrecht geweest in de Galgenwaard . En dat was niet tegen PSV...quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit vlak tegenover de Galgenwaard.
Mooi stadion hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben twee keer bij een wedstrijd van FC Utrecht geweest in de Galgenwaard . En dat was niet tegen PSV...
Ja vond ik ook. 1 keer zat ik op de lange zijde, vlakbij de Bunnikside.quote:
Ja, dat wel, Maar toch lijkt het me niet fijn het te hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
tourette is toch echt fascinerend
https://www.facebook.com/(...)2893503673891/?t=100
nee dit meisje heeft het ook wel heel erg.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, Maar toch lijkt het me niet fijn het te hebben.
Lijkt me GODVERDOMMESEKUTKUTKUTHOEREANUS ook niet heel fijn nee.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, Maar toch lijkt het me niet fijn het te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Orkaan van geluidquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. 1 keer zat ik op de lange zijde, vlakbij de Bunnikside.
Ja. 2 jaar geleden ben ik een keer naar De Goffert geweest. Saaie wedstrijd, de enige sfeer kwam van het uitvak (De Graafschap) waar ik naast zat..quote:
teringquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga minuten turven![]()
Mijn record is 134
Ik heb het juist achterlijk druk vanmiddag.quote:
Kunnen we helpen? Buda en ik vervelen ons tochquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het juist achterlijk druk vanmiddag.![]()
En ik moet eigenlijk zoektermen bedenken, maar m'n hoofd zit vol.
vis een optie?quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had al kibbeling als lunch.quote:
genotquote:
dit was was van 2 maanden schip. dit gaat in de kast tot begin septemberquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne blijft nog een paar dagen liggen. Ben te lui
Much gepuzzel.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
genot
ik heb straks restjes van gisteren. wat restjes van 2 maanden geleden warenwas teveel voor 1x dus dan maar in 2.. maar wss net te weinig voor vandaag
naja snaai dan nog wel een boterham.
Ik moet straks wel echt wassen. Er is ruimte aan de rekken en het is nodig.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne blijft nog een paar dagen liggen. Ben te lui
nooit cola door je neusgat gehadquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog niet gehad.
Vannacht wel weer flink gedroomd :p
ja ach.. eerst ff ouwe bende opeten voor ik nieuw spul erin stouw.quote:
quote:Kerel kookt vanavond gelukkig, na mijn geweldige nacht vertrouw ik mezelf niet met messen. Hij had wel net zo'n beroerde nacht, maar was weer omgekeerd vanmorgen.
geen schone pendekken?quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet straks wel echt wassen. Er is ruimte aan de rekken en het is nodig.
Dat is echt smerig.. Sinaasappelsap trouwens ookquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nooit cola door je neusgat gehad?
alle soort vocht via de neus is smerig.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is echt smerig.. Sinaasappelsap trouwens ook
Oh vast wel :pquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nooit cola door je neusgat gehad?
Zoektermen? Je bent keyword research aan het doen?quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, soort van.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoektermen? Je bent keyword research aan het doen?
quote:Op donderdag 2 juli 2020 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Okee, nu moest ik wel heel hard lachen. Zit bij een collega steeds een hond te janken. Merkt iemand heel droog op: "Misschien moet je even je stoel van zijn staart halen."
Okee, nu moest ik wel heel hard lachen. Zit bij een collega steeds een hond te janken. Merkt iemand heel droog op: "Misschien moet je even je stoel van zijn staart halen."
IJs van IJsdraakje.quote:
zalm/spinazie lasagnequote:
normaal ben ik het met je eens, maar vandaag heb ik zin in spinazie.quote:
gaat toch regenenquote:Op donderdag 2 juli 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou nee. Ik moet vanwege maand vakantie dit weekend even door.
Daar gaan we weer: het PLP.quote:Op donderdag 2 juli 2020 15:46 schreef Karzai het volgende:
Beloofd pindasoep te maken aan moeder en zus, maar dat heb ik nog nooit gemaakt
is volgens mij niet zo moeilijk, kookboek erbij. En ik kan wel een beetje kokenquote:Op donderdag 2 juli 2020 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaan we weer: het PLP.
Pippi Langkous Protocol. "Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan!"
Doorgaans de kortste weg naar ellende
Hij gaat een soepje maken, geen raket bouwenquote:Op donderdag 2 juli 2020 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaan we weer: het PLP.
Pippi Langkous Protocol. "Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan!"
Doorgaans de kortste weg naar ellende
Goed idee, ik heb geeb lasagne maar wel bladerdeeg dus het wordt zalm, spinazie en kruidenkaas in bladerdeegquote:
Vergeet die Kalkbrennerei nietquote:Op donderdag 2 juli 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb drie dagen prima weer in Bad Münstereifel
Dat klinkt wel lekker. Vet, maar lekker.quote:Op donderdag 2 juli 2020 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb geeb lasagne maar wel bladerdeeg dus het wordt zalm, spinazie en kruidenkaas in bladerdeeg
Mini-jawsquote:Op donderdag 2 juli 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/thedodosite/videos/305278377315511/?t=54
Nice.quote:Op donderdag 2 juli 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
Verkeerd muziekje eronderquote:Op donderdag 2 juli 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEquote:
Lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb drie dagen prima weer in Bad Münstereifel
Mankeer je wat?quote:Op donderdag 2 juli 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgenochtend naar de dokter @:molo
O, daar tob je nu al wel een tijdje mee, johquote:Op donderdag 2 juli 2020 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn rug is nog steeds niet oke
Ja klopt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daar tob je nu al wel een tijdje mee, joh
Als ik lang zit, krijg ik ook last van mijn rug.quote:Op donderdag 2 juli 2020 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ook aardig wat kantoorwerk
Ja logisch wel.quote:Op donderdag 2 juli 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik lang zit, krijg ik ook last van mijn rug.
te voet of op de fiets?quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben dooood of naja vooral mijn voeten. Ik heb vandaag 78 pakketjes afgeleverd bij mensen en we zijn er nog lang niet.
Auto. Iemand anders ging rijden en ik sprong steeds uit de auto om pakketje te bezorgen.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben dooood of naja vooral mijn voeten. Ik heb vandaag 78 pakketjes afgeleverd bij mensen en we zijn er nog lang niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En BLMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
hmm niet goed?quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:33 schreef crv het volgende:
En weer terug, gips geopend poot was wat dik
Ja heb weinig keus tot zondagavond.. Ik neem maandag denk ik lekker vrij.quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker jointje roken als je thuis komt en vroeg naar bed
wij deden vroeger altijd een jerrycan schuim in de dorpsfonteinquote:Op donderdag 2 juli 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
hmm straks maar kijken
https://www.ad.nl/den-haa(...)oZ-tBG5K-k44-1l9J_1U
quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:36 schreef crv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En BLMWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh dat deed ik ook op schipholquote:Op donderdag 2 juli 2020 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij deden vroeger altijd een jerrycan schuim in de dorpsfontein
Schobbejakquote:Op donderdag 2 juli 2020 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kreeg pijntjes door zwellingquote:
Beter als een jerrycan schoonmaakmiddelquote:Op donderdag 2 juli 2020 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wokken, op de bbqquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Net een vrouwquote:Op donderdag 2 juli 2020 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ligt er wel aan hoe je 't klaarmaakt
Dat zei je niet, je zei „Schuim“quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
schuimvormen middel he, die meuk wat bij schuimfeestjes in 't kanon gaat..
Maar je mag ze niet meer aftuigenquote:
Jij zegt het gewoonquote:Op donderdag 2 juli 2020 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eerst moet je ze versieren, dan mag je ze aftuigen
quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier heb je er een paar om te poetsen..
Maar dat mag niet meerquote:
Er mag bijna niks meerquote:
dit is toch geen zomer weerquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vandaag was t normaal? beetje dreigend alleen..
Je zet hem in een standaard en versiert hem net als je kerstboomquote:
Veel te koudquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vandaag was t normaal? beetje dreigend alleen..
quote:
Geloof niet dat ze dat heel prettig vindenquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:05 schreef crv het volgende:
[..]
Je zet hem in een standaard en versiert hem net als je kerstboom
24 graden prima zoquote:
Daarommmag die grap ook niet meerquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze dat heel prettig vinden
oh ja ik ook trouwensquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik loop al de hele dag in korte broek
Was dat de clue al?quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:05 schreef crv het volgende:
[..]
Je zet hem in een standaard en versiert hem net als je kerstboom
je hebt die van je balzak op je hoofd gezet?quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Aaaaaargh ik vergiste me in mijn tondeuse.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Aaaaaargh ik vergiste me in mijn tondeuse.
Precies, de ballentond ipv de baardtond.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt die van je balzak op je hoofd gezet?
En nu?quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies, de ballentond ipv de baardtond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |