Zo waardeloos is ie niet hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
waardeloos stuk rommel met je mee dragen
Bij de volgende toon is hetquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:19 schreef Enchanter het volgende:
Niet gewoon elke minuut 06-8002 bellen
Ik kijk gewoon of de Marokkanen al uit bed gerold zijn en op de straathoek hangen, dan weet ik dat het na 12:00-en is.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 07:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Niet gewoon aan de patronen van het dagelijks leven kunnen zien hoe laat het exact is
Ik doe hetzelfde, maar dan met je moeder op de stoep. Zodra zij aan het werk is weet ik dat het avond is.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon of de Marokkanen al uit bed gerold zijn en op de straathoek hangen, dan weet ik dat het na 12:00-en is.
Ik wist niet dat je van hoogbejaarden hield... niet dat het me verbaast trouwens...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, maar dan met je moeder op de stoep. Zodra zij aan het werk is weet ik dat het avond is.
Ik ben geen klant. Maar ze is wel aardig, betaal haar soms een koffie als ze urenlang in de winter op klanten wacht.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van hoogbejaarden hield... niet dat het me verbaast trouwens...
Oh dat heeft ze wel eens verteld ja. Jij bent dat Marokkaantje van 1.40M die telkens vraagt of hij ook eens mag.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben geen klant. Maar ze is wel aardig, betaal haar soms een koffie als ze urenlang in de winter op klanten wacht.
Ik heb 'm ook, die met volledig grijze kast (vind ik beter draagbaar dan zwart of blauw), nog geen seconde spijt van gehadquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het wel een leuk en degelijk model.Voor 1000 euro is er niks beter.
Of wel dan?
Geil ding, die grijze hadden ze niet...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:40 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook, die met volledig grijze kast (vind ik beter draagbaar dan zwart of blauw), nog geen seconde spijt van gehad![]()
[ afbeelding ]
(niet mijn pols)
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh dat heeft ze wel eens verteld ja. Jij bent dat Marokkaantje van 1.40M die telkens vraagt of hij ook eens mag.
Wel best zielig om afgewezen te worden door hoogbejaarden.... je lijkt Joop Klepzeiker wel.
Ik voorzie haar in crack bedoel jequote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh dat heeft ze wel eens verteld ja. Jij bent dat Marokkaantje van 1.40M die telkens vraagt of hij ook eens mag.
Wel best zielig om afgewezen te worden door hoogbejaarden.... je lijkt Joop Klepzeiker wel.
Bejaarden van crack voorzien. Je voldoet weer aan alle stereotypen...quote:
Ewaja moest je vader maar geen eikel zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:47 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Bejaarden van crack voorzien. Je voldoet weer aan alle stereotypen...
Zwarte kast is vrijwel nooit mooi in het echt vind ik. Niet dat dat zoveel zegt want ik vind 99% van de horloges niet mooi.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:43 schreef Fushia2 het volgende:
Ik wou zwarte kast halen maar ben nu in love met die grijze
Hoe heb jij hier last van?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt deze week al 6 pagina's gelezen? Waar gaat dit over?
'Mannen' zonder mammoetslagtand door hun neustussenschotquote:
Leuk maar de kroonbescherming is zo lastig bij het opwindenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:40 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook, die met volledig grijze kast (vind ik beter draagbaar dan zwart of blauw), nog geen seconde spijt van gehad![]()
[ afbeelding ]
(niet mijn pols)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |