Niet geklikt. Ik wil geen Engelse woorden bagger.quote:
Ik vond die wisseling in haar gezicht ook mooi om te zien. Het is dus altijd gespeeld bij haar.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond het contrast van positieve fake-smile en chagrijnige arrogante kop wel grappig toen ze dacht dat zij niet in beeld zou komen. Nep kutwijf.
Het is ook van een grenzeloze domheid dat een organisatie denkt dat dat voldoende is. Hoop dat ze hun ventilatie op orde hebben.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:31 schreef Molo het volgende:
Antibacteriële handgel tegen coronavirus aanwezig zelfs volgens een lovende review![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop dat dit soort domme mensen snel aan hun zakelijk einde komen
Och, ze is een keer op haar bek gegaan. Sympathiek of professioneel kwam het niet over, nee. Maar dit bericht is ieder geval al wat eerlijker.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:51 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik vind dat nog niet eens zo'n tenenkrommende reactie eigenlijk
Dit inderdaad. Wat viel die comediant door de mand.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:22 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik vond die wisseling in haar gezicht ook mooi om te zien. Het is dus altijd gespeeld bij haar.
defackquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Nieuwste review:
1 review
3 uur geleden
I went to visit the upside down because I work at WONDR Experience and I was curious about the new venue but I was kicked out in the entrance for working in the competitor. I found it disrespectful to me as a consumer and until now, my money was not refund. I do not recommend.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Nieuwste review:
1 review
3 uur geleden
I went to visit the upside down because I work at WONDR Experience and I was curious about the new venue but I was kicked out in the entrance for working in the competitor. I found it disrespectful to me as a consumer and until now, my money was not refund. I do not recommend.
Eigen brand? 🧐quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Anna NooshinAlle jaloerse Gerda's hier die geen sexy petite perzische zijn met een eigen brand ter waarde van tonnen if not miljoenen.
Je kan zn reactie melden door op het vlaggetje te klikken en dan 'belangenverstrengeling'.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]![]()
Inmiddels wel wederom gecompenseerd met een nieuw blikje vijfsterrenreviews. En Marc G. heeft z'n ervaring ook weer gerecycled.
Zichzelf/haar grote bereik onder bij adverteerders gewilde doelgroepenquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat verkoopt ze behalve gebakken zuurstokroze lucht?
Inderdaad, vrijwel bij elke negatieve review kunnen ze je niet vinden,quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:05 schreef RipCity het volgende:
Ze gebruiken nu de tactiek van:
"Helaas kunnen we op basis de naam van je review niets vinden in onze bezoekersgegevens."
Doen alsof alle slechte reviews fake zijn
En kan je bij tripadvisor betalen om slechte reviews te verwijderen?
https://www.tripadvisor.c(...)rovince.html#REVIEWS
Alleen maar positieve.
Grappig dat er bij een negatieve beoordeling elke keer een standaard reactie wordt gegeven (nog met een niet lopende zin ook) dat de naam niet in het systeem staat en bla bla damage control, bij een negatieve beoordeling met foto’s blijft het akelig stilquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:27 schreef Zipportal het volgende:
Ze zijn nu druk bezig om de Google reviews te beantwoorden.
Behalve die negatieve beoordeling die foto's gepost heeft, dan kun je natuurlijk niet zeggen dat je geen bewijs hebt dat de reviewer er echt geweest isquote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:45 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Grappig dat er bij een negatieve beoordeling elke keer een standaard reactie wordt gegeven (nog met een niet lopende zin ook) dat de naam niet in het systeem staat en bla bla damage control, bij een negatieve beoordeling met foto’s blijft het akelig stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |