Norris meen ik, 1:10.251 maar zag ook al een tijd lopen bij Bottas, ik neem aan dat hij sneller is geweest gezien hij bovenaan staat. Sainz heeft ook een tijd gereden dacht ik (en was erg blij weer te rijden).quote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
F1 heeft elk jaar aan het begin van dit soort dingen die niet kloppen. Het is beter dan het ellendige Amerikaanse gebeuren van een balk die non-stop van rechts naar links schuift, maar goed.
Zijn er überhaupt al wel volledige getimede rondjes gereden?
Max wereldkampioen confirmedquote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:30 schreef Newone82 het volgende:
Mooi nieuws. Horner net op Sky F1. Als DAS legaal is hebben we dit binnen een paar races op onze auto’s.
Yeah!
Dj Roomba... Dan zal Coffee Roomba er ook vast zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee waar jij je koffie uit haalt, maar nu ben ik wel benieuwd.
En kan Max er dan direct goed mee overweg...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:30 schreef Newone82 het volgende:
Mooi nieuws. Horner net op Sky F1. Als DAS legaal is hebben we dit binnen een paar races op onze auto’s.
Yeah!
Denk dat ze daar allemaal wel mee bezig zijn voor het geval datquote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:34 schreef _UserName_ het volgende:
Zal mij niets verbazen dat ze al een prototype hebben klaarliggen, zal een kwestie van installeren en afstellen zijn. Wellicht is de simulator er ook al mee uitgerust, in case of.
Mickey Mouse auto.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:35 schreef ChatGirl het volgende:
Het lijkt net alsof de Racing Point oren heeft
Het heeft een tijdje stilgestaan, ff schoon blazenquote:
Hou die haat ff uit dit topic graagquote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:36 schreef Kyran het volgende:
Hoop echt dat die Merc motor nog steeds makkelijk stuk gaat.
Sorry, not sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |