quote:Op zondag 6 september 2020 16:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, volgens mij hadden ze bij mijn Lidl weinig AGF meer over want ik heb ook andere dingen gekregen. Ik heb gekregen:
Een net tomaten
Een net roze uien
Een zakje radijs
Een zakje Romaine sla
Een net rode uien
Een bakje champignons
Een bakje fuet plakjes
Een pakje zalm
Een bakje garnalen in chili olie.
De niet AGF producten zijn nog ruimschoots houdbaar.
Zo maar een lekkere salade maken![]()
Leuk pakket! Moet ook maar weer eens meedoen.quote:Op maandag 7 september 2020 18:27 schreef Lutte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jan Linders, 5 euro
Alleen de kilo kaas is t al waardWederom tevreden!!
Dit zijn inderdaad wel instructies die medewerkers bij Lidl krijgen. Normaal zou een netje citroenen met 1 slechte citroen weggegooid zijn. Nu gaat de slechte citroen weg, en de overige goede citroenen de box in.quote:Op zondag 6 september 2020 09:46 schreef Lutte het volgende:
Gisteren pakket bij de Lidl, op het juiste tijdstip klaar gaan zitten en dan vingervlug zijn inderdaadBinnen 2 minuten waren ze weg
De score was:
- Bakje frambozen (plasticje zat los dus mogelijk daarom in de box, of wellicht van twee doosjes de slechte eruit gehaald en één gemaakt?)
- Krop ijsbergsla, buitenste bladen bruin
- Netje citroenen en netje bio uiten (beide open, mogelijk daarom of ook een rotte uitgehaald)
- Twee bananen, wat bruine plekjes op de schil maar nog stevig
Echt een goede oplossing zo tegen verspillingquote:Op maandag 7 september 2020 19:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad wel instructies die medewerkers bij Lidl krijgen. Normaal zou een netje citroenen met 1 slechte citroen weggegooid zijn. Nu gaat de slechte citroen weg, en de overige goede citroenen de box in.
Dit doet zelfs al pijn om te lezen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:49 schreef Schuimpjes het volgende:
Normaal zou een netje citroenen met 1 slechte citroen weggegooid zijn.
Laat het ons weten!quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:24 schreef drakin het volgende:
Nu naar de lidl voor een fruit en groente pakket, gelukt gisteravond dus ben heel benieuwd
Doe ik!quote:
al een paar weken groente en fruit pakettenquote:
Die 1equote:Op woensdag 9 september 2020 00:23 schreef drakin het volgende:
Hier dan het lidl pakket, of pakketten, want 2 lidls en bij beide 1 gehaald.
Pakket 1:
[ afbeelding ]
en na dit thuis brengen gewone boodschapjes gedaan en pakket 2 gehaald:
[ afbeelding ]
Meteen de bessen ingevroren, van alles wat snel moest een heerlijke groentesoep gemaakt en de bramen waren letterlijk allemaal beschimmeld dus die gingen direct weg. Gelukkig groeien die ook gewoon in mijn tuin
Pruimen hoefden maar 2 van weg en alles wat bijna moest lekker gegeten. morgenvroeg maar een mangosmoothie maken
Zelfde hier, maar het is geluktquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jaaa! Lidl box gescoord voor morgen!
Ze gaan hard
F5F5F5F5
Vier boxen beschikbaar
*klik*
Gegevens invullen
Uitverkocht
Ja. Eigenlijk altijdquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:26 schreef Kamover het volgende:
Ok hier even een serieuze vraag tussen alle grappen door:
Voelen jullie je soms ook een schooier bij het ophalen?
jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:26 schreef Kamover het volgende:
Nee, nooitquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:26 schreef Kamover het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |