abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 juli 2020 @ 22:40:18 #1
22592 crew  Ole
pi_193881174


Toogoodtogo is een app waarmee je lekker eten kunt redden. Eet voor een klein prijsje en heb een grote impact op het milieu. Maak het verschil!

quote:
Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..

Laatste 'boxen':

Loontjah



Helsinki


Frumzel

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 1 juli 2020 @ 23:35:53 #2
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_193882139
Wel eens gedaan. Vooral sushi, alleen dat was gewoon gemaakt voor de korting en niet to good to go. (hadden voor 30klanten klaar staan...)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_193882307
Vorige week een pakket opgehaald bij de bakker. Wat ik opvallend vond was dat ik een actieve melding van TGTG op mijn telefoon kreeg dat er een pakket beschikbaar was, dat heb ik nog niet vaak meegemaakt, jullie wel? Misschien omdat die bij mijn favorieten staat? Normaal moet je gewoon goed opletten rond de vaste tijden waarin alles online wordt gezet.

Qua inhoud waren het broden en broodjes, niet veel bijzonders over te zeggen. Beetje veel witbrood maar het smaakte allemaal goed.
pi_193900833
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vorige week een pakket opgehaald bij de bakker. Wat ik opvallend vond was dat ik een actieve melding van TGTG op mijn telefoon kreeg dat er een pakket beschikbaar was, dat heb ik nog niet vaak meegemaakt, jullie wel? Misschien omdat die bij mijn favorieten staat? Normaal moet je gewoon goed opletten rond de vaste tijden waarin alles online wordt gezet.

Qua inhoud waren het broden en broodjes, niet veel bijzonders over te zeggen. Beetje veel witbrood maar het smaakte allemaal goed.
Ik had van de week ook voor het eerst een pushbericht, deze stond op dit moment niet bij mijn favorieten (ik wissel veel van favorieten om het overzichtelijk te houden), wel heb ik hier regelmatig een pakket opgehaald. Ik denk dus dat dit een (nieuwe) optie is die ze kunnen gebruiken en voornamelijk zullen doen als ze anders denken dat niet alles verkocht wordt.
pi_193901501
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vorige week een pakket opgehaald bij de bakker. Wat ik opvallend vond was dat ik een actieve melding van TGTG op mijn telefoon kreeg dat er een pakket beschikbaar was, dat heb ik nog niet vaak meegemaakt, jullie wel? Misschien omdat die bij mijn favorieten staat? Normaal moet je gewoon goed opletten rond de vaste tijden waarin alles online wordt gezet.

Qua inhoud waren het broden en broodjes, niet veel bijzonders over te zeggen. Beetje veel witbrood maar het smaakte allemaal goed.
Dit heb ik ook wel eens als er nog pakketten zijn tegen de tijd dat ze opgehaald moeten worden.
Sappig !!
pi_193911383
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 08:53 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Dit heb ik ook wel eens als er nog pakketten zijn tegen de tijd dat ze opgehaald moeten worden.
Is iets vd laatste tijd geloof ik, zag het ookal voorbij komen in de FB-groep.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193912995
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 07:03 schreef Tjalala het volgende:

[..]

Ik had van de week ook voor het eerst een pushbericht, deze stond op dit moment niet bij mijn favorieten (ik wissel veel van favorieten om het overzichtelijk te houden), wel heb ik hier regelmatig een pakket opgehaald. Ik denk dus dat dit een (nieuwe) optie is die ze kunnen gebruiken en voornamelijk zullen doen als ze anders denken dat niet alles verkocht wordt.
Oh ja, dat klinkt wel waarschijnlijk. Deze bakker staat in mijn favorieten en ik heb er in het verleden al eerder gekocht dus genoeg reden voor het algoritme om mij dan een melding te sturen dan waarschijnlijk :)
pi_193976749
Vandaag kreeg ik een pushbericht en toen een pakket gekocht. Viel niet tegen, er zat heul veul vlees in!

Ik kreeg er varkenshaas, procureur en biefsrukspiezen bij. Daarnaast nog kaas, ham, salade, peterselie, een zak wokgroenten en drinkyoghurt bij. Wel veel wat tot en met vandaag goed is, dus dat moeten we ff in de gaten houden.
  Moderator dinsdag 7 juli 2020 @ 18:10:52 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193977601
Net even weer 'es ingelogd. Mn favoriete bakker in de buurt had er opeens 4 op staan. Daar krijg ik altijd genoeg brood voor de komende week(weken) :9
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 15 juli 2020 @ 00:40:24 #10
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_194093767
Vandaag bij kartoffel in Utrecht iets gehaald.
Halve kip + aardappelpartjes geroosterd, rode kool en een varkensschenkel geroosterd. Soort lechon stijl.

Bang for bucks ^O^ O+
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_194097258
Hebben jullie bij supermarkten ook vaak filet americain? Ik tot nu toe iedere keer bij een pakket bij supermarkten. Toch een product wat je niet over de datum moet eten.
Moeten zij weten
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 juli 2020 @ 11:12:28 #12
22592 crew  Ole
pi_194097296
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hebben jullie bij supermarkten ook vaak filet americain? Ik tot nu toe iedere keer bij een pakket bij supermarkten. Toch een product wat je niet over de datum moet eten.
Regelmatig. Maar heb een huisgenoot die er dol op is dus is altijd zo op :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 juli 2020 @ 11:15:03 #13
22592 crew  Ole
pi_194097352
Gister:
Maaltijdsalade aziatische kip, 2 bakjes gesneden mango, donut, pak thee, sushi wrap, 2 gewone sandwiches, luxe sandwich

Niet slecht weer!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_194121824
Vandaag bij de Hoogvliet supermarkt in Utrecht een box opgehaald voor 5 euro.
Wat een tegenvaller was dat.
Bij elkaar opgeteld waren alle producten 7.32 euro geweest als ik ze gekocht had (bijna alles met 35% korting sticker). Zelfs als je het voor de normale prijs rekent kom je nog niet in de buurt van een minimum box. Namelijk 11.70 voor normale prijs.

Verder kon je alles alleen na 7 uur 's avonds ophalen en had alles een TGT datum van vandaag.
1 uur later gaat de supermarkt dicht en gaat alles in de kliko. Dus ja, ik heb zeker wat van de kliko gered, maar zo is het wel heel erg op het randje.

Geen value for money bij de Hoogvliet Utrecht.

Is jullie ervaring dat dit zo vaak voor komt?

Ik las bij review sites dat er ook bij andere Hoogvliet dezelfde ervaringen waren.

[ Bericht 2% gewijzigd door dyna18 op 16-07-2020 23:23:26 ]
pi_194122886
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 23:16 schreef dyna18 het volgende:
Vandaag bij de Hoogvliet supermarkt in Utrecht een box opgehaald voor 5 euro.
Wat een tegenvaller was dat.
Bij elkaar opgeteld waren alle producten 7.32 euro geweest als ik ze gekocht had (bijna alles met 35% korting sticker). Zelfs als je het voor de normale prijs rekent kom je nog niet in de buurt van een minimum box. Namelijk 11.70 voor normale prijs.

Verder kon je alles alleen na 7 uur 's avonds ophalen en had alles een TGT datum van vandaag.
1 uur later gaat de supermarkt dicht en gaat alles in de kliko. Dus ja, ik heb zeker wat van de kliko gered, maar zo is het wel heel erg op het randje.

Geen value for money bij de Hoogvliet Utrecht.

Is jullie ervaring dat dit zo vaak voor komt?

Ik las bij review sites dat er ook bij andere Hoogvliet dezelfde ervaringen waren.
Heb zelf mindere ervaringen met supermarkten. Laatst bij de Spar om 20.30 (!) ophalen en alles was tht tot diezelfde dag. Kun je meestal nog wel eten maar is ook vaak weinig of een heel willekeurig pakketje
Moeten zij weten
pi_194123043
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 00:38 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Heb zelf mindere ervaringen met supermarkten. Laatst bij de Spar om 20.30 (!) ophalen en alles was tht tot diezelfde dag. Kun je meestal nog wel eten maar is ook vaak weinig of een heel willekeurig pakketje
Waar haal jij dan vaak wat
Gino ♥
pi_194123079
Oh @Zeroku hier allemaal lekkere hapjes :9
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_194125179
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 23:16 schreef dyna18 het volgende:
Vandaag bij de Hoogvliet supermarkt in Utrecht een box opgehaald voor 5 euro.
Wat een tegenvaller was dat.
Bij elkaar opgeteld waren alle producten 7.32 euro geweest als ik ze gekocht had (bijna alles met 35% korting sticker). Zelfs als je het voor de normale prijs rekent kom je nog niet in de buurt van een minimum box. Namelijk 11.70 voor normale prijs.

Verder kon je alles alleen na 7 uur 's avonds ophalen en had alles een TGT datum van vandaag.
1 uur later gaat de supermarkt dicht en gaat alles in de kliko. Dus ja, ik heb zeker wat van de kliko gered, maar zo is het wel heel erg op het randje.

Geen value for money bij de Hoogvliet Utrecht.

Is jullie ervaring dat dit zo vaak voor komt?

Ik las bij review sites dat er ook bij andere Hoogvliet dezelfde ervaringen waren.
Ik heb van Good to Go mijn geld terug gekregen, nadat ik gevraagd had of dit klopte.

quote:
Wij adviseren onze locaties over de hoeveelheid die in een Magic Box moet zitten. Als Waste Warrior mag je er vanuit gaan dat je de beloofde waarde aan producten ontvangt. Het lijkt erop dat dit nu helaas niet het geval was.

Wat er in de Magic Box zit is altijd een verrassing en ook de hoeveelheid kan verschillen. Wat je wel kan verwachten is dat de box driemaal de waarde van de magic box heeft. (Een box van 5 euro dus 15 euro) We rekenen met de originele prijs in de winkel, de afprijsstickers doen dus niet mee. Daarnaast adviseren we om de ontvangen producten zo snel mogelijk te gebruiken of in te vriezen. We willen natuurlijk niet dat het alsnog in de prullenbak belandt 😊

We hebben daarom je bestelling terugbetaald
pi_194126107
Dit heb ik gisteren meegekregen bij Bakkerij 't Stoepje op de markt. :9~



8 croissants (4 gewone /4 kaas)
8 kleine afbakbroodjes
1 heel brood (ik gok maisbrood oid)
1 foccacia met kaas en champignons
1 pak met 6 mergpijpen
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_194126242
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:03 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik heb van Good to Go mijn geld terug gekregen, nadat ik gevraagd had of dit klopte.
[..]

Netjes zeg ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194126277
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 11:17 schreef ChatGirl het volgende:
Dit heb ik gisteren meegekregen bij Bakkerij 't Stoepje op de markt. :9~

[ afbeelding ]

8 croissants (4 gewone /4 kaas)
8 kleine afbakbroodjes
1 heel brood (ik gok maisbrood oid)
1 foccacia met kaas en champignons
1 pak met 6 mergpijpen
Superlekker!

Kun je croissants eigenlijk goed invriezen? Nooit geweten. 8 Croissants ff gauw eten zou wel een probleem worden :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 17 juli 2020 @ 11:35:31 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194126457
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Superlekker!

Kun je croissants eigenlijk goed invriezen? Nooit geweten. 8 Croissants ff gauw eten zou wel een probleem worden :D
Dat lukt jou wel toch? _O_

Wel een nadeel aan dit concept, ik zou veel teveel verleidingen hebben rondom dikmaakvoer als ik er aan mee zou doen 😅
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194126854
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Superlekker!

Kun je croissants eigenlijk goed invriezen? Nooit geweten. 8 Croissants ff gauw eten zou wel een probleem worden :D
Ik heb het pakket verdeeld. 8 croissants is me ook wat te veel ja :D

M'n ouders hebben een stuk of 4 croissants en m'n zusje + man hebben de mergpijpen overgenomen. Ik heb er gisteren en vandaag ook al van gegeten, vanavond nog die foccacia in de oven mikken en het is al weer bijna op.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_194127661
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 11:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat lukt jou wel toch? _O_

Wel een nadeel aan dit concept, ik zou veel teveel verleidingen hebben rondom dikmaakvoer als ik er aan mee zou doen 😅
2x gedaan maar moest idd gauw doos gebakjes en roomsoesjes wegwerken dus weggegeven. Maar dan heb ik ook vrij weinig aan dit :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 juli 2020 @ 15:14:42 #25
22592 crew  Ole
pi_194129444
Croissants kun je prima invriezen :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')