Dat was allemaal bangmakerij. We hebben de beste gezondsheidszorg ter wereldquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker op het moment dat er angst heerste en het zorgstelsel dreigde te worden overbelast.
Maar als je slecht reageert op het virus dan is dat niks waard.quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat was allemaal bangmakerij. We hebben de beste gezondsheidszorg ter wereld
Dan ben je de zwakste schakelquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar als je slecht reageert op het virus dan is dat niks waard.
Flikker eens op met dat hersenloze gemention.quote:
Rustig aan tantequote:Op woensdag 1 juli 2020 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat hersenloze gemention.
Ik ben geeneens tantequote:
Och dat is best jamner zegquote:Op woensdag 1 juli 2020 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben geeneens tante
Laten we het daar eens over hebben.
Betalen jullie per mention ofzo? Zie je nu al voor de tweede keer over mentionen posten.quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat hersenloze gemention.
Jij kijkt gewoon iedere keer als ik het er toevallig over heb.quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Betalen jullie per mention ofzo? Zie je nu al voor de tweede keer over mentionen posten.
Zielig toch?quote:
Ja dat is wel erg toevallig @yvonnequote:Op woensdag 1 juli 2020 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij kijkt gewoon iedere keer als ik het er toevallig over heb.
Maar dat was tegen een alter-ego van je.quote:
Woar?quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Was net in het bos ging door een veld varens ineens een hertje op 5m
Oe, daar is het mooiquote:
woon in de buurt, elke kant op een bosquote:Op woensdag 1 juli 2020 21:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oe, daar is het mooi
Woon je daar of ben je op vakantie?
Ja ik hou het wel even bij deze nu goed? 🥰quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar dat was tegen een alter-ego van je.
Hier zit ook wel wild in de biesbosch bij Dordt, maar je ziet ze bijna nooit.quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
woon in de buurt, elke kant op een bos
Graag.quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:52 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja ik hou het wel even bij deze nu goed? 🥰
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |