Goede vraag. Schandalig voor een prof natuurlijk. Ik ben nog minder dik dan dit en ik sport al jaren niet meer vanwege een kapotte knie.quote:
quote:G1. Tottenham Hotspur (Engeland)
G2. Stade Rennes (Frankrijk)
G3. Vitesse (Nederland)
G4. NS Mura (Slovenië)
Het is gewoon weer erg wisselvallig, zoals we van Vitesse gewend zijn.quote:Op zondag 19 september 2021 18:07 schreef dikkedaniel het volgende:
Kansloos, zou zo maar eens rechter rijtje kunnen worden eind dit seizoen -_-
Daar is de rest te matig voor. Die play-offs haal je helaas wel weer...quote:Op zondag 19 september 2021 18:07 schreef dikkedaniel het volgende:
Kansloos, zou zo maar eens rechter rijtje kunnen worden eind dit seizoen -_-
Dat denk ik niet. In tegenstelling tot Tannane snapt hij wel dat het in zijn eigen belang is om dit jaar gewoon goed te presteren.quote:
Je bedoeld, misschien moet Tannane eens beseffen dat hij met zijn onprofessionele gedrag het voor zichzelf en het team verkoopt? Iemand die 10 kilo te zwaar terugkeert na de vakantie en dan nog vind dat hij in de basis hoort neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Misschien moet Letsch z'n ego wat minder in de weg laten zitten en Tannane gewoon opstellen. Als je zo omgaat met een van je beste spelers snap ik dat diegene op een gegeven moment gedemotiveerd raakt. Maar Letsch moet niet vergeten dat Tannane degene is die van hem een goede coach kan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |