Dat er perk en paal gesteld aan moet worden ben ik het volledig mee eens. Van mij part meerdere wedstrijden zonder uit- of thuissupporters en daarna eventueel weer open als Vitesse een helder plan heeft hoe hierin te verbeteren. Maar om de reden die ik eerder noemde is sportief straffen gewoon geen optie in alle redelijkheid.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Vitesse is verantwoordelijk voor het waarborgen van de veiligheid van spelers. Daar falen ze nu al meerdere keren in.
Mag wel eens een voorbeeld van gemaakt worden dit kan écht niet.
Dat zijn helemaal geen smoesjes, dat is de pijnlijke werkelijkheid. Dan kom je in een gigantisch grijs gebied, heb je het probleem dat de organiserende club alsnog verantwoordelijk is, kan je eindeloos gaan discussiëren. Schiet echt niemand wat mee op.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor dat kunnen ze prima onderzoeken en achterhalen. Zijn gewoon allemaal smoesjes.
Waarom zou het een grijs gebied zijn? Je kan toch prima onderzoek doen? Iemand die zich misdraagt arresteer je en voila.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat er perk en paal gesteld aan moet worden ben ik het volledig mee eens. Van mij part meerdere wedstrijden zonder uit- of thuissupporters en daarna eventueel weer open als Vitesse een helder plan heeft hoe hierin te verbeteren. Maar om de reden die ik eerder noemde is sportief straffen gewoon geen optie in alle redelijkheid.
[..]
Dat zijn helemaal geen smoesjes, dat is de pijnlijke werkelijkheid. Dan kom je in een gigantisch grijs gebied, heb je het probleem dat de organiserende club alsnog verantwoordelijk is, kan je eindeloos gaan discussiëren. Schiet echt niemand wat mee op.
Ben je ooit wel eens in een voetbalstadion geweest?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou het een grijs gebied zijn? Je kan toch prima onderzoek doen? Iemand die zich misdraagt arresteer je en voila.
Zeker. Hangen overal camera's in en om het stadion je kan zo iemand makkelijk eruit pakken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens in een voetbalstadion geweest?
Met grotere groepen wordt dat al een stuk moeilijker. Verder: succes op een volgepakte tribune of wanneer er opeens 40-45.000 mensen tegelijkertijd naar buiten lopen. Pakkans is gewoon relatief klein als je een beetje snugger bentquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker. Hangen overal camera's in en om het stadion je kan zo iemand makkelijk eruit pakken.
Daar zit dan ook de oplossing iemand die vuurwerk gooit oid is al niet heel snugger.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Met grotere groepen wordt dat al een stuk moeilijker. Verder: succes op een volgepakte tribune of wanneer er opeens 40-45.000 mensen tegelijkertijd naar buiten lopen. Pakkans is gewoon relatief klein als je een beetje snugger bent
Oh wel eens verder hoor. Lijkt me dat het bij Vitesse al helemaal makkelijk moet zijn om zo’n groepje te isoleren en aan te pakken. Toch lukt het ze al het hele seizoen niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zit dan ook de oplossing iemand die vuurwerk gooit oid is al niet heel snugger.
Toch apart dan dat ze tijdens die corona rellen de ene na de andere konden oppakken waarom zou dat nu niet kunnen?
Nee, zulke mensen zijn totaal niet snugger. Maar zeg het maar, blijkbaar hebben ze bij de politie ook andere prioriteiten. Zowel in Utrecht als gisteravond een schrijnend gebrek aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zit dan ook de oplossing iemand die vuurwerk gooit oid is al niet heel snugger.
Toch apart dan dat ze tijdens die corona rellen de ene na de andere konden oppakken waarom zou dat nu niet kunnen?
Kortom, exact hetzelfde wat Sparta gisteren deed.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Vitesse begint echt een schertsvertoning te worden
Hoe deze club hun wedstrijden wil winnen wordt gewoon lachwekkend
Tegen Feyenoord is er maar 30 minuten gevoetbald de rest was tijdrekken en op de grond liggen als een stelletje gehandicapten. Die supporters gaan erin mee
ik zeg puntenaftrek,.
Inmiddels heeft Bazoer op Instagram gepost dat dit hele verhaal onzin is. Goh, waarom verbaasd me dat niets? Lex Lammers doet dit wel vaker namelijk...iets brengen als zijnde de waarheid terwijl het in werkelijkheid anders ligt.quote:
Denk je nou echt dat dat soort idioten zich door straffen aan de club op te leggen hiervan laten weerhouden? Natuurlijk niet man! De enige manier om dit met de wortels uit te roeien is de personen die zich misdragen gewoon keihard aan te pakken! En dan niet alleen bij Vitesse maar overal!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welk gezeik? Dat ze zich weer niet gaan gedragen? Dan straf je ze weer zo simpel is het.
Dat gebeurd dus niet. Dat is het hele probleem. Die veldbestormers eerder bij Groningen of die vent gisteren bij Vitesse waren niet eens supporter van de betreffende club! Bij Groningen was het een studentenstunt voor hun ontgroening en bij Vitesse een Duitser die de krant wilde halen. En in beide gevallen stonden de daders na de wedstrijd gewoon weer buiten met een boete en stadionverbod op zak. Dat is toch geen straf man? Sterker nog, blijkbaar geeft dergelijk idioot gedrag een status in bepaalde kringen. Pak dat nou eens hard aan en laat ze een week in de cel + een boete van duizenden euro's. Eens zien of ze dan nog achteraf zo lachen!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou het een grijs gebied zijn? Je kan toch prima onderzoek doen? Iemand die zich misdraagt arresteer je en voila.
Dat zeg ik niet. Is lezen nu echt zo moeilijk voor jou?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ah het lag dus toch niet aan Vitesse
Die boodschap kwam gisteren niet helemaal door yats
keihard gelachenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:42 schreef yats het volgende:
[..]
Kortom, exact hetzelfde wat Sparta gisteren deed.
Feyenoord moet zich verder niet aanstellen net als dat Vitesse zich gisteren niet aan moest stellen. Als je jezelf zoveel beter vind als club hoor je zo'n wedstrijd gewoon te winnen. Dat Feyenoord twee keer dat verzaakt tegen Vitesse kun je alleen Feyenoord verwijten. Blijkbaar zijn jullie toch niet zo goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |