Daarom ga ik komend weekend een paar dagen wandelen in Duitsland. Er even uit, andere omgeving, lekker in beweging zijnquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Ja iedereen lacht wel, maar ik heb dit weekend ook alleen maar in bed en op de bank gelegenGewoon geen zak te doen.
Ja merk wel dat ik als dan om half 8 opsta dat ik voor 12 al een stuk heb gelopen, dan meer tijd kan spenderen aan dat html en meer aan de dag heb ipv van de tijd die ik nu uit mijn bed ben gekropenquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat ze niet zo streng hoeft te zijn tegen zichzelf en het ook prima is om om 9 uur op te staan als je verder toch geen plannen hebt.
GF ging voor de retro-look gisteravondquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
Heuj, waar is de foqueville op gebleven? doen we daar niet meer aan?
Ons dorp is plat gestamptquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
Heuj, waar is de foqueville op gebleven? doen we daar niet meer aan?
Foqueville4Life #foquevillelivesmattersquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GF ging voor de retro-look gisteravond
ik dacht dat je girlfriend typte..quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GF ging voor de retro-look gisteravond
Omdat al die kutten nog steeds elke ochtend brood bakken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:44 schreef FranticDJ het volgende:
Oh enne, waarom is er nog steeds nergens gist te krijgen :/
Ik ook liefstquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat al die kutten nog steeds elke ochtend brood bakken.
Ik kan nog steeds niet op FB, wachtwoord vergeten maar om een nieuw wachtwoord aan te vragen moet ik eerst inloggenquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een of andere bèta met een nieuwe layout.
watquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet op FB, wachtwoord vergeten maar om een nieuw wachtwoord aan te vragen moet ik eerst inloggen
Het staat al onderwater.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je geen ijs gaan brullen dan, uwe drakigheid?
ah.. ja doen ze wel vaker ja..quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een of andere bèta met een nieuwe layout.
ah! hoorde het op de radio net idd..quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het staat al onderwater.
https://www.noordhollands(...)dieping-afgeschreven
Dit heb ik als enige optie als ik klik op 'wachtwoord vergeten?'quote:
quote:Als je niet langer toegang hebt tot je e-mail, kun je proberen je opnieuw aan te melden. Nadat je je hebt aangemeld, kun je het e-mailadres in je account wijzigen.
Voer je wachtwoord in om aan te melden | Ik heb geen toegang tot mijn e-mail
gewoon eten en dan weer sporten.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:53 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet eigenlijk een paar kilo afvallen voor de zomervakantie maar heb zo’n honger![]()
oh geen idee.. ik vergeet mn wachtwoord nooitquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit heb ik als enige optie als ik klik op 'wachtwoord vergeten?'
[..]
Groot volume, weinig calorieën dan maar.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:53 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet eigenlijk een paar kilo afvallen voor de zomervakantie maar heb zo’n honger![]()
ik vergeet mijn wachtwoorden regelmatig.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh geen idee.. ik vergeet mn wachtwoord nooit
iCloud Sleutelhangerquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vergeet mijn wachtwoorden regelmatig.
daarom gebruik ik LastPass
Voor FB probeer ik altijd een ander ww dan ik ergens anders heb, maar dat ben ik nu dus vergetenquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh geen idee.. ik vergeet mn wachtwoord nooit
Net al een hele komkommer opgegeten. Nu aan de paprika bezigquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groot volume, weinig calorieën dan maar.
ik heb niks met een i er voorquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net al een hele komkommer opgegeten. Nu aan de paprika bezig
arme kwiwi.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net al een hele komkommer opgegeten. Nu aan de paprika bezig
Ik gebruik gewoon de standaardfunctie van Firefoxquote:
Kan ik niet zien.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik dacht dat je girlfriend typte..
En ik dacht..
budadonis, wie heb je gebluda'd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]Ah, die weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]tot ie de tanden er in zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh was die al geweestquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Wie wil mijn baan?
Denk erover om een tijdje te stoppen en daarna weet ik het nog niet.
Die beste man hebben we aan een lijntje en bij zijn ballenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou je dan niet beter bij Trump solliciteren?
site wil hier niet ladenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.fotobehang.com/groen-bos-in-de-mist.html
Wil deze achter mn bed op de muur plakken
Ik krijg uit meerdere hoeken octo's te zien, was niet perse hier.quote:
Ga jij dan smurfen?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de verhalen
[..]OctopussySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Sabbatical? Dat zou ik ook wel willenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Wie wil mijn baan?
Denk erover om een tijdje te stoppen en daarna weet ik het nog niet.
Keep tryingquote:
Alles komt terug, jeweetz.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was ook helemaal hip en een hype eind jaren 60.
G E N O Tquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet je fuck it. Ik roep het gewoon
spring overboordquote:
wat gaat het worden?quote:
Je poes heeft noch niets gehad vandaag?quote:
Yep, ik heb tijd nodig.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sabbatical? Dat zou ik ook wel willen
Mijn opa en oma hadden vroeger bruine tegels en een bruin bad. Gek genoeg deed dat toen heel luxe aanquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles komt terug, jeweetz.
Over tien jaar zijn de bruin-oranje badkamers weer helemaal hip.
En nu denk je; God wat walgelijkquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden vroeger bruine tegels en een bruin bad. Gek genoeg deed dat toen heel luxe aan
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
brood met hagelslagmaden natuurlijk.
Voordeel is: als je spetterpoep hebt, valt het niet zo op.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden vroeger bruine tegels en een bruin bad. Gek genoeg deed dat toen heel luxe aan
🥪 🥚 🥐 ☕quote:
Mijn ouders hebben nog steeds alles knalblauw uit het begin van de jaren 80. Het matcht wel geinig, als je van blauw had.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Loop je vast?quote:
Alleen de voegen zijn wat gekleurderquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in België noemen ze dat muizenstrontjes
wat?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen de voegen zijn wat gekleurder
Nou ja, bruin zie je best veel terug in wat luxere badkamers. Maar ik vind het niet fris ogen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En nu denk je; God wat walgelijk
Praktischquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voordeel is: als je spetterpoep hebt, valt het niet zo op.
Ik ook niet. Ik vind het ook helemaal geen mooie kleur.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, bruin zie je best veel terug in wat luxere badkamers. Maar ik vind het niet fris ogen.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben nog steeds alles knalblauw uit het begin van de jaren 80. Het matcht wel geinig, als je van blauw had.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind het ook helemaal geen mooie kleur.
Ben ik nu racistisch?
brown toilets matterquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik nu racistisch?
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik nu racistisch?
Hangt erg van de bruintint af, die jaren 70-tint vind ik inderdaad ook niet geweldig, maar er zijn wel tinten die ik kan waarderen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik nu racistisch?
Ja, maar de kans is klein dat badkamers van kleur gaan klagenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik nu racistisch?
De mijne is een ratjetoe.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In mijn woning is bijna alles grijs.
Woon je bij een grote schoorsteen in de buurt?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wit en grijs zijn bij mij ook wel de dominante kleurenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou ja voor het geld hoef ik het niet te laten en dit is een vrij drukke betrekking, eigenlijk 24/7 en ik heb mijn handen vrij nodig voor mijn familie.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Loop je vast?
Ik heb weleens overwogen om een jaar in het huis in Hongarije te gaan zitten. Maar dan moet ik mijn huis hier opgeven en dat vind ik dan weer een te grote stap. En hier sabbaticallen is te duur
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Woon je bij een grote schoorsteen in de buurt?
Idem.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wit en grijs zijn bij mij ook wel de dominante kleuren
Dat wel inderdaad. In dit geval maar goed ook, anders werd het een zooitje. Al zijn de meubels verder vooral wit, zwart of hout, dus kón erger.quote:
Glijd niet makkelijk naar binnen ?quote:
hout/staal/rood/blauw/zwart/cognac hierquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. In dit geval maar goed ook, anders werd het een zooitje. Al zijn de meubels verder vooral wit, zwart of hout, dus kón erger.
nee wilde er weer uitquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:43 schreef crv het volgende:
[..]
Glijd niet makkelijk naar binnen ?
Of komt dat door je pillen
Dat is een luxe-positie die ik zeker zou gebruiken. Ik had het 'geluk' dat de ziekte van mijn moeder vorig jaar samen viel met mijn eigen burn-out, waardoor ik enorm veel tijd aan haar heb kunnen besteden. Dat is achteraf heel waardevol gebleken. Familie is zoveel belangrijker dan werk. Al hoop ik natuurlijk wel dat jouw zus gewoon herstelt!quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja voor het geld hoef ik het niet te laten en dit is een vrij drukke betrekking, eigenlijk 24/7 en ik heb mijn handen vrij nodig voor mijn familie.
quote:
quote:
Ga zo even kijken!quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hout/staal/rood/blauw/zwart/cognac hierzie link in mn sig voor een impressie
Ja dat heb ik vaak na het beffen. Dat ik dacht; hmm dat moet er toch uit.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet of jullie dat herkennen maar ik heb soms iets tegen bepaalde structuur ofzo in mijn mond en dan komt het er weer uit.
...
Yes.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet of jullie dat herkennen maar ik heb soms iets tegen bepaalde structuur ofzo in mijn mond en dan komt het er weer uit.
...
je moet die baarmoeder ook niet je huig voorbij zuigen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaak na het beffen. Dat ik dacht; hmm dat moet er toch uit.
Is niet abnormaal in ieder geval. Zelf heb ik er geen last van, maar mijn zus eet geen rauwe tomaat of hutspot wegens structuur.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
...
met elke maaltijd?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes.
Ik heb maaltijd supplement shakes moeten nemen jaren geleden. Instant gag reflex zodra dat mn tong raakte.
Ja even tijd en aandacht in steken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een luxe-positie die ik zeker zou gebruiken. Ik had het 'geluk' dat de ziekte van mijn moeder vorig jaar samen viel met mijn eigen burn-out, waardoor ik enorm veel tijd aan haar heb kunnen besteden. Dat is achteraf heel waardevol gebleken. Familie is zoveel belangrijker dan werk. Al hoop ik natuurlijk wel dat jouw zus gewoon herstelt!
Da's toch vrij knap.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet die baarmoeder ook niet je huig voorbij zuigen.
nee dat was met die shakes.. maar heb wel meer van die structuren die ik niet weg krijg.. jell-o bijvoorbeeld..quote:
Dat is op zich niet zo raar maar wel raar als je iedere dag hetzelfde eet.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
...
ja tomaat ongekookt idd niet vanwege de structuur. Maar het kan dus ook met dingen gebeuren die ik normaal graag eetquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is niet abnormaal in ieder geval. Zelf heb ik er geen last van, maar mijn zus eet geen rauwe tomaat of hutspot wegens structuur.
Ja kloptquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo raar maar wel raar als je iedere dag hetzelfde eet.
brrquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee dat was met die shakes.. maar heb wel meer van die structuren die ik niet weg krijg.. jell-o bijvoorbeeld..
griesmeelpudding..drooggekookte custard dat bijna de structuur van een kluit margarine heeft..
Keer Nutella proberen?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kloptEn dan ineens valt het slecht
morgen weer gewoon brood met hagelslag
ja maar het is het broodquote:
geloof dat ik dat nooit heb gegetenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
Wat ook zo ranzig is, is tripe.. koeienpens.xxl
Ken jij het spel witte boterham?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het is het broodK gruwelijk van nat brood en als het dan net iets te lang in je mond is. nou ja goed verder niet over praten want dan komt die succesvolle boterham er ook uit
nee?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken jij het spel witte boterham?
hmm.. genot dan maarquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boterhammen met leverworst.
In dat soort gevallen ben ik spontaan vegetariër.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
Wat ook zo ranzig is, is tripe.. koeienpens.xxl
houden zo.. heel weeigquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ik dat nooit heb gegeten
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat bamkwakken?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eetzequote:Op woensdag 1 juli 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm.. genot dan maar
ik pistolets met Hollandse nieuwe.. knetterharde droge worst.. grillworst.. en nog meer lekkers in de koelkast. maar wacht nog even op de wasmachine.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
...
Boterhammetje sperma.quote:
doen jullie dat?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
circle jerken rond een boterham.. de laatste moet m opeten.
Neeequote:Op woensdag 1 juli 2020 11:53 schreef gianni61 het volgende:
bamkwakken?
is dit iets dat @:kwiwi heeft bedacht?
Hmm, nope.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
circle jerken rond een boterham.. de laatste moet m opeten.
Doenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja even tijd en aandacht in steken.
niet bij nadenken.. gaan wandelenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
hmm hoop dat die eerste boterham binne blijft nu
Wil ik weten wat dat is?quote:
Kan er ook een bruine boterham van maken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
hmm hoop dat die eerste boterham binne blijft nu
Ik weet ook niet of ik zou kunnen performen als er nog meerdere mannen om mij heen staan te sjorrenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je vaak seks hebt ben je wel goed de lul ja
heb ik ooit gezien, maar dat is al wat jaren geleden.quote:
Riskquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat zijn populaire spelletjes op zo'n schip?
Zeeslag? Titanic?
De film ook gezien?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik ooit gezien, maar dat is al wat jaren geleden.
Lijkt mij ook wel een dingetje ja.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik zou kunnen performen als er nog meerdere mannen om mij heen staan te sjorren
Kielhalen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat zijn populaire spelletjes op zo'n schip?
Zeeslag? Titanic?
geen idee, mijn geheugen is niet altijd even goed.quote:
Weet ik hetquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? ik heb wat bakjes met restjes uit de vriezer gehaald maar geen flauw idee wat er in zit
Ik wil vanavond eindelijk mijn lecsó gaan maken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? ik heb wat bakjes met restjes uit de vriezer gehaald maar geen flauw idee wat er in zit
BBQ wat weet ik nog nietquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Geen idee, ik moet ineens toch voor kerel koken ook.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Je watquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil vanavond eindelijk mijn lecsó gaan maken.
kip, rijst, broccoli, champignons, ei , spekjes, knoflook, kappertjes, gebakken uitjes, oestersaus, soyasaus, peper, zout, diverse kruiden.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
ziet er uit als bonzoquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil vanavond eindelijk mijn lecsó gaan maken.
das een moeilijke eter?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet ineens toch voor kerel koken ook.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kip, rijst, broccoli, champignons, ei , spekjes, knoflook, kappertjes, gebakken uitjes, oestersaus, soyasaus, peper, zout, diverse kruiden.
alles op 1 bord door elkaar gedraaid.
Neuh, maar ik moet wel wat bijhalen zo, want te weinig voor twee. En het eten voor morgen naar vandaag halen is niet het allerhandigst, want eten uitgezocht op "zwaarte" voor het sporten.quote:
Prakje met kip, pesto, paprika en tomaat.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Kip pesto genotquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prakje met kip, pesto, paprika en tomaat.
Ziet er goddelijk uitquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hongaarse ratatouille.
bij Bonzo is dat ook niet meer als vlees te herkennenquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel opmerkelijk want er zit geen vlees in
restjesprak dusquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hongaarse ratatouille.
Ik weet niet of droogt slecht was, wat staat er in de geschiedenisboeken over?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet of droogt slecht was, wat staat er in de geschiedenisboeken over?
Heet ie Joustra?quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, was. Hopelijk vandaag ruimte voor een nieuwe, eigenheimerkerel had weer een was voor zichzelf gedraaid.
Wtfquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, was. Hopelijk vandaag ruimte voor een nieuwe, eigenheimerkerel had weer een was voor zichzelf gedraaid.
Nee, Joop.quote:
Hij draait liever een bijna lege wasmachine dan een extra setje sportkleding te kopen geloof ik. Nu héb ik op zich zat kleren, maar ik wil ook wel eens alles weggewassen hebben. Denk dat de onderste laag van m'n wasmand er al bijna een maand ligt.quote:
Het is vooral heel erg inefficiënt. Met stroom, met water, met wasmiddel, met milieubelasting, met tijd, met geld, met letterlijk alles. Zo'n kostenpost in huis moet je wat aan doen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, Joop.
[..]
Hij draait liever een bijna lege wasmachine dan een extra setje sportkleding te kopen geloof ik. Nu héb ik op zich zat kleren, maar ik wil ook wel eens alles weggewassen hebben. Denk dat de onderste laag van m'n wasmand er al bijna een maand ligt.![]()
En nee, dat stinkt niet, zo vies word ik over het algemeen niet.
In zekere zin. In Hongarije maken mensen dit ‘s zomers als ze ladingen paprika’s, tomaten en uien uit de tuin hebben, omdat je het ook heel goed in kunt maken. Ik maak het gewoon omdat het lekker en gezond is.quote:
Eh, hij betaalt het.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is vooral heel erg inefficiënt. Met stroom, met water, met wasmiddel, met milieubelasting, met tijd, met geld, met letterlijk alles. Zo'n kostenpost in huis moet je wat aan doen.
Inderdaad, termineren die handelquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is vooral heel erg inefficiënt. Met stroom, met water, met wasmiddel, met milieubelasting, met tijd, met geld, met letterlijk alles. Zo'n kostenpost in huis moet je wat aan doen.
Wat zijn dit nou weer voor Bitterbalpraktijken.quote:
hij moet dit zeggen om z'n salpicon in haar krokante jasje te krijgenquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor Bitterbalpraktijken.
Poah moet je eens kinderen nemen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij moet dit zeggen om z'n salpicon in haar krokante jasje te krijgen
quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jah ook zoietsquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poah moet je eens kinderen nemen.
Totaal onrendabele kostenposten.
Ja slechte invloedquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor Bitterbalpraktijken.
je moet toch wel je pensioen veilig stellen..quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah ook zoiets![]()
Doe dat gewoon NIET he, als je het van tevoren weet
Ook gewoon maar verkopen dan.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poah moet je eens kinderen nemen.
Totaal onrendabele kostenposten.
Kwakkeboom bitterballen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Artiestennaam van onze postbodequote:Op woensdag 1 juli 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ken iemand met de naam kwakkebos
Je had de rest van m'n posts ook gelezen?quote:
alleen voor handdoeken en washandjes.. want die moeten boterzacht blijvenquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en een droger gebruiken we ook al niet.
Ik heb er niet eens een.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alleen voor handdoeken en washandjes.. want die moeten boterzacht blijven
#tereanus
Dan is het goedquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had de rest van m'n posts ook gelezen?
Het was dus níet het enige in die was (al blijf ik één set sportkleding weinig vinden) en het kwam me vooral niet uit qua timing. Verder heeft het milieu het echt slecht getroffen met ons, die bijna geen auto rijden, zonnepanelen hebben, vegetarisch eten, geen gif in de tuin gebruiken en zo min mogelijk afval pogen te produceren.
ik doe aan bilnaadflossenquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik dep met m'n handdoeken, dus geen last van geschuur.
Ieder z'n voorkeuren?quote:
ja waardeloosquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja waardeloosHopelijk volgende week wat beter, maar het ziet daar nog niet naar uit. Nog kouder, maar wel droog. En nog steeds weinig zon.
Zelfde hier.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zon begint heir langzaam door te komen
Vooral dat droog zou wel prettig zijn, heb het idee dat het al 2 dagen continu regentquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja waardeloosHopelijk volgende week wat beter, maar het ziet daar nog niet naar uit. Nog kouder, maar wel droog. En nog steeds weinig zon.
Het gaat nog twee weken regenquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral dat droog zou wel prettig zijn, heb het idee dat het al 2 dagen continu regentAl lijkt nu wel voorzichtig de zon er door te komen
Nee joh, alles valt in het weekend.quote:
kippenpotenquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:52 schreef Karzai het volgende:
lekker gelunched
voor vanavond kan ik kiezen tussen karbonades of kippepootjes
Acht kippenpoten?quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:53 schreef Karzai het volgende:
wel een goed plan ja, ik heb er acht. kan ik morgen ook wat meenemen als lunch
Hopen dat het geen tesla is die in de brand vliegt, dat is bijna niet uit te krijgenquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Pehehe, much robot.
https://www.noordhollands(...)dieping-afgeschreven
whehequote:Op woensdag 1 juli 2020 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken een leverancier en daar werkt Boukje Pruim Pruim. Moet steeds lachen als ik haar naam zie.
alleen maar linkerpootjesquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Acht kippenpoten?
Ik vraag me dan wel eens af of er toevallig een linker- en rechterbeen van hetzelfde piepebeest bij zit.
Nou, die verdieping staat dus vol met laadpalen en dus elektrische auto's. Vandaar de robot.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hopen dat het geen tesla is die in de brand vliegt, dat is bijna niet uit te krijgen
hoogtepunt van het jaar?quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik weer naar de tandartsM'n enige afspraak in de agenda
Komt ze zwanger weer terug.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan hier zoveel aanvullingen op maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |