Daarom ga ik komend weekend een paar dagen wandelen in Duitsland. Er even uit, andere omgeving, lekker in beweging zijnquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Ja iedereen lacht wel, maar ik heb dit weekend ook alleen maar in bed en op de bank gelegenGewoon geen zak te doen.
Ja merk wel dat ik als dan om half 8 opsta dat ik voor 12 al een stuk heb gelopen, dan meer tijd kan spenderen aan dat html en meer aan de dag heb ipv van de tijd die ik nu uit mijn bed ben gekropenquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat ze niet zo streng hoeft te zijn tegen zichzelf en het ook prima is om om 9 uur op te staan als je verder toch geen plannen hebt.
GF ging voor de retro-look gisteravondquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
Heuj, waar is de foqueville op gebleven? doen we daar niet meer aan?
Ons dorp is plat gestamptquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
Heuj, waar is de foqueville op gebleven? doen we daar niet meer aan?
Foqueville4Life #foquevillelivesmattersquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GF ging voor de retro-look gisteravond
ik dacht dat je girlfriend typte..quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GF ging voor de retro-look gisteravond
Omdat al die kutten nog steeds elke ochtend brood bakken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:44 schreef FranticDJ het volgende:
Oh enne, waarom is er nog steeds nergens gist te krijgen :/
Ik ook liefstquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat al die kutten nog steeds elke ochtend brood bakken.
Ik kan nog steeds niet op FB, wachtwoord vergeten maar om een nieuw wachtwoord aan te vragen moet ik eerst inloggenquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een of andere bčta met een nieuwe layout.
watquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet op FB, wachtwoord vergeten maar om een nieuw wachtwoord aan te vragen moet ik eerst inloggen
Het staat al onderwater.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je geen ijs gaan brullen dan, uwe drakigheid?
ah.. ja doen ze wel vaker ja..quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een of andere bčta met een nieuwe layout.
ah! hoorde het op de radio net idd..quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het staat al onderwater.
https://www.noordhollands(...)dieping-afgeschreven
Dit heb ik als enige optie als ik klik op 'wachtwoord vergeten?'quote:
quote:Als je niet langer toegang hebt tot je e-mail, kun je proberen je opnieuw aan te melden. Nadat je je hebt aangemeld, kun je het e-mailadres in je account wijzigen.
Voer je wachtwoord in om aan te melden | Ik heb geen toegang tot mijn e-mail
gewoon eten en dan weer sporten.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:53 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet eigenlijk een paar kilo afvallen voor de zomervakantie maar heb zo’n honger![]()
oh geen idee.. ik vergeet mn wachtwoord nooitquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit heb ik als enige optie als ik klik op 'wachtwoord vergeten?'
[..]
Groot volume, weinig calorieën dan maar.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:53 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet eigenlijk een paar kilo afvallen voor de zomervakantie maar heb zo’n honger![]()
ik vergeet mijn wachtwoorden regelmatig.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh geen idee.. ik vergeet mn wachtwoord nooit
iCloud Sleutelhangerquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vergeet mijn wachtwoorden regelmatig.
daarom gebruik ik LastPass
Voor FB probeer ik altijd een ander ww dan ik ergens anders heb, maar dat ben ik nu dus vergetenquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh geen idee.. ik vergeet mn wachtwoord nooit
Net al een hele komkommer opgegeten. Nu aan de paprika bezigquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groot volume, weinig calorieën dan maar.
ik heb niks met een i er voorquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net al een hele komkommer opgegeten. Nu aan de paprika bezig
arme kwiwi.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net al een hele komkommer opgegeten. Nu aan de paprika bezig
Ik gebruik gewoon de standaardfunctie van Firefoxquote:
Kan ik niet zien.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik dacht dat je girlfriend typte..
En ik dacht..
budadonis, wie heb je gebluda'd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]Ah, die weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]tot ie de tanden er in zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh was die al geweestquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Wie wil mijn baan?
Denk erover om een tijdje te stoppen en daarna weet ik het nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |