Teckels zijn hetzelfde als katten maar dan met een lippenstiftpiemeltje, een gladde tong en ze keffen in plaats van miauwen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt wel een gephotoshopt
Teckels zijn zo leukStronteigenwijs, maar leuk
Heb je niet gewoon structuur nodigquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee net![]()
maar had eindelijk het idee dat ik sliep
Die heb ik al eens voorbij zien komen. Die ogenquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/honeydewthedachshund/
Ze kunnen alleen niet op je aanrecht en eettafel springen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teckels zijn hetzelfde als katten maar dan met een lippenstiftpiemeltje, een gladde tong en ze keffen in plaats van miauwen.
oh ja zeker, dat ging ook best lang goed. Werd zo rond half 8 wakker maar kan nu gewoon niet meer mijn bed uitkomen. Maar vannacht was ook wel slechte nachtquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon structuur nodig? Vaste slaap tijd en vaste sta-op-tijd
Met als klein verschil dat katten over het algemeen wel gewoon leuke beesten zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teckels zijn hetzelfde als katten maar dan met een lippenstiftpiemeltje, een gladde tong en ze keffen in plaats van miauwen.
NIet alle teckels hoorquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup en teckels hebben meestal baasjes die incontinent zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met als klein verschil dat katten over het algemeen wel gewoon leuke beesten zijn.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup en teckels hebben meestal baasjes die incompetent zijn.
Heeft misschien ook met het weer te maken? Als het zonnig is spring ik echt mijn bed uit, als het grijs is dan draai ik me het liefste nog 10x om.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja zeker, dat ging ook best lang goed. Werd zo rond half 8 wakker maar kan nu gewoon niet meer mijn bed uitkomen. Maar vannacht was ook wel slechte nachtMorgen maar weer wekkertje zetten
Gaan op.elkaar lijkenquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Bij ons woonde vroeger ook iemand met een teckel in de wijk. Niks mis met het beestje denk ik, maar dat baasje was kierewiet.
Dat zijn die beesten zelf ook dus dat vult elkaar wel aan.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup en teckels hebben meestal baasjes die incontinent zijn.
Nee, net zoals bij de mens heb je mannetjes (reu) en vrouwtjes (teef).Je maakt mij niet wijs dat de teefjes hier een lippenstiftpiemel hebbenquote:
hmm nee kon altijd wel makkelijk opstaan al werkt dit weer niet positief op het humeur als ik opsta neequote:Op woensdag 1 juli 2020 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft misschien ook met het weer te maken? Als het zonnig is spring ik echt mijn bed uit, als het grijs is dan draai ik me het liefste nog 10x om.
Heb je al eens een pinguïn zien poepen?quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, net zoals bij de mens heb je mannetjes (reu) en vrouwtjes (teef).Je maakt mij niet wijs dat de teefjes hier een lippenstiftpiemel hebben
Gewoon lekker om half 8 je bed uit huppelen en de dag tegemoet zingenquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee kon altijd wel makkelijk opstaan al werkt dit weer niet positief op het humeur als ik opsta nee![]()
Maar morgen gewoon wekkertje zetten :p
quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker om half 8 je bed uit huppelen en de dag tegemoet zingen
Met een beetje creativiteit, wat sneldrogende lijm en een schaar zou je een teckel ook nog wel kunnen gebruiken als inlegkruisje.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn die beesten zelf ook dus dat vult elkaar wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |