Het is een beetje tradatie natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:26 schreef Amee het volgende:
Kan die ontgroeningstopics beter niet verwijderd worden? Mijn hele Actief en Nieuw staan er vol mee en de leuke topics zijn ondergesneeuwd. Wat een rommel
Jammer als ik het in de verborgen topics moet zetten.
Is goed!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:37 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Het is een beetje tradatie natuurlijk.
Sorry voor de overlast. Maar het is tijdelijk.
De originele wat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:47 schreef DeMolay het volgende:
terug naar normaal wat een clownesk gedrag.......dus waren de originele niet goed genoeg ?
Een moderator (vrij vertaald uit het Engels: aanpasser) dient een gesprek, discussie in goede banen te leiden, bijvoorbeeld bij een verkiezingsdebat. Hij/zij stelt de vragen, verleent of ontneemt deelnemers het woord, betrekt eventueel vragen uit het publiek in de discussie. Het is dan synoniem van gespreksleider.quote:
Graag je klacht het liefst over mij naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:00 schreef DeMolay het volgende:
die bankzitters ontslaan AUB !!!
nieuwe ronde nieuwe kansen om normale moderatie te verkrijgen !
Vriend? Jij of je collega laat mijn posts verdwijnen, maakt mij geen fuck uit, maar geef het gewoon toe. Ik zit waarschijnlijk op het randje, volgens mij niet.quote:
Oh ik heb niks gedaan en zie niks in je notes staan. Ik zou even mijn collega's vragen.quote:Op zondag 1 november 2020 01:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Vriend? Jij of je collega laat mijn posts verdwijnen, maakt mij geen fuck uit, maar geef het gewoon toe. Ik zit waarschijnlijk op het randje, volgens mij niet.
Dat wil ik zeker doen. Maar in welk topic zijn ze verdwenen volgens jou? Dat maakt het wat makkelijker nakijkenquote:Op maandag 2 november 2020 00:01 schreef Stray_cat het volgende:
Ze zijn toch echt verdwenenMaakt mij niet uit, jullie site maar dit is niet de eerste keer. En niet alleen bij mij wat ik zo meekrijg. Misschien eens navragen achter de schermen.
Gebeurt vaker en dat geef ik aan in het topic zelf vaak, ben niet zo van klikken in FB. Nu viel het me gewoon op en meerdere met mij. No big deal, zo gaat dat, wordt soms iets verkeerd begrepen of wat dan ook. Lettertjes op een scherm. Misschien een collega die iets te enthousiast is of misschien wel niet. Adem in en uit, doe ik ook.quote:Op maandag 2 november 2020 08:20 schreef SuperHartje het volgende:
Ja en wanneer?
Edit: staat niet in de notes in ieder geval.
Nouja, post horen niet zomaar te verdwijnen natuurlijk. En andere mods grijpen normaal niet in als het niet hun forum is.quote:Op maandag 2 november 2020 23:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gebeurt vaker en dat geef ik aan in het topic zelf vaak, ben niet zo van klikken in FB. Nu viel het me gewoon op en meerdere met mij. No big deal, zo gaat dat, wordt soms iets verkeerd begrepen of wat dan ook. Lettertjes op een scherm. Misschien een collega die iets te enthousiast is of misschien wel niet. Adem in en uit, doe ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |