Als ik echt echt iemand moet kiezen dan kies ik mezelf.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Binnen je gezin, wie zou je dan kiezen en waarom?
Aparte keuze maar ok. Wij respecteren alles op fok.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik echt echt iemand moet kiezen dan kies ik mezelf.
Niet dat ik dood wil, maar gewoon omdat die andere niet dood hoeven van mij, dus als ik er niet onder uit kom dan ikzelf.
Hoezo apart? Ik zou eerder zeggen nobel. Met deze insteek had ik honderden jaren geleden prima een echte ridder kunnen zijn. Me dunkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Aparte keuze maar ok. Wij respecteren alles op fok.
wat happen?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:22 schreef roos94 het volgende:
Iedereen in mijn gezin is al dood behalve ikzelf dus dan moet ik de hoek om
Je ouders leven ook niet meer?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:22 schreef roos94 het volgende:
Iedereen in mijn gezin is al dood behalve ikzelf dus dan moet ik de hoek om
Nee hoor, maar ik heb ook niet zo veel keus. Ik ga mn broertje en zusje niet doodmaken.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij ook al, hebben jullie zo'n hekel aan het leven dan?
Je hoeft het zelf niet te doen he.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb ook niet zo veel keus. Ik ga mn broertje en zusje niet doodmaken.
Hij zal het weten.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je hoeft het zelf niet te doen he.
Daar komt dan een proffesioneel team voor langs en niemand zal weten dat jij de keuze (onder dwang) hebt gemaakt.
Dat klinkt ook niet prettig, wanneer komt het professionele team voor mij?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je hoeft het zelf niet te doen he.
Daar komt dan een proffesioneel team voor langs en niemand zal weten dat jij de keuze (onder dwang) hebt gemaakt.
Moet ik nog afspreken, wanneer komt het uit?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet prettig, wanneer komt het professionele team voor mij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |