Die neuen Mitbewohner von Foqueville, schetze ich Malquote:
Hrrr.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die neuen Mitbewohner von Foqueville, schetze ich Mal
quote:Dat schermpje ben ik kwijt, maar de melding blijft. Soms is het een uur weg en dan spontaan begint het weer. Is het een oplossing om Google er helemaal eens af te halen en dan te kijken of dat Bing er nog ergens staat en dat google opnieuw te installeren???
Beter dan een spinnennest.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand vond een wespennest in zijn bed
Clippy.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en installeer dan gelijk weer dat paperclipje in Word
Ik zal een papetrclipje IN JE KONT installeren.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Er werd geapplaudisseerd toen een officier van justitie zei dat alle slachtoffers stuk voor stuk hadden verklaard dat de verdachte een kleine penis had.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou mijn onschuld makkelijk aan kunnen tonen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-verkrachtingen.html
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mag op een landmijn stappen zodat zijn ogen eruit ploppen.
Clippy was inderdaad een vervelende bemoeialquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:31 schreef Speciale het volgende:
Clippy was toch irritant vroeger
Blij dat ze die hebben weggehaald
www.koopeenvogel.nlquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
dit wil ik ook
https://www.facebook.com/(...)9464714780746/?t=257
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
dit wil ik ook
Wat schattigquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
dit wil ik ook
Wat, omdat een netwerk besluit bepaalde afleveringen niet beschikbaar te maken nadat ze flink betaald hebben voor de rechten?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
https://pnws.be/hbo-max-schrapt-vijf-afleveringen-van-south-park/
Klaar met de wereld.
De wereld wordt verpest door zulke zielige figurenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Klaar met de wereld.
Meer de beweegredenen achter het niet beschikbaar stellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, omdat een netwerk besluit bepaalde afleveringen niet beschikbaar te maken nadat ze flink betaald hebben voor de rechten?
Langzaam glijden we af naar een gedachtedictatuur waarin je niets meer mag zeggen wat het deugvolk niet aanstaat, de makkelijk te kwetsen mensen hebben het voor het zeggen en dansen de Pierlala op geitenwollen sokken.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Klaar met de wereld.
Geen doodsbedreigingen willen vind ik wel een valide reden hoor. Het is niet alsof ze elders wél te zien zijn/waren.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:48 schreef Speciale het volgende:
[..]
Meer de beweegredenen achter het niet beschikbaar stellen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
k te kwetsen mensen hebben het voor het zeggen en dansen de Pierlala op geitenwollen sokk
If we try to bury the past we will forget what man is capable of.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
de domheid
https://www.facebook.com/voxpopNL/videos/882858508888039/?t=122
De doodsbedreigingen gingen sowieso naar de makers van South Park.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen doodsbedreigingen willen vind ik wel een valide reden hoor. Het is niet alsof ze elders wél te zien zijn/waren.
nee das niet het punt van de afleveringquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
If we try to bury the past we will forget what man is capable of.
Die eerst pissig waren dat twee afleveringen aangepast werden en nu de rechten verkopen met, hoogstwaarschijnlijk, de kennis dat diezelfde afleveringen überhaupt niet beschikbaar zullen zijn. En geen commentaar geven.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:53 schreef Speciale het volgende:
[..]
De doodsbedreigingen gingen sowieso naar de makers van South Park.
en voorop gesteld: het is toch van de zotte dat je verdomme aanstoot neemt aan een tekenfilm
Terwijl "gekwetst zijn" een keuze is.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:52 schreef Speciale het volgende:
[..]
Dit ja.
Als je iemand op welke manier dan maar ook kwetst, ben je de l*l
Dat maak je hun niet wijs.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl "gekwetst zijn" een keuze is.
De geschiedenis moet je bewaren en niet uitwissen om te voorkomen dat dezelfde fouten worden gemaakt. Maar daar schijnt de mens al millennia lang mee te kloten dus zal nu ook wel niet anders zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
If we try to bury the past we will forget what man is capable of.
De waarheid is zoals de winnaar 'm vertelt toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De geschiedenis moet je bewaren en niet uitwissen om te voorkomen dat dezelfde fouten worden gemaakt. Maar daar schijnt de mens al millennia lang mee te kloten dus zal nu ook wel niet anders zijn.
kijk dat filmpje gewoon jezusquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De geschiedenis moet je bewaren en niet uitwissen om te voorkomen dat dezelfde fouten worden gemaakt. Maar daar schijnt de mens al millennia lang mee te kloten dus zal nu ook wel niet anders zijn.
Ik weet dat je me hoog hebt staan maar om me nu gelijk jezus te gaan noemenquote:
kijk dat filmpje nouquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet dat je me hoog hebt staan maar om me nu gelijk jezus te gaan noemen
Ja en zo rollen we naar de volgende grote oorlog, dit keer wat duidelijker op kleur en na die veelomvattende oorlog kunnen we met zijn allen weer roepen, ok dat was eens maar nooit meer en vrijheid van meningsuiting was toch wel erg belangrijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die heb ik gezien, en nu?quote:
nou gaat het nu over de beelden of over de domheid van de mensen in dat filmpje?quote:
Ze krijgen een microfoon in het gezicht geduwd en een lading namen naar het hoofd gegooid waarvan er een aantal niet direct een belletje doet rinkelen bij die mensen. Een mening kun je pas goed vormen als je achtergrondinformatie hebt uitgezocht en tijd hebt gehad om de voor jou belangrijke punter er uit te halen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gaat het nu over de beelden of over de domheid van de mensen in dat filmpje?![]()
De hitlerdreef?of hof?
ach man, je kan zelf toch ook wel verzinnen dat we geen hitlerhof in nederland hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze krijgen een microfoon in het gezicht geduwd en een lading namen naar het hoofd gegooid waarvan er een aantal niet direct een belletje doet rinkelen bij die mensen. Een mening kun je pas goed vormen als je achtergrondinformatie hebt uitgezocht en tijd hebt gehad om de voor jou belangrijke punter er uit te halen.
We hebben ook geen Mohammedhof denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach man, je kan zelf toch ook wel verzinnen dat we geen hitlerhof in nederland hebben.En als het dan in je straatje past vind je ineens wel dat het moet worden aangepast terwijl je het daarvoor nog afdeed als onzin.
Misschien moet je gewoon iets minder vaak Facebookaids (pleonasme) kijken. Of gewoon helemaal niet. Mis je he-le-maal niks aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
hij had laatst zon zelfde filmpje gemaakt over covid maatregelen en welke te ver gingen volgens de mensen.
Stemrecht voor vrouwen moest echt weer terug komen
........................
oke.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon iets minder vaak Facebookaids (pleonasme) kijken. Of gewoon helemaal niet. Mis je he-le-maal niks aan.
Nou....quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
hij had laatst zon zelfde filmpje gemaakt over covid maatregelen en welke te ver gingen volgens de mensen.
Stemrecht voor vrouwen moest echt weer terug komen
........................
Maak je niet zo druk joh, het zijn maar straatnamenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach man, je kan zelf toch ook wel verzinnen dat we geen hitlerhof in nederland hebben.En als het dan in je straatje past vind je ineens wel dat het moet worden aangepast terwijl je het daarvoor nog afdeed als onzin.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh, het zijn maar straatnamen
heb je je test al gemaakt?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh, het zijn maar straatnamen
Nee nog niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je je test al gemaakt?
of wacht, je krijgt eerst nog een telefonisch gesprek daarvoor
Heb jij nog een schuilkelder over?quote:
Daar zou ik waarschijnlijk aan vastgebonden worden dus lijkt me een slecht planquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruilen van huis in Foqueville?
Ik heb een hek met stroom erop.
Hoe jij jezelf naar binnen werkt in huize bal.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruilen van huis in Foqueville?
Ik heb een hek met stroom erop.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe jij jezelf naar binnen werkt in huize bal.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe jij jezelf naar binnen werkt in huize bal.
Flikkeren we bal er voor een paar maanden in, zetten de stroom aan, wat pakken hagelslag naar binnen en 800 kilo kip en braadworst en dan gaan wij gezellig rampenfilms kijken, wandelen en achter de normale vrouwen aan en na een paar maanden zetten we de stroom wel weer een keer uit (en rennen hard weg)quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zou ik waarschijnlijk aan vastgebonden worden dus lijkt me een slecht plan
Gewoon een paar gaatjes borenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
nee joh jongens, gaat allemaal goed alleen wat druk in mijn hoofd
Niet te hard op het boortje duwen, als je door schiet helpt het niet meer.quote:
hoeveel gaatjes moet ik doen?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet te hard op het boortje duwen, als je door schiet helpt het niet meer.
zou beginnen met 2x 6mm.quote:
denk dat ik gelijk voor die vlinderboor gaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou beginnen met 2x 6mm.
als dat niet helpt pak je een vlinderboor van 19mm
Altijd al willen hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Wat nou weer, bij zestig pleeblokken krijg je bij de Kruidvat een lampje voor in de plee.
En wij zitten met een bitterbal die stuiterbalneigingen krijgt.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Neefje en een nichtje doen ook een poging om met behulp van Champix te stoppen met hun nicotine verslaving.
Nichtje: pfftttt bloedchagrijnig van die troep joh.
Neefje: ik krijg extreem geile dromen van die troep, meer meer meer.
Ballie heeft de pot allang vol met ledstrips liggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Wat nou weer, bij zestig pleeblokken krijg je bij de Kruidvat een lampje voor in de plee.
En dan moet het stoppen nog beginnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wij zitten met een bitterbal die stuiterbalneigingen krijgt.
Hoe lang zijn ze al bezig?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Neefje en een nichtje doen ook een poging om met behulp van Champix te stoppen met hun nicotine verslaving.
Nichtje: pfftttt bloedchagrijnig van die troep joh.
Neefje: ik krijg extreem geile dromen van die troep, meer meer meer.
Valt ook wel weer mee hoor, je hoeft er maar vierquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Nichtje afgelopen zondag 10 dagen dus gisteren gestopt met roken, neefje zaterdag begonnen met slikken.quote:
Spannend :p k dacht k stop gelijk na die 8 dagen want wil okm weer zo snel mogelijk van. Die pillen af:p maarweet nietof dat zo werktquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nichtje afgelopen zondag 10 dagen dus gisteren gestopt met roken, neefje zaterdag begonnen met slikken.
Tsja, waar gehakt wordt vallen spaanders.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:40 schreef Karzai het volgende:
Vond vandaag het lijk van een havik, waarschijnlijk tegen de windmolen aan gevlogen, zo zonde
quote:
Ook al trillende vingers blijkbaarquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spannend :p k dacht k stop gelijk na die 8 dagen want wil okm weer zo snel mogelijk van. Die pillen af:p maarweet nietof dat zo werkt
Waarom ben je dan niet meteen cold turkey gestopt?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spannend :p k dacht k stop gelijk na die 8 dagen want wil okm weer zo snel mogelijk van. Die pillen af:p maarweet nietof dat zo werkt
Omdat k denk dat k dat niet kanquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet meteen cold turkey gestopt?
Ja die stop(t)pen beiden met Champix na 10 dagen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren hadden we “laat je poesje knippen, voor ze begint te wippen”, ze hebben schijnbaar ook nog een andere variant “knippen die ballen, dan pas knallen”
Probeer het gewoon, misschien lukt het welquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren hadden we “laat je poesje knippen, voor ze begint te wippen”, ze hebben schijnbaar ook nog een andere variant “knippen die ballen, dan pas knallen”
Nou ja denk met de gedachte dat je gaat falen zoiets start niet gaat werken:pquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer het gewoon, misschien lukt het wel
nee dat denk ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja denk met de gedachte dat je gaat falen zoiets start niet gaat werken:p
K hoop het. De mensen die succesvol gestopt zijn die k ken mey dit spul waren ook verstokte rokers:pquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat denk ik ookMaar met de sjampies gaat het wel lukken denk je?
jeetjequote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, smerig. En toen ik de zak eruit haalde, vielen er een paar op de grond
Ja heb dat ook een keer gehadquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, smerig. En toen ik de zak eruit haalde, vielen er een paar op de grond
Toen ik vroeger bij een supermarkt werkte, moest ik soms de kartonnen verpakkingen waar vlees in geleverd werd in de container dumpen. Daar kropen maden rond die zo groot als een flinke meikever warenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb dat ook een keer gehadecht te ranzig
Ja, die hebben wij ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ja dan ben ik wel blij met die ondergrondse containers.
Keer gehad na het stappen toen ik jong was, had ik zo'n klein achterplaatsje, liep daar over een tapijt van maden, die spatten alle kanten op, met mijn dronken kop alles uit het schoonmaakkastje over ze heen gegooid, de volgende dag had ik de grootste pannenkoek ter wereld op die binnenplaats liggenquote:
Nee, dat kan gelukkig niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Kunnen ze daar niet uit kruipen? Want anders kruipen ze echt overal heen.
Ah, is onze ramptoerist weer op locatie.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:20 schreef bitterbal het volgende:
Iets spannends op binnenhof. Allemaal camera en beveiliging
Wil gewoon naar de ahquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, is onze ramptoerist weer op locatie.
Die fladderen vanzelf omhoog.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Kunnen ze daar niet uit kruipen? Want anders kruipen ze echt overal heen.
Uhuh.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Massaslachting in Den Haag
Verwilderd kijkende vrouw met zwembandjes bijt 17 omstanders dood alvorens een rookwarenzaak in te vluchten
I like what I'm seeing there.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:26 schreef CherryLips het volgende:
https://www.buienradar.nl/weer/debilt/nl/2757783/14daagse
De zomer des doods, mensen.
De vrouw heeft de eigenaar laten gaan, maar heeft de koelkast met Coca Cola-flesjes in gijzeling genomen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Verwilderd kijkende vrouw met zwembandjes bijt 17 omstanders dood alvorens een rookwarenzaak in te vluchten
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Uhm gefeliciteerd? :p maar je bent toch aangenomen?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:32 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb nu een baan als klantenservicemedewerker op het hoofdkantoor bij een multimedia-zaak terwijl ik niks weet over fotografie/televisie/hi-fi. Ik weet N I K S. Via de e-mail kan ik nog bluffen maar via de telefoon ga ik hard onderuit.
Iedereen zegt dat de kennis wel komt maar alles gaat het ene oor in en andere oor uit. Ik vind het vreselijk. Ik voel mij ook schuldig tegenover mijn collega’s en klanten dat ik qua kennis gewoon incompetent ben.
Misschien heb je de vacature niet goed gelezen en voer je de functievan clown perfect uit? :pquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:36 schreef G-Pier het volgende:
Ik loop al drie weken de clown uit te hangen hier. :p
Dus ik hem naar Studentaanhuis.nl verwezenquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer gehad na het stappen toen ik jong was, had ik zo'n klein achterplaatsje, liep daar over een tapijt van maden, die spatten alle kanten op, met mijn dronken kop alles uit het schoonmaakkastje over ze heen gegooid, de volgende dag had ik de grootste pannenkoek ter wereld op die binnenplaats liggen
Kies 1 voor een klantenservicemedewerker. Kies 2 voor onze cliniclown.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien heb je de vacature niet goed gelezen en voer je de functievan clown perfect uit? :p
In de vacature stond dat het een pre is als je dingen weet over fotografie dus ik solliciteerde (32u en zowat om de hoek) en werkte binnen 3 dagen al mijn eerste shift op kantoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien heb je de vacature niet goed gelezen en voer je de functievan clown perfect uit? :p
ah joh, je hebt nu even een inkomen, kijk gewoon meteen weer verderquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:43 schreef G-Pier het volgende:
[..]
In de vacature stond dat het een pre is als je dingen weet over fotografie dus ik solliciteerde (32u en zowat om de hoek) en werkte binnen 3 dagen al mijn eerste shift op kantoor.
Maar ik vind dit kut, ik weet niks van de materie. Leuk dat ik kan Googlen welke lens het beste past bij de Sony A7 III maar dan heb je ook nog verschillende type lenzen.
ja een pre. Komt wel goed joh. Wat je collega's zeggen, je leert tijdens het werk steeds meerquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:43 schreef G-Pier het volgende:
[..]
In de vacature stond dat het een pre is als je dingen weet over fotografie dus ik solliciteerde (32u en zowat om de hoek) en werkte binnen 3 dagen al mijn eerste shift op kantoor.
Maar ik vind dit kut, ik weet niks van de materie. Leuk dat ik kan Googlen welke lens het beste past bij de Sony A7 III maar dan heb je ook nog verschillende type lenzen.
En smaakte het beter?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dus mijn eerste koffie verkeerd gedronken zonder sigaret
Oké...quote:helmholtzenergie
helm·holtz·ener·gie (niet: helmholtze·nergie)
/hɛlmhɔltsenɛrʒi, hɛlmhɔltsenɛrɣi/
zelfstandig naamwoord • de v • g.mv.
naar de Duitse natuurkundige Hermann Ludwig Ferdinand Helmholtz (1821–1894)
1
natuurkunde, chemie toestandsgrootheid in de thermodynamica (SI-symbool: A; eenheid: joule)
= helmholtzfunctie
•
de helmholtzenergie is gerelateerd aan de gibbsenergie door de formule G = A + PV waarin P is druk en V is volume
One small step for man, one giant leap for bitterbalquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dus mijn eerste koffie verkeerd gedronken zonder sigaret
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
One small step for man, one giant leap for bitterbal
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
One giant stuiter.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja dat weet toch iedereenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek in de Van Dale op het woord volume en krijg dit:
[..]
Oké...
waarom?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die smiley een tikkeltje eng.
Wat pas echt eng is, is iets dat WEL op bitterbal lijkt.quote:
Wauw, dit is ook onaardigquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat pas echt eng is, is iets dat WEL op bitterbal lijkt.
nee joh. het is kuzu van denkquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij kijkt een beetje als een ziek figuur.
Beetje zo:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die smiley een tikkeltje eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet naar luisterenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:02 schreef Karzai het volgende:
Gevulde koek in de snoep automaat roept me
Wat zegt ie?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:02 schreef Karzai het volgende:
Gevulde koek in de snoep automaat roept me
quote:Hé Karzai, vetklep, wedden dat je me op wilt vreten?
Klinkt als een smurrie met enorm veel vet.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
zou boterham met cheddarkaas en grilworst uit de pan lekker zijn?
Meestal word ik op zo'n moment wakkerquote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:20 schreef UitStraling het volgende:
Druk druk druk maar rende net toch even door de Appie heen, sta ik te smurfen bij het broodbeleg zegt een vrouw naast me, joh dacht dat je achter mij aan het aanrennen was? Ik eeeuhm, zij lacht, ik kijk nog een keer goed, knalrood veel haar, enorme borsten en een duidelijke cameltoeze ziet me kijken en zegt zie je wel dat je me aan het zoeken was, eeeuhm awkward moment van stilte.......ja ik heb haast hoor, ok jammer zegt ze, kom ik ze buiten weeeeeeer tegen, roept ze, meestal vragen mannen dan mijn nummer hoor joehoe stommerd.
a. was dit een mooie vrouw in seksuele nood?
b. een dame van lichte zeden?
c. een gemist kansje?
d. een opdringerige vrouw die niet snapt dat ik haast heb?
e. something completely different?
gaat nu in de panquote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een smurrie met enorm veel vet.
Ik heb van schrik wortelspread gekocht.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal word ik op zo'n moment wakker
He bah.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb van schrik wortelspread gekocht.
Wel pittige hoop ik?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb van schrik wortelspread gekocht.
Ik zeg het je, het is serieus lekker.quote:
Smaakt dat dan niet als een olvarit babyhapje?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg het je, het is serieus lekker.
Je hebt gelijk, inderdaad de pittigequote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg het je, het is serieus lekker.
Geen idee, ik eet nooit babyhapjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Smaakt dat dan niet als een olvarit babyhapje?
Ik at als kleuter de restjes van de potjes van mijn broertje op, vandaar dat ik nog weet hoe een olvarit babyhapje smaaktquote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik eet nooit babyhapjes.
Maar ik neem aan dat die niet pittig zijn.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:36 schreef UitStraling het volgende:
MI van dat ik die curry zou zijn en over bitterbals tong zou smurfen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik at als kleuter de restjes van de potjes van mijn broertje op, vandaar dat ik nog weet hoe een olvarit babyhapje smaakt
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boks, je hebt me alweer doorgeslikt.
Hm, ik sta nog steeds niet te trappelen. Paar maanden geleden een potje Heinz Sandwichspread gekocht en daar ben ik nauwelijks van bekomenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hier zit ook mosterd in en wat kruiden enzo, het is niet puur gepureerde wortel.
Geen aanrader voor korianderhaters zie ik.
https://www.jumbo.com/veg(...)tino-150g/225477STK/
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
O jezus, een collega heeft me gevraagd of ik haar Engelse teksten wil reviewen. Dit lijken wel random Engelse woorden die bij elkaar zijn gezet
Nee, dat spul van Heinz is gewoon niet lekker.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik sta nog steeds niet te trappelen. Paar maanden geleden een potje Heinz Sandwichspread gekocht en daar ben ik nauwelijks van bekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gereviewed en afgekeurd wegens geen tekst.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
O jezus, een collega heeft me gevraagd of ik haar Engelse teksten wil reviewen. Dit lijken wel random Engelse woorden die bij elkaar zijn gezet
Ja maar dat vind ik echt extreem goor, zure hondenkots is datquote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik sta nog steeds niet te trappelen. Paar maanden geleden een potje Heinz Sandwichspread gekocht en daar ben ik nauwelijks van bekomen
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is toch geen zin jongensAls je die 2 obvious spelfouten eruit haalt, is het toch een prima zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is toch geen zin jongensDie heeft de NL tekst gewoon in Google translate gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is toch geen zin jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is toch geen zin jongensVan Gaal, is it jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hey hey! Pay attention to the manager!quote:
Dit is toch geen zin jongensnou ja ze vraagt wel eerst om een check voordat ze het verstuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Dit is zo vaag dat niemand hier iets aan heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je die 2 obvious spelfouten eruit haalt, is het toch een prima zin.
Ja, ik vermoed het. Ze is sowieso redelijk vaag, ook als je met haar praat. Dat wordt dus niet beter als ze dingen opschrijftquote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heeft de NL tekst gewoon in Google translate gegooid?
Zweefteefje?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed het. Ze is sowieso redelijk vaag, ook als je met haar praat. Dat wordt dus niet beter als ze dingen opschrijft
Nou ja ze zegt iets met "not" toch? Dat klinkt als het afbakenen van een scopequote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Dit is zo vaag dat niemand hier iets aan heeft.
O jaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey hey! Pay attention to the manager!
That's another biskit ey. a different cook!
Mja. Op die manier heb ik ooit eens een Hongaarse collega geholpen met haar Engelstalige scriptie. Dat kwam er op neer dat ik bijna die hele scriptie heb herschreven.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze vraagt wel eerst om een check voordat ze het verstuurd
Lekker manquote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja
Ik moest vandaag tijdens het werk even aan jou denken. Ik moest bezorgen in de Lavendellaan
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Op die manier heb ik ooit eens een Hongaarse collega geholpen met haar Engelstalige scriptie. Dat kwam er op neer dat ik bijna die hele scriptie heb herschreven.
Nee, maar het zegt niks. Maar goed, dat is lastig te zien als je de context niet kentquote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:50 schreef Modus het volgende:
"This limits their usage throughout the page, we restrict its placement in the structure so that it remains constant and simple to implement."
Of het duidelijk overbrengt wat het zou moeten overbrengen is wat anders, maar grammaticaal lijkt me hier nu niet zoveel mis mee.
Mails richting MT USA moeten ook langs mij, je weet af en toe echt niet wat je tegen komtquote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Op die manier heb ik ooit eens een Hongaarse collega geholpen met haar Engelstalige scriptie. Dat kwam er op neer dat ik bijna die hele scriptie heb herschreven.
Dit is toch geen zin jongens'iEdErEeN kAn EnGeLs'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
GT kent het verschil tussen they're en there en their geloof ik welquote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed het. Ze is sowieso redelijk vaag, ook als je met haar praat. Dat wordt dus niet beter als ze dingen opschrijft
Een tijdje geleden mijn directeur in een call met onze Amerikaanse CEO aan het werk gezien,quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mails richting MT USA moeten ook langs mij, je weet af en toe echt niet wat je tegen komt
Toen ik als vertaler werkte, googelde ik me wel suf om te zien of mijn vertalingen daadwerkelijk in die context worden gebruikt. Maar Google Translate liet ik volkomen links liggenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GT kent het verschil tussen they're en there en their geloof ik wel
Toecurving gebruikte ik zelf laatst expres in een callquote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een tijdje geleden mijn directeur in een call met onze Amerikaanse CEO aan het werk gezien,
![]()
![]()
![]()
Dat is net zo erg als 'me meissie'quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:56 schreef Modus het volgende:
Volgens mij ook zat Engelsen die their/there/they're fout doen. Of ze schrijven tegenwoordig would of done i.p.v. would have done.
Of 'is' in plaats van 'eens'.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is net zo erg als 'me meissie'
Doe is rustig,quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is net zo erg als 'me meissie'
Gisteren zag ik bordjes met 'de hek' en 'de konijn'. Was wel ernstig.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan me ook ergeren aan het verkeerd gebruik van aanwijzende voornaamwoorden...
Ja lidwoorden idem natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren zag ik bordjes met 'de hek' en 'de konijn'. Was wel ernstig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |