Die neuen Mitbewohner von Foqueville, schetze ich Malquote:
Hrrr.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die neuen Mitbewohner von Foqueville, schetze ich Mal
quote:Dat schermpje ben ik kwijt, maar de melding blijft. Soms is het een uur weg en dan spontaan begint het weer. Is het een oplossing om Google er helemaal eens af te halen en dan te kijken of dat Bing er nog ergens staat en dat google opnieuw te installeren???
Beter dan een spinnennest.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand vond een wespennest in zijn bed
Clippy.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en installeer dan gelijk weer dat paperclipje in Word
Ik zal een papetrclipje IN JE KONT installeren.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Er werd geapplaudisseerd toen een officier van justitie zei dat alle slachtoffers stuk voor stuk hadden verklaard dat de verdachte een kleine penis had.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou mijn onschuld makkelijk aan kunnen tonen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-verkrachtingen.html
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mag op een landmijn stappen zodat zijn ogen eruit ploppen.
Clippy was inderdaad een vervelende bemoeialquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:31 schreef Speciale het volgende:
Clippy was toch irritant vroeger
Blij dat ze die hebben weggehaald
www.koopeenvogel.nlquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
dit wil ik ook
https://www.facebook.com/(...)9464714780746/?t=257
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
dit wil ik ook
Wat schattigquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
dit wil ik ook
Wat, omdat een netwerk besluit bepaalde afleveringen niet beschikbaar te maken nadat ze flink betaald hebben voor de rechten?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
https://pnws.be/hbo-max-schrapt-vijf-afleveringen-van-south-park/
Klaar met de wereld.
De wereld wordt verpest door zulke zielige figurenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Klaar met de wereld.
Meer de beweegredenen achter het niet beschikbaar stellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, omdat een netwerk besluit bepaalde afleveringen niet beschikbaar te maken nadat ze flink betaald hebben voor de rechten?
Langzaam glijden we af naar een gedachtedictatuur waarin je niets meer mag zeggen wat het deugvolk niet aanstaat, de makkelijk te kwetsen mensen hebben het voor het zeggen en dansen de Pierlala op geitenwollen sokken.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Klaar met de wereld.
Geen doodsbedreigingen willen vind ik wel een valide reden hoor. Het is niet alsof ze elders wél te zien zijn/waren.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:48 schreef Speciale het volgende:
[..]
Meer de beweegredenen achter het niet beschikbaar stellen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
k te kwetsen mensen hebben het voor het zeggen en dansen de Pierlala op geitenwollen sokk
If we try to bury the past we will forget what man is capable of.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
de domheid
https://www.facebook.com/voxpopNL/videos/882858508888039/?t=122
De doodsbedreigingen gingen sowieso naar de makers van South Park.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen doodsbedreigingen willen vind ik wel een valide reden hoor. Het is niet alsof ze elders wél te zien zijn/waren.
nee das niet het punt van de afleveringquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
If we try to bury the past we will forget what man is capable of.
Die eerst pissig waren dat twee afleveringen aangepast werden en nu de rechten verkopen met, hoogstwaarschijnlijk, de kennis dat diezelfde afleveringen überhaupt niet beschikbaar zullen zijn. En geen commentaar geven.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:53 schreef Speciale het volgende:
[..]
De doodsbedreigingen gingen sowieso naar de makers van South Park.
en voorop gesteld: het is toch van de zotte dat je verdomme aanstoot neemt aan een tekenfilm
Terwijl "gekwetst zijn" een keuze is.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:52 schreef Speciale het volgende:
[..]
Dit ja.
Als je iemand op welke manier dan maar ook kwetst, ben je de l*l
Dat maak je hun niet wijs.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl "gekwetst zijn" een keuze is.
De geschiedenis moet je bewaren en niet uitwissen om te voorkomen dat dezelfde fouten worden gemaakt. Maar daar schijnt de mens al millennia lang mee te kloten dus zal nu ook wel niet anders zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
If we try to bury the past we will forget what man is capable of.
De waarheid is zoals de winnaar 'm vertelt toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De geschiedenis moet je bewaren en niet uitwissen om te voorkomen dat dezelfde fouten worden gemaakt. Maar daar schijnt de mens al millennia lang mee te kloten dus zal nu ook wel niet anders zijn.
kijk dat filmpje gewoon jezusquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De geschiedenis moet je bewaren en niet uitwissen om te voorkomen dat dezelfde fouten worden gemaakt. Maar daar schijnt de mens al millennia lang mee te kloten dus zal nu ook wel niet anders zijn.
Ik weet dat je me hoog hebt staan maar om me nu gelijk jezus te gaan noemenquote:
kijk dat filmpje nouquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet dat je me hoog hebt staan maar om me nu gelijk jezus te gaan noemen
Ja en zo rollen we naar de volgende grote oorlog, dit keer wat duidelijker op kleur en na die veelomvattende oorlog kunnen we met zijn allen weer roepen, ok dat was eens maar nooit meer en vrijheid van meningsuiting was toch wel erg belangrijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die heb ik gezien, en nu?quote:
nou gaat het nu over de beelden of over de domheid van de mensen in dat filmpje?quote:
Ze krijgen een microfoon in het gezicht geduwd en een lading namen naar het hoofd gegooid waarvan er een aantal niet direct een belletje doet rinkelen bij die mensen. Een mening kun je pas goed vormen als je achtergrondinformatie hebt uitgezocht en tijd hebt gehad om de voor jou belangrijke punter er uit te halen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gaat het nu over de beelden of over de domheid van de mensen in dat filmpje?![]()
De hitlerdreef?of hof?
ach man, je kan zelf toch ook wel verzinnen dat we geen hitlerhof in nederland hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze krijgen een microfoon in het gezicht geduwd en een lading namen naar het hoofd gegooid waarvan er een aantal niet direct een belletje doet rinkelen bij die mensen. Een mening kun je pas goed vormen als je achtergrondinformatie hebt uitgezocht en tijd hebt gehad om de voor jou belangrijke punter er uit te halen.
We hebben ook geen Mohammedhof denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach man, je kan zelf toch ook wel verzinnen dat we geen hitlerhof in nederland hebben.En als het dan in je straatje past vind je ineens wel dat het moet worden aangepast terwijl je het daarvoor nog afdeed als onzin.
Misschien moet je gewoon iets minder vaak Facebookaids (pleonasme) kijken. Of gewoon helemaal niet. Mis je he-le-maal niks aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
hij had laatst zon zelfde filmpje gemaakt over covid maatregelen en welke te ver gingen volgens de mensen.
Stemrecht voor vrouwen moest echt weer terug komen
........................
oke.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon iets minder vaak Facebookaids (pleonasme) kijken. Of gewoon helemaal niet. Mis je he-le-maal niks aan.
Nou....quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
hij had laatst zon zelfde filmpje gemaakt over covid maatregelen en welke te ver gingen volgens de mensen.
Stemrecht voor vrouwen moest echt weer terug komen
........................
Maak je niet zo druk joh, het zijn maar straatnamenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach man, je kan zelf toch ook wel verzinnen dat we geen hitlerhof in nederland hebben.En als het dan in je straatje past vind je ineens wel dat het moet worden aangepast terwijl je het daarvoor nog afdeed als onzin.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh, het zijn maar straatnamen
heb je je test al gemaakt?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh, het zijn maar straatnamen
Nee nog niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je je test al gemaakt?
of wacht, je krijgt eerst nog een telefonisch gesprek daarvoor
Heb jij nog een schuilkelder over?quote:
Daar zou ik waarschijnlijk aan vastgebonden worden dus lijkt me een slecht planquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruilen van huis in Foqueville?
Ik heb een hek met stroom erop.
Hoe jij jezelf naar binnen werkt in huize bal.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruilen van huis in Foqueville?
Ik heb een hek met stroom erop.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe jij jezelf naar binnen werkt in huize bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |