Ja bedoelde van kinderen die een gek lange ongebruikelijke griep hebben gehad. En als ouder weet wel dat wel. Hier is het eerst een koortsstuip en dan of binnen 24 uur weer de oude en hooguit twee dagen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken 0 mensen in mijn omgeving die het gehad hebben. En heb ook niemand gehoord verder die op hun beurt weer iemand kennen of er aan zijn overleden of zo.
Oh zo.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:48 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja bedoelde van kinderen die een gek lange ongebruikelijke griep hebben gehad. En als ouder weet wel dat wel. Hier is het eerst een koortsstuip en dan of binnen 24 uur weer de oude en hooguit twee dagen.
Maar heel veel ouders landelijk hadden nu iets anders. Enige afwijkende is dan weer dat de IC opnames toen nog normaal waren, maar dat kan weer te wijten zijn aan dat het hier toen nog geen ‘ding’ was (wel al CoVid topic). Als m’n vader bijv. een paar weken later ziek was geworden op dat niveau was hij waarschijnlijk wel opgenomen geweest. Nu kreeg hij een kuur die eigenlijk na vijf dagen nog steeds niet aansloeg.
Merk je toch geen klote van.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:52 schreef Azula het volgende:
Ja te lang verhaal maarja yolo en in deze is yolo qua term wel van doe voorzichtig met jezelf en je omgeving 🤪
Onnodig doodgaan is ook maar zozo voor jezelf en je omgeving. Ben een stuk aardiger geworden door dit gedoe.
Ben jaloers op hoe simpel je bent.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Merk je toch geen klote van.
Ik merk er ook geen klote van dat ze een stuk aardiger is geworden inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Merk je toch geen klote van.
Eens een bitch altijd een bitchquote:Op zaterdag 4 juli 2020 01:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik merk er ook geen klote van dat ze een stuk aardiger is geworden inderdaad
Prima tochquote:Op zaterdag 4 juli 2020 01:17 schreef Azula het volgende:
Ben selectiever geworden in wie ik hoe behandel laten we het daar op houden.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 01:17 schreef Azula het volgende:
Ben selectiever geworden in wie ik hoe behandel laten we het daar op houden.
Die veggieknietjes van jou wel jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan liggen je knieën toch helemaal open
Heb wel een hele zachte huidquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die veggieknietjes van jou wel ja
Wijfquote:
Hey dat dacht ik ook toen ik jou zag staanquote:
Emirates Stadium heeft een heerlijk getrimd tapijtje dat van tevoren goed bevochtigd wordt voor een optimale wrijving.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan liggen je knieën toch helemaal open
Heb geen zin in die homo zegt hijquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb geen zin in die homo zegt hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |