Nee dan is ze al weg voordat je klaar bent wat te zeggenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:33 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik me inschrijven voor speeddating
Die zag hij niet aankomen nee. Dat je uitgerekend het kunstje mag leren op Myrr is echt iets om trots op te zijn. Na jou staan er nog 100 in de rij op fokquote:
Denk je dat er nu geile dm's over en weer gaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die zag hij niet aankomen nee. Dat je uitgerekend het kunstje mag leren op Myrr is echt iets om trots op te zijn. Na jou staan er nog 100 in de rij op fok
Wat is dat? Elkaar leren kennen op de racebaan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:33 schreef Dimachaerus het volgende:
De luchtvochtigheid is hoog hier jeetje.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat er nu geile dm's over en weer gaan
Heyquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:03 schreef Azula het volgende:
[..]
De luchtvochtigheid is hoog hier jeetje.
Even de deur dicht zetten.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7946191_1df7c947
@:Catkiller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is dat? Elkaar leren kennen op de racebaan?
Dan doen
HAHAHAHAHA
En hoe zie je dat precies voor je met jouw skills dan? Alle dames die je voor je krijgt aanstaren en doodzwijgen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:33 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7946697_b8d80de8Daar past een krat bier op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even tieten laten zien graag, dan geef ik antwoord op je vraag.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:50 schreef bellahadid het volgende:
Is dit zo’n kansloze tietenchat geworden ofzo
Ehh. Ik kan je wel mijn piemel laten zien?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Even tieten laten zien graag, dan geef ik antwoord op je vraag.
Ga dan maar naar VBL SC.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:04 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Ehh. Ik kan je wel mijn piemel laten zien?
Graagquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:04 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Ehh. Ik kan je wel mijn piemel laten zien?
Gefeliciteerd met je eerste goede post van 2020.quote:
Ze zijn gewoon fascinerend. Een sterke fiere stam die omhoog heen en weer wuift van opwinding. Druppel zweet die beneden de schaft loopt met een dikke pulsende ader bovenop. Whats not to likequote:
Ik ben er niet zo weg van. Heb sowieso vaak het idee dat mannen hun eigen pikken intrigerender vinden dan dat wij vrouwen jullie piemel boeiend vinden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon fascinerend. Een sterke fiere stam die omhoog heen en weer wuift van opwinding. Druppel zweet die beneden de schaft loopt met een dikke pulsende ader bovenop. Whats not to like
Mapima, ben jij 't? Of Meloewa? Of Krullenbolletje? Of Breathtaking.?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:18 schreef bellahadid het volgende:
Jullie doen twee weken over 1 SC-topic. Wat treurig. Waar zijn de tijden dat een reeks in een half uurtje vol was..
Vrouwen zijn sowieso minder visueel ingesteld.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo weg van. Heb sowieso vaak het idee dat mannen hun eigen pikken intrigerender vinden dan dat wij vrouwen jullie piemel boeiend vinden.Het is niet zo interessant...
Ik hoop nog steeds op Ziba.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:21 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Mapima, ben jij 't? Of Meloewa? Of Krullenbolletje? Of Breathtaking.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |