en straks weerquote:Op maandag 29 juni 2020 12:11 schreef kwiwi het volgende:
Net een hele ananas gegeten want die moest op, beetje veel
quote:Op maandag 29 juni 2020 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
New TT: Spwouwen met kwiwi
[..]
en straks weerzeker
Hey vosssquote:Op maandag 29 juni 2020 12:13 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet waar dit topic over gaat, maar ik zag dat @:kwiwi hem geopend had dus ik dacht ik reageer maar gewoon even.
Ik ga boterhammen met gebakken eitje eten
Snap ikquote:Op maandag 29 juni 2020 12:13 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet waar dit topic over gaat, maar ik zag dat @:kwiwi hem geopend had dus ik dacht ik reageer maar gewoon even.
Hey flash, vergeet niet de tapes te wisselen maatquote:
Ik dacht dat je niet meer met me wilde praten?quote:Op maandag 29 juni 2020 12:13 schreef vosss het volgende:
Nou hopelijk nietquote:Op maandag 29 juni 2020 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
New TT: Spwouwen met kwiwi
[..]
en straks weerzeker
Haha those were the days. Routertje resetten met de powerbuttonquote:Op maandag 29 juni 2020 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey flash, vergeet niet de tapes te wisselen maat
Ik vind het slim bedacht wel.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.ad.nl/auto/ge(...)nelweg-e17~ae5c6892/
quote:Op maandag 29 juni 2020 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal best goed werken denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Is maar tijdelijk dacht ik te begrijpen, tot de werkzaamheden klaar zijn?quote:Op maandag 29 juni 2020 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal best goed werken denk ik.
Tot dat iedereen er aan gewend is, dan moeten ze weer wat nieuws verzinnen.
ja is zeer lekkerquote:Op maandag 29 juni 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog nooit op, maar dat ziet er wel goddelijk uit met dat ei
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is maar tijdelijk dacht ik te begrijpen, tot de werkzaamheden klaar zijn?
Ik heb niet gelezenquote:Op maandag 29 juni 2020 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is maar tijdelijk dacht ik te begrijpen, tot de werkzaamheden klaar zijn?
Ik had me bedacht want volgens mij ben je best lief. Dus toen dacht ik ik ga gewoon weer pratenquote:Op maandag 29 juni 2020 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer met me wilde praten?
Precies, en niet geschoten is altijd mis. Als er al 41 ongelukken gebeurd zijn is het goed dat ze iets proberen.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
Ik vind 'm ook leuk bedacht, en zolang het werkt lijkt het me prima.
15 jaar geleden ofzo gok ik?quote:Op maandag 29 juni 2020 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha those were the days. Routertje resetten met de powerbutton![]()
Ok dat was best binnen te houden. An sich.quote:
ben je ziek?quote:Op maandag 29 juni 2020 12:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok dat was best binnen te houden. An sich.
Hey wat doe je nou zo? Je bent zelf een sicko!!quote:
Ik heb 'm straks tegen.quote:
Pffff......... waar blijft de tijdquote:
mijn droogrek waaide om. Bijna mijn overhemden over straat. Midden in een videocall met klantquote:
quote:Op maandag 29 juni 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijn droogrek waaide om. Bijna mijn overhemden over straat. Midden in een videocall met klant
[..]
mijn droogrek waaide om. Bijna mijn overhemden over straat. Midden in een videocall met klant
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2020 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had me bedacht want volgens mij ben je best lief. Dus toen dacht ik ik ga gewoon weer praten
Jezus waar gaat dat heen.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Ja maar Alice, je kunt helemaal geen pijn aan je ballen hebben.
https://www.theguardian.c(...)nderqueer-generation
Middagdutjequote:
quote:Op maandag 29 juni 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Ja maar Alice, je kunt helemaal geen pijn aan je ballen hebben.
https://www.theguardian.c(...)nderqueer-generation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 29 juni 2020 13:23 schreef crv het volgende:
Wit voetje gehaald [ afbeelding ]En nu allerlei obsceniteiten op de onderkant schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 29 juni 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu allerlei obsceniteiten op de onderkant schrijven
Even een paar satéprikkers er doorheen jassen?quote:Op maandag 29 juni 2020 13:27 schreef crv het volgende:
Maar de wond is nog niet goed![]()
Staat teveel spanning op.....
Zoals ?quote:Op maandag 29 juni 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu allerlei obsceniteiten op de onderkant schrijven
Hij heeft eea weer doorgeprikt, maar moet wel beter zijn volgende week anders kan er huid afstervenquote:Op maandag 29 juni 2020 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een paar satéprikkers er doorheen jassen?
Ik ben geen obsceniteit, toch?quote:
Dat is echt een kutgevoel weet ik uit ervaringquote:Op maandag 29 juni 2020 13:29 schreef crv het volgende:
[..]
Hij heeft eea weer doorgeprikt, maar moet wel beter zijn volgende week anders kan er huid afsterven
@pliesiehaaglanden: demonstrante onderweg naar malieveldquote:
Verpest het nou nietquote:Op maandag 29 juni 2020 13:31 schreef crv het volgende:
[..]
@:pliesiehaaglanden: demonstrante onderweg naar malieveld
Geen ideequote:
quote:
Nee het is een stiekeme demo voor snack lives matter :pquote:Op maandag 29 juni 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snack Lives Matter vandaag? Is Cora van Mora er ook?
quote:Op maandag 29 juni 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Echt sommige reclames op Belgische radio'Laat je poesje knippen voordat ze begint te wippen, steriliseer nu je kat'
![]()
Belgiëquote:Op maandag 29 juni 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Echt sommige reclames op Belgische radio'Laat je poesje knippen voordat ze begint te wippen, steriliseer nu je kat'
![]()
Ik snap hem nietquote:Op maandag 29 juni 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
![]()
whehehehquote:Op maandag 29 juni 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Laat je poesje knippen voordat ze begint te wippen
Als je een kat sterriliseert knip je toch iets door...quote:
Ja, klopt en dan was het vandaag nog betrekkelijk rustigquote:
Je kan alleen de lengte van haar stappen uitrekenen. Niet de lengte van haar benenquote:Op maandag 29 juni 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
*pakt een rekenmachine en rekent de lengte van haar benen uit.
Benieuwd naar het resultaatquote:Op maandag 29 juni 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
*pakt een rekenmachine en rekent de lengte van haar benen uit.
Ik al op 150quote:
Met kwispelend staartje?quote:Op maandag 29 juni 2020 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie in mijn verbeelding echt die slang uit de UI door Den Haag wiebelen
quote:Op maandag 29 juni 2020 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie in mijn verbeelding echt die slang uit de UI door Den Haag wiebelen
Van waar tot waar meten ze dat?quote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
de laatste keer dat het gemeten was 1 been 113 en een been 112 geloof ik
quote:Op maandag 29 juni 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Oogjes rollend als ze een terrasje ontwaart voor koffie verkeerd.
Twinkeling van geluk in de ogen bij een aanrijding op het kruispunt waar ze langs huppelt.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Oogjes rollend als ze een terrasje ontwaart voor koffie verkeerd.
Dan ben ik benieuwd naar je rekenmethode?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2020 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twinkeling van geluk in de ogen bij een aanrijding op het kruispunt waar ze langs huppelt.
quote:Op maandag 29 juni 2020 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar je rekenmethode?
Beter.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, oma krijgt meer thuiszorg. Ze komen vanaf nu ook haar lunch klaarmaken, want die maaltijd vergeet ze soms. Dan kunnen ze er gelijk voor zorgen dat ze wat drinkt. Net als veel oudjes drinkt ze veel te weinig.
hopelijk valt ze niet meer.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, oma krijgt meer thuiszorg. Ze komen vanaf nu ook haar lunch klaarmaken, want die maaltijd vergeet ze soms. Dan kunnen ze er gelijk voor zorgen dat ze wat drinkt. Net als veel oudjes drinkt ze veel te weinig.
Dat is ook een manier om onder een goed antwoord uit te komenquote:
Ik heb al ruim 3 dagen een pakketnummer en verder gebeurt er helemaal nietsquote:VOLG DE ZENDING VAN LIDL
ZENDINGSGEGEVENS ONTVANGEN BIJ DHL
Aangemeld
Sorteren
Onderweg
Bezorgd
BEZORGMOMENT BEKEND ZODRA JE PAKKET BIJ DHL IS
Je onkruidtractor?quote:Op maandag 29 juni 2020 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 3 dagen een pakketnummer en verder gebeurt er helemaal nietsKutlidl. Ik had het zaterdag al kunnen hebben en het is maandagmiddag nog steeds niet ook maar bij DHL
Fijn!!quote:Op maandag 29 juni 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
oh jeetje,. heeft ze zon alarm knop?quote:Op maandag 29 juni 2020 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen de dokter er was, zei ze dat ze gisteren vier keer is gevallen.
quote:Op maandag 29 juni 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jeetje,. heeft ze zon alarm knop?
Dat zou ik zo zielig vindenquote:Op maandag 29 juni 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi. Niet dat ze uren op de grond hoeft te liggen voordat er iemand weer eens langs komt
Zoals mijn oma toenquote:Op maandag 29 juni 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi. Niet dat ze uren op de grond hoeft te liggen voordat er iemand weer eens langs komt
kwamen ze niet?quote:Op maandag 29 juni 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals mijn oma toenondanks de noodknop
Ze was ongelukkig op haar hoofd gevallen dus ze heeft hem niet in kunnen drukken. Pas toen ze weer een beetje bijkwam.quote:
oh fuck.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was ongelukkig op haar hoofd gevallen dus ze heeft hem niet in kunnen drukken. Pas toen ze weer een beetje bijkwam.
Jaloersquote:
Komt omdat het uit Mofrika moet komen, die werken in het niet want dat mag niet van den here.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 3 dagen een pakketnummer en verder gebeurt er helemaal nietsKutlidl. Ik had het zaterdag al kunnen hebben en het is maandagmiddag nog steeds niet ook maar bij DHL
Ja, balen is dat. Ik rij op zondag terug vanuit Bad Münstereifel en had dan best Duitse boodschappen willen inslaan. Maar dat kun je dus vergetenquote:Op maandag 29 juni 2020 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat het uit Mofrika moet komen, die werken in het niet want dat mag niet van den here.
Blanken in een witte autoquote:Op maandag 29 juni 2020 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Groot nieuws jongons: https://nos.nl/artikel/23(...)-formule-1-auto.html
dit gaat het allemaal oplossen.
quote:Op maandag 29 juni 2020 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blanken in een witte auto![]()
Gehandicapten in een driewieler![]()
Homoseksuelen in een roze autootje![]()
Vrouwen in een auto met extra bumpers, glitters en meer spiegels
Ik wilquote:Op maandag 29 juni 2020 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cringe3.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Groot nieuws jongons: https://nos.nl/artikel/23(...)-formule-1-auto.html
dit gaat het allemaal oplossen.
Daarom heb ik gewoon midnight purplequote:Op maandag 29 juni 2020 14:44 schreef Pheno het volgende:
Alweer een zwarte auto? Ik word juist zo saai als ik op de weg kijk: zwart/grijs. Allemaal die burgerlijke kleuren
Budaraszuiveraarquote:Op maandag 29 juni 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zilvergrijs. Ik ben dus kennelijk een racist.
*Zet puntmuts op.
Die is verdacht stil, nu je het zegtquote:Op maandag 29 juni 2020 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor je ook weinig meer van. Gelukkig.
Ik had knalrood. De komende wordt magnesium. Want er waren geen leuke kleuren te kiezen. Deze was nog iig wat licht, ipv dat sombere gedoe. #firstworldleaseproblemsquote:
Als leaserijder heb je ook gewoon amper keuze uit kleuren, dan mag je kiezen tussen grijs, donkergrijs, lichtgrijs, zilvergrijs, wit en zwart.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had knalrood. De komende wordt magnesium. Want er waren geen leuke kleuren te kiezen. Deze was nog iig wat licht, ipv dat sombere gedoe. #firstworldleaseproblems
Daarom was ik ook blij met zo'n een:quote:Op maandag 29 juni 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als leaserijder heb je ook gewoon amper keuze uit kleuren, dan mag je kiezen tussen grijs, donkergrijs, lichtgrijs, zilvergrijs, wit en zwart.
AUDI Auto Ultimo de Imbecielquote:Op maandag 29 juni 2020 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom was ik ook blij met zo'n een:
[ afbeelding ]
Hybride, trok op als een malle, en iedereen boos, want rood, dus waarschijnlijk een aso op de weg. Ja duh, met zo'n auto moet je wel.
nee joh, de echte wegmisbruikers rijden in Berlingo'squote:Op maandag 29 juni 2020 15:02 schreef Bos81 het volgende:
Natuurlijk is niet iedere AUDI rijder zo, maar vaak zitten in AUDI's echte wegmisbruikers
In die kleur zie je ze zeer zelden in ieder gevalquote:Op maandag 29 juni 2020 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom was ik ook blij met zo'n een:
[ afbeelding ]
Hybride, trok op als een malle, en iedereen boos, want rood, dus waarschijnlijk een aso op de weg. Ja duh, met zo'n auto moet je wel.
Alleen op de snelweg wilde ik wel eens (nou ja, eigenlijk altijd) harder dan toegestaanquote:Op maandag 29 juni 2020 15:02 schreef Bos81 het volgende:
Natuurlijk is niet iedere AUDI rijder zo, maar vaak zitten in AUDI's echte wegmisbruikers
En Combo's.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, de echte wegmisbruikers rijden in Berlingo's
en Kangoo's, caddy's, citan's, partners en noem ze allemaal maar opquote:
Bedrijfsbusjes in het algemeen dusquote:Op maandag 29 juni 2020 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en Kangoo's, caddy's, citan's, partners en noem ze allemaal maar op
Daar rijden hier voornamelijk Oostblokkers mee heb ik het idee, rijden 'relatief' gezien normaal. Wel hebben ze het dieselfilter er uit gesloopt zodat je die lekkere pure diesellucht ruiktquote:
jep.quote:
Wel als je op de snelheidsmeter kijkt.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen op de snelweg wilde ik wel eens (nou ja, eigenlijk altijd) harder dan toegestaan
Maar ja, die sportstand en die wegligging, je merkte niet eens dat je hard reed.
Had je er ook niet gelijk allez vous faire op moeten schrijven.quote:
Em Mercedesquote:
Wattusquote:Op maandag 29 juni 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je er ook niet gelijk allez vous faire op moeten schrijven.
Gelukkig keek ik vooral op de weg, wel opletten he!quote:
Dacht dat jij hier de Fransoos was?quote:
quote:
ah, zo'n kluizenaarquote:Op maandag 29 juni 2020 15:18 schreef crv het volgende:
[..]Elsässer
![]()
Woon er enkel, spreek het niet zo goed
"allez vous faire" is short for "allez-vous faire foutre" or essentially "go fuck yourself"quote:Op maandag 29 juni 2020 15:18 schreef crv het volgende:
[..]Elsässer
![]()
Woon er enkel, spreek het niet zo goed
Grenzgängerquote:
Ahquote:Op maandag 29 juni 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"allez vous faire" is short for "allez-vous faire foutre" or essentially "go fuck yourself"
50 shades?quote:Op maandag 29 juni 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als leaserijder heb je ook gewoon amper keuze uit kleuren, dan mag je kiezen tussen grijs, donkergrijs, lichtgrijs, zilvergrijs, wit en zwart.
Het gaat over een leasebak, moet niet spannend worden hoor.quote:
Je gaat je bijna afvragen hoeveel steekpenningen daarbij betrokken warenquote:Op maandag 29 juni 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rugshandel~a146497c/
Komen goed weg
Jaaaaaa glittersquote:Op maandag 29 juni 2020 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou, als de regering Orbán hier een statement had willen maken, hadden steekpenningen echt niet geholpen.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat je bijna afvragen hoeveel steekpenningen daarbij betrokken waren
...en hadden ze gewoon 20 jaar gehad of zo. Conclusie: De regering Orbán interesseert dit niet zo veel.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, als de regering Orbán hier een statement had willen maken, hadden steekpenningen echt niet geholpen.
Mja, ik weet niet. Ik las dat Hongarije deze zaak wel zag als een waarschuwing aan andere festivalbezoekers met snode plannen. Blijkbaar is dit afschrikwekkend genoeg.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
...en hadden ze gewoon 20 jaar gehad of zo. Conclusie: De regering Orbán interesseert dit niet zo veel.
quote:Op maandag 29 juni 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet. Ik las dat Hongarije deze zaak wel zag als een waarschuwing aan andere festivalbezoekers met snode plannen. Blijkbaar is dit afschrikwekkend genoeg.
Kennelijk, het is mijn besluit niet. Maar het zag er iets industriëler uit dan "thuisgebruik"quote:Op maandag 29 juni 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet. Ik las dat Hongarije deze zaak wel zag als een waarschuwing aan andere festivalbezoekers met snode plannen. Blijkbaar is dit afschrikwekkend genoeg.
Ja, daar is de uitspraak ook wel op gebaseerd. Voor het roken van een joint krijg je ook in Hongarije geen 5 jaarquote:Op maandag 29 juni 2020 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk, het is mijn besluit niet. Maar het zag er iets industriëler uit dan "thuisgebruik"![]()
Lekker op de trekhaak zitten....quote:Op maandag 29 juni 2020 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat over een leasebak, moet niet spannend worden hoor.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)Ap8gEQwt-M-HTvBPKd9wquote:Op maandag 29 juni 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar is de uitspraak ook wel op gebaseerd. Voor het roken van een joint krijg je ook in Hongarije geen 5 jaar
Verschil tussen eis en uitspraak.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)Ap8gEQwt-M-HTvBPKd9w
Eerst was 8 en 10 jaar het verhaal trouwens. Hoezo nu maar 5 ineens dan?
Maar maar.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verschil tussen eis en uitspraak.
nee om doet een schikking, zij mee akkoord en rechter ook.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar maar.
Eis: 8 resp 10 jaar.
Voorstel schikking, geaccepteerd.
En dan zegt een rechter "nee doe maar vijf". Hoedan?
Neenquote:Op maandag 29 juni 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee om doet een schikking, zij mee akkoord en rechter ook.
quote:B. (22) en N. (23) hadden eerder al bekend. Daarmee accepteerden ze een strafvoorstel van acht en tien jaar cel, maar de rechter besloot tot een lagere straf.
Blijkbaar niet. Maar waarom zou je als rechter een al geaccepteerde straf omlaag brengen? Welk signaal geef je daarmee af denk je?quote:Op maandag 29 juni 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nou das ook goed dan toch![]()
Rechter hoeft niet akkoord te gaan met de strafeis toch?
das aan de rechter omdat te beslissenquote:Op maandag 29 juni 2020 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Maar waarom zou je als rechter een al geaccepteerde straf omlaag brengen? Welk signaal geef je daarmee af denk je?
Oh, okee.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
ik vind 5 jaar al absurd veel maar goed
Nee. Maar goed, wat wij van de strafmaat op zich vinden is niet zo relevant. Ik begrijp gewoon het mechanisme niet. OM stelt 8 en 10 jaar voor, wordt geaccepteerd. Dan zou je zeggen: rechtszaak voorbij.quote:
ja dat mag toch :pquote:Op maandag 29 juni 2020 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar goed, wat wij van de strafmaat op zich vinden is niet zo relevant. Ik begrijp gewoon het mechanisme niet. OM stelt 8 en 10 jaar voor, wordt geaccepteerd. Dan zou je zeggen: rechtszaak voorbij.
Dan gaat een rechter ineens zeggen "vijf jaar is ook wel goed".![]()
![]()
Volgens mij niet. Maar goed het is natuurlijk een ander land met andere rechters en andere denkwijzes...quote:Op maandag 29 juni 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nou das ook goed dan toch![]()
Rechter hoeft niet akkoord te gaan met de strafeis toch?
Preciesquote:Op maandag 29 juni 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat mag toch :p
om eist iets, verdediging eist iets rechter beslist.
Ow dat heb ik ook eens gehad jaquote:Op maandag 29 juni 2020 17:30 schreef Karzai het volgende:
Kwam even peilen offie bij jouw op de bank kan slapen
Gewoon lepeltjelepeltje jatog.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:30 schreef Karzai het volgende:
Kwam even peilen offie bij jou op de bank kan slapen
dacht dat je het over de mug hadquote:Op maandag 29 juni 2020 17:30 schreef Karzai het volgende:
Kwam even peilen offie bij jou op de bank kan slapen
Karzai reageerde op jou. Over die collega in scheiding.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet waar dat vandaan kwam
Owquote:Op maandag 29 juni 2020 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Karzai reageerde op jou. Over die collega in scheiding.
'Emotionele hulplijn Buda, voor al uw steun en vragen'quote:Op maandag 29 juni 2020 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Gristus, anderhalf uur met een collega aan de lijn gehangen
Maar goed, hij gaat scheiden en moest even zijn ei kwijt
Ja, we hebben altijd goede gesprekken en het is een toffe kerel. Maar ik stel mijn lecsķ maar uit tot morgenquote:Op maandag 29 juni 2020 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Emotionele hulplijn Buda, voor al uw steun en vragen'
Wordt het gewoon Chinese afhaal nu?quote:Op maandag 29 juni 2020 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, we hebben altijd goede gesprekken en het is een toffe kerel. Maar ik stel mijn lecsķ maar uit tot morgen
Wat heeft dat ermee te maken dan?quote:Op maandag 29 juni 2020 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, we hebben altijd goede gesprekken en het is een toffe kerel. Maar ik stel mijn lecsķ maar uit tot morgen
Nee, ik heb honger en lecsķ heeft veel tijd nodigquote:Op maandag 29 juni 2020 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dan?Ineens geen zin meer in lekker eten?
Gebakken eitje?quote:Op maandag 29 juni 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik maak iets dat sneller klaar is.
Toch wel rode ui he?quote:Op maandag 29 juni 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, met spekjes, knoflook en ui.
Witte ui vind ik altijd zo matig om te eten, prima opvulling in een stoofschotel ofzo maar rode ui zit zoveel meer smaak aanquote:
Ah okee ik dacht dat je een pannetje klaar had staan vanmiddagquote:Op maandag 29 juni 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb honger en lecsķ heeft veel tijd nodig
Mja. Hebben ze die ook voorgesneden?quote:Op maandag 29 juni 2020 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Witte ui vind ik altijd zo matig om te eten, prima opvulling in een stoofschotel ofzo maar rode ui zit zoveel meer smaak aan
Ik had op tijd willen beginnen met groenten snijden, maar dat lukte nu niet door belcollega.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee ik dacht dat je een pannetje klaar had staan vanmiddag
Dacht dat alleen bitterbal zo lui was ... die paar seconden om een ui te snijden is de moeite toch niet.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Hebben ze die ook voorgesneden?
Nog gearresteerd?quote:
Prakkie voor een zieke kip man. Aansterken doe je met VEEL ETEN.quote:
Dan ruik ik nog 3 dagen ui aan mijn handenquote:Op maandag 29 juni 2020 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat alleen bitterbal zo lui was ... die paar seconden om een ui te snijden is de moeite toch niet.
Op weg naar de sushi?quote:Op maandag 29 juni 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar ben wel buiten dus het kan elk moment
Grote maaltijd is smiddags, savonds is hartige snackquote:Op maandag 29 juni 2020 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prakkie voor een zieke kip man. Aansterken doe je met VEEL ETEN.
Je weet dat je die ook kunt wassen met zeep he?quote:Op maandag 29 juni 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ruik ik nog 3 dagen ui aan mijn handen
Nog steeds aan de wandel?quote:Op maandag 29 juni 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar ben wel buiten dus het kan elk moment
Dan ruik ik het nogquote:Op maandag 29 juni 2020 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet dat je die ook kunt wassen met zeep he?
Met knoflook insmerenquote:
Dan moet je of beter je best doen of handschoentjes aandoen met snijden.quote:
Je hebt honger en dan neem je konijnenvoerquote:
Of ik koop het voorgesneden en welquote:Op maandag 29 juni 2020 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je of beter je best doen of handschoentjes aandoen met snijden.
Je moeder is konijnenvoerquote:Op maandag 29 juni 2020 18:09 schreef crv het volgende:
[..]
Je hebt honger en dan neem je konijnenvoer
Voor de prijs waar je 1 portie voorgesneden koopt kun je ook een netje kopen waar je 6 keer van kunt etenquote:Op maandag 29 juni 2020 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of ik koop het voorgesneden en wel
Wormenvoerquote:Op maandag 29 juni 2020 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moeder is konijnenvoer![]()
Ik heb het LEKKER gemaakt. En jij krijgt niks![]()
Bovendien 42 keer zo lang houdbaarquote:Op maandag 29 juni 2020 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de prijs waar je 1 portie voorgesneden koopt kun je ook een netje kopen waar je 6 keer van kunt eten
6 keer maar z?quote:Op maandag 29 juni 2020 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de prijs waar je 1 portie voorgesneden koopt kun je ook een netje kopen waar je 6 keer van kunt eten
De luiwammessamenlevingquote:Op maandag 29 juni 2020 18:14 schreef LTVDK het volgende:
En om op @:Budapestenaar zijn vraag terug te komen, ja die zijn er ook voorgesneden: https://www.ah.nl/product(...)h-gesneden-rode-uien
Ik was te optimistisch denk ik, bakje voorgesneden van 150 gram kost 1,49, 1 kilo vers 1,09quote:
quote:NS schrapt komende vijf jaar 2300 banen vanwege coronacrisis
https://www.ad.nl/economi(...)ronacrisis~aecc34ac/
Ik dacht al ?quote:Op maandag 29 juni 2020 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was te optimistisch denk ik, bakje voorgesneden van 150 gram kost 1,49, 1 kilo vers 1,09
Zou ik ook wel weer eens lustenquote:
en de boer krijgt wat? 3 cent per kilo?quote:Op maandag 29 juni 2020 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was te optimistisch denk ik, bakje voorgesneden van 150 gram kost 1,49, 1 kilo vers 1,09
Voor mij ook ... net gehadquote:
Gewoon zo'n salade met patat, kebab en gesmolten kaas eronder nemen.quote:Op maandag 29 juni 2020 18:09 schreef crv het volgende:
[..]
Je hebt honger en dan neem je konijnenvoer
quote:
Hadden jullie niet eventjes iets eerder kunnen waarschuwen voor het einde der tijdenquote:
Geld is geen bezwaarquote:Op maandag 29 juni 2020 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En jullie allemaal meevreten en zuipen zekerquote:Op maandag 29 juni 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie niet eventjes iets eerder kunnen waarschuwen voor het einde der tijden
Wow ziekquote:Op maandag 29 juni 2020 18:28 schreef crv het volgende:
Holy fuck, sprakeloos![]()
https://nos.nl/l/2338954
Lang leve de vaatwasserquote:
Altijd zo'n gedoe met uitruimen #strugglesquote:
Snap niet hoe mensen het in hun hoofd halen.quote:Op maandag 29 juni 2020 18:28 schreef crv het volgende:
Holy fuck, sprakeloos![]()
https://nos.nl/l/2338954
quote:Op maandag 29 juni 2020 18:43 schreef LTVDK het volgende:
Echt soms bij StuBru verbaas ik me erover hoe ze daar zo gek zijn op Nederlandse muziek. Net ook weer deze complete downie meuk![]()
![]()
Die van het ziekenhuis is groot genoegquote:Op maandag 29 juni 2020 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom het wel even langs brengen oke
Gehakt, knoflook, ui, paprika en champignons in tomatensausquote:
Ze hebben ook jaarlijks de Zwaarste lijst. De beste metal muziek volgens hun luisteraars. Sommige Vlaamse meuk staat daar stevast hoog in..quote:Op maandag 29 juni 2020 18:43 schreef LTVDK het volgende:
Echt soms bij StuBru verbaas ik me erover hoe ze daar zo gek zijn op Nederlandse muziek. Net ook weer deze complete downie meuk![]()
![]()
Lekkelquote:Op maandag 29 juni 2020 18:56 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gehakt, knoflook, ui, paprika en champignons in tomatensaus
Mes, vork en lepelquote:
WEL RODE UI HEquote:Op maandag 29 juni 2020 18:56 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gehakt, knoflook, ui, paprika en champignons in tomatensaus
quote:
Nee wittequote:
Forum Opties | |
---|---|