Ik bespeur enige problemen met Fransen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:21 schreef vosss het volgende:
Leclerc, Perez, Ocon, Grosjean om er maar een paar te noemen
Oh God, nu hoop ik dat Ocon blijft staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:21 schreef vosss het volgende:
Leclerc, Perez, Ocon, Grosjean om er maar een paar te noemen
OK OK IK HOOP DAT ZE ALLEMAAL KNIELEN!!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:24 schreef Zorro het volgende:
Ocon, niet alleen hij, maar dan ook nog een shirt met Renault moeten dragen
Dat boek wil ik weleens lezen.quote:
Ik had je toch uitgelegd dat op Qmusic een nummer voorbij kwam over zuipen en dan moet ik gelijk aan jou denkenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou! Ow en of je me niet meer wilt lokken naar ESF!!![]()
Owja da's waar ook!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik had je toch uitgelegd dat op Qmusic een nummer voorbij kwam over zuipen en dan moet ik gelijk aan jou denken![]()
Stond op mijn boekenlijst voor Engels.quote:
Wel pics posten hierquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Die kans acht ik vrij klein, maar als dan zal ik mijn lot accepteren en dragen als een echte vent. Ik koop dan zelfs gewoon een petje van hem.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:25 schreef vosss het volgende:
[..]
OK OK IK HOOP DAT ZE ALLEMAAL KNIELEN!!!!![]()
Grüeziquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:29 schreef F1gamer het volgende:
Grosjean is een halve Fransman
https://nl.wikipedia.org/wiki/Romain_Grosjean
Dus vosss heeft zelf hekel aan halve Fransen.
Leclerc is een Monegask, niet eens een halve Fransman dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:29 schreef F1gamer het volgende:
Grosjean is een halve Fransman
https://nl.wikipedia.org/wiki/Romain_Grosjean
Dus vosss heeft zelf hekel aan halve Fransen.
Leclerc schaar ik gewoon onder Fransen. Monaco doet tenslotte ook mee in de Franse voetbalcompetitie.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc is een Monegask, niet eens een halve Fransman dus.
Om het over Perez maar niet te hebben
IJsje aanbieden om te blijven staanquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:38 schreef F1gamer het volgende:
Kimi zie ik ook nog voor aan om te blijven te staan of:
Zou wel mooi zijn als Verstappen niet meedoet. Goede psychologische oorlogsvoering richting Lewis.quote:
wat is dit?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:35 schreef F1gamer het volgende:
Hoe zit het met Max Verstappen? Hij is een geboren in België en dus deels Frans vanwege Franstalige gedeelte van België.
Ik ben niet overtuigdquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok je hebt me over gehaald.
@:nattekat ?
Max deed op Instagram mee aan blackouttuesday.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:36 schreef Dazalbest het volgende:
Als er iemand blijft staat zal het Max zijn lijkt me. Heb hem ook nog niks zien delen of horen zeggen hierover, zelfs niet na dat andere coureurs het wel deden door Lewis zijn gejank.
Of heb ik dat gemist?
Prima als iemand iets wil doen, knielen... op zn kop staan... whatever, maar laat iedereen daar zelf zijn keuze in maken ipv dit verplichte gedoe. Vind ik nog triester.
Ho ho. Ik ben in Nederland geboren, dus ik ben deels Fries (vanwege Friesland)quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wat is dit?mijn kloten ook dat mijn kinderen deels Frans zijn
![]()
Redenering van lik mijn vest dit.
Hallo mede-Friesquote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ho ho. Ik ben in Nederland geboren, dus ik ben deels Fries (vanwege Friesland)![]()
en een deel Limburger
Nee, want scheurtje in mijn kuitspier dat net geheeld is.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:13 schreef opgebaarde het volgende:
Gaan jullie thuis ook op een knietje staan?
Ik zou graag mee doen maar ik heb een paar weken geleden mijn teen gestoten, dus ik kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |