Oh God, nu hoop ik dat Ocon blijft staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:21 schreef vosss het volgende:
Leclerc, Perez, Ocon, Grosjean om er maar een paar te noemen
OK OK IK HOOP DAT ZE ALLEMAAL KNIELEN!!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:24 schreef Zorro het volgende:
Ocon, niet alleen hij, maar dan ook nog een shirt met Renault moeten dragen
Dat boek wil ik weleens lezen.quote:
Ik had je toch uitgelegd dat op Qmusic een nummer voorbij kwam over zuipen en dan moet ik gelijk aan jou denkenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou! Ow en of je me niet meer wilt lokken naar ESF!!![]()
Owja da's waar ook!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik had je toch uitgelegd dat op Qmusic een nummer voorbij kwam over zuipen en dan moet ik gelijk aan jou denken![]()
Stond op mijn boekenlijst voor Engels.quote:
Wel pics posten hierquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Die kans acht ik vrij klein, maar als dan zal ik mijn lot accepteren en dragen als een echte vent. Ik koop dan zelfs gewoon een petje van hem.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:25 schreef vosss het volgende:
[..]
OK OK IK HOOP DAT ZE ALLEMAAL KNIELEN!!!!![]()
Grüeziquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:29 schreef F1gamer het volgende:
Grosjean is een halve Fransman
https://nl.wikipedia.org/wiki/Romain_Grosjean
Dus vosss heeft zelf hekel aan halve Fransen.
Leclerc is een Monegask, niet eens een halve Fransman dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:29 schreef F1gamer het volgende:
Grosjean is een halve Fransman
https://nl.wikipedia.org/wiki/Romain_Grosjean
Dus vosss heeft zelf hekel aan halve Fransen.
Leclerc schaar ik gewoon onder Fransen. Monaco doet tenslotte ook mee in de Franse voetbalcompetitie.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc is een Monegask, niet eens een halve Fransman dus.
Om het over Perez maar niet te hebben
IJsje aanbieden om te blijven staanquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:38 schreef F1gamer het volgende:
Kimi zie ik ook nog voor aan om te blijven te staan of:
Zou wel mooi zijn als Verstappen niet meedoet. Goede psychologische oorlogsvoering richting Lewis.quote:
wat is dit?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:35 schreef F1gamer het volgende:
Hoe zit het met Max Verstappen? Hij is een geboren in België en dus deels Frans vanwege Franstalige gedeelte van België.
Ik ben niet overtuigdquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok je hebt me over gehaald.
@:nattekat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |