abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 11:58:12 #76
236264 crew  capricia
pi_193842732
Jammer van die gehaastheid.
Definitely not CIA
  maandag 29 juni 2020 @ 11:58:49 #77
14505 OProg
A Life in Music
pi_193842740
Ok. Een matig gesprek en we weten precies hetzelfde als aan het begin. Gelukkig belden er nog een stel halve garen in om het nog wat op te leuken.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 29 juni 2020 @ 11:59:09 #78
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_193842743
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 11:58 schreef capricia het volgende:
Jammer van die gehaastheid.
Ja echt extreem
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 12:01:13 #79
5428 crew  miss_sly
pi_193842768
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 11:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Beetje te gehaast, weinig diepgang.
Inderdaad. Bedroevend niveau van inbellers. Maurice die vindt dat Ab ander beleid moet adviseren (Ab adviseert niets, volgens mij).

Het heeft weinig toegevoegd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 29 juni 2020 @ 12:01:49 #80
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_193842778
Maar zulke debatten moeten ze vaker doen op tv of radio en dan gewoon 2 of 3 uurtjes
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 12:03:06 #81
236264 crew  capricia
pi_193842800
quote:
19s.gif Op maandag 29 juni 2020 12:01 schreef Paul het volgende:
Maar zulke debatten moeten ze vaker doen op tv of radio en dan gewoon 2 of 3 uurtjes
Ja. Jürgen kan het prima leiden. Maar moet gewoon meer tijd inruimen hiervoor. En geen bellers aub. Stel je vragen maar vooraf ofzo.
Definitely not CIA
pi_193842979
Maar was het interessant?

Leuk moment voor mijn enige bilat in maanden! :(

Op de website zie ik nog niet of ik dit kan terugluisteren. Weet iemand of dat bij Ask me Anything het geval is? Ben verder niet bekend met radio of met dit programma.

Edit: laat maar, volgens mij heb ik gevonden hoe ik kan terugluisteren.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 29 juni 2020 @ 12:17:28 #83
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_193843011
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 12:15 schreef Salina het volgende:
Maar was het interessant?

Leuk moment voor mijn enige bilat in maanden! :(

Op de website zie ik nog niet of ik dit kan terugluisteren. Weet iemand of dat bij Ask me Anything het geval is? Ben verder niet bekend met radio of met dit programma.
Ja komt sowieso in de podcast
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 29 juni 2020 @ 12:46:22 #84
275132 Nibbly
Nom nom nom
pi_193843432
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 12:03 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Jürgen kan het prima leiden. Maar moet gewoon meer tijd inruimen hiervoor. En geen bellers aub. Stel je vragen maar vooraf ofzo.
Ja die bellers, dat is het format van het programma nu eenmaal
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 13:03:37 #85
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193843677
Waarschijnlijk vinden de Maurice de Hond fans het een bevestiging dat hun gelijk hebben en andersom voor Osterhaus, vaak veranderen mensen hun mening niet.
pi_193843682
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 11:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Beetje te gehaast, weinig diepgang.
Mwa, had je dat verwacht dan van een commerciële landelijke zender?

Als ik die uitzendingen van de NOS 'feiten en fabels' bekijk werd je ook niet veel wijzer. Maar dat komt omdat ik bovengemiddeld ingelezen ben in de materie t.o.v. de gemiddelde kijker waarvoor zo'n programma bedoeld is. Dat was hier niet anders lijkt me.

Voor diepgang moet je gewoon niet zijn bij mainstream media.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_193843693
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 12:15 schreef Salina het volgende:
Maar was het interessant?

Leuk moment voor mijn enige bilat in maanden! :(

Op de website zie ik nog niet of ik dit kan terugluisteren. Weet iemand of dat bij Ask me Anything het geval is? Ben verder niet bekend met radio of met dit programma.

Edit: laat maar, volgens mij heb ik gevonden hoe ik kan terugluisteren.
Alles van BNR is in podcastvorm terug te luisteren. Daar zijn ze vrij sterk in. Het is bijna een half podcaststation geworden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 13:07:44 #88
5428 crew  miss_sly
pi_193843731
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:03 schreef Momo het volgende:
Waarschijnlijk vinden de Maurice de Hond fans het een bevestiging dat hun gelijk hebben en andersom voor Osterhaus, vaak veranderen mensen hun mening niet.
Daarvoor was dit het debat ook niet, vind ik.
Osterhaus en de Hond denken over bepaalde zaken redelijk hetzelfde.
De Hond is van het stellige uitspraken doen, zonder voorbehouden. Bij Osterhaus komt zijn wetenschappelijke achtergrond nog wel bovendrijven, dus hij is meer van het voorbehoud inbouwen. Verder was de tijd te kort, de inbellers alleen irritant.

En waarschijnlijk luisteren veel mensen ook niet met een open mind, maar om bevestigd te worden in wat ze al denken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193845163
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 12:15 schreef Salina het volgende:
Maar was het interessant?

Leuk moment voor mijn enige bilat in maanden! :(

Op de website zie ik nog niet of ik dit kan terugluisteren. Weet iemand of dat bij Ask me Anything het geval is? Ben verder niet bekend met radio of met dit programma.

Edit: laat maar, volgens mij heb ik gevonden hoe ik kan terugluisteren.
Misschien even posten?

Zijn er vast wel meer, die hem terug willen luisteren....
pi_193845220
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 15:08 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Misschien even posten?

Zijn er vast wel meer, die hem terug willen luisteren....
Doe ik!

Er is nu alweer een aparte link zie ik net. Weer anders dan vanmiddag:

https://www.bnr.nl/podcas(...)-met-maurice-de-hond

Klik op het zwarte pijltje in het gele rondje.

Vanmiddag was het nog een omslachtige manier om het te vinden. Ik moet het nog terugluisteren; doe ik na het werk wel. Anders wordt ik maar afgeleid.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193845664
Ik kreeg bezoek. Straks naar eens terugluisteren.
pi_193845725
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:03 schreef Momo het volgende:
Waarschijnlijk vinden de Maurice de Hond fans het een bevestiging dat hun gelijk hebben en andersom voor Osterhaus, vaak veranderen mensen hun mening niet.
Ik moet zeggen dat ik dacht dat de Hond een soort cultleider was voor die Viruswaanzin-wappies. Nu ik dit heb gehoord zie ik in dat dat niet zo is, en dat de man serieuze zaken aankaart en punten maakt.
pi_193845784
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 15:58 schreef Randier het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik dacht dat de Hond een soort cultleider was voor die Viruswaanzin-wappies. Nu ik dit heb gehoord zie ik in dat dat niet zo is, en dat de man serieuze zaken aankaart en punten maakt.
Mwa ik vind De Hond nogal overkomen als een religieuze die zijn stellige overtuiging baseert op allerlei halve waarheden.
pi_193845808
Ik vind dat hij helemaal gelijk heeft dat deskundigen zich vaak achter hun deskundigheid verschuilen om maar wat te roepen, want men gelooft hen toch wel. Deskundigen zouden beter moeten onderbouwen wat ze zeggen. En nieuwe onderzoeken volgen.
Want ik hoor dat er onderzocht is dat je niet besmet kunt raken via aanraken van objecten, en wij zijn in Nederland nog massaal bezig met alles desinfecteren.

Hij zegt dat koeling in slachterijen de oorzaak is, maar er wordt op meer plekken gewerkt in koelingen en daar zijn geen uitbraken.

Wel heeft hij gelijk met dat we bang gemaakt worden ook als de cijfers tot nul zijn gezakt.

Hij doet wel erg hysterisch wat erg irritant is. Misschien zou hij iemand anders moeten vragen om zijn verhaal te vertellen.

Het is triest dat wetenschappers niet eens hun eigen handboeken goed lezen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mondkapje op 29-06-2020 16:36:52 ]
pi_193846312
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 15:13 schreef Salina het volgende:

[..]

Doe ik!

Er is nu alweer een aparte link zie ik net. Weer anders dan vanmiddag:

https://www.bnr.nl/podcas(...)-met-maurice-de-hond

Klik op het zwarte pijltje in het gele rondje.

Vanmiddag was het nog een omslachtige manier om het te vinden. Ik moet het nog terugluisteren; doe ik na het werk wel. Anders wordt ik maar afgeleid.
In deze link geen Ab Osterhaus.

Hier wel, de bovenste:
https://www.bnr.nl/podcast/ask-me-anything
pi_193846395
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 16:04 schreef Mondkapje het volgende:

Want ik hoor dat er onderzocht is dat je niet besmet kunt raken via aanraken van objecten, en wij zijn in Nederland nog massaal bezig met alles desinfecteren.

ja de desinfectiewagens rijden hier ook volop door de straten. :D

Verder leuk dat je selectief iets wilt horen. Dat er waarschijnlijk weinig indirecte besmettingen kunnen plaats vinden was allang bekend alleen nog steeds niet hoeveel of weinig.
pi_193846473
Jammer van de bellers.
pi_193846702
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 16:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

ja de desinfectiewagens rijden hier ook volop door de straten. :D

Verder leuk dat je selectief iets wilt horen. Dat er waarschijnlijk weinig indirecte besmettingen kunnen plaats vinden was allang bekend alleen nog steeds niet hoeveel of weinig.
Het schijnt dus vrijwel nihil te zijn maar scholen maken nog steeds alle lokalen 10x op een dag schoon. In de bieb moet je met heel scherp spul je handen schoonmaken. Etc.
RIVM moet veel sneller zijn met communiceren van dit soort nieuws.
pi_193846849
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 17:24 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Het schijnt dus vrijwel nihil te zijn maar scholen maken nog steeds alle lokalen 10x op een dag schoon. In de bieb moet je met heel scherp spul je handen schoonmaken. Etc.
RIVM moet veel sneller zijn met communiceren van dit soort nieuws.
Wat is nihil?
De kans op een auto-ongeluk is ook vrijwel nihil alle veiligheidsmaatregelen daarin ook maar afschaffen? :P

En waarom zou het rivm voor elke poep en scheet die weer uit een niet peer reviewed onderzoek komt meteen dit moeten publiceren?

Komt er dadelijk uit weer een ander onderzoek het omgekeerde en publiceert men dat wordt er meteen gezegd dat het angst aanjagers zijn. Het rivm kan voor de zogenaamde kritische napraters het toch nooit goed doen. :D
pi_193846859
Waar wordt nog meer gekoeld gewerkt? Zuurkoolfabrieken, conservenfabrieken, daar zijn toch ook geen uitbraken? Hoe zit dat Maurice?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')