Want seks op zich is niet vies?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:41 schreef 01100101 het volgende:
Ik vind zwembaden, sauna's en sportscholen in het algemeen vieze plekken vanwege de hoge gradaties aan menselijk zweet en schilfers aan muren en bankjes, dus ik kan mij moeilijk voorstellen dat het een aantrekkelijke seksplek kan zijn.
Ik heb het niet zo met de sappen van wildvreemden. Lijkt mij niet zo heel raar.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Want seks op zich is niet vies?
Als er iets is waarmee je lichaamssappen uitwisselt dan is het wel seks
Qua chemische samenstelling zal er niet veel verschil inzitten.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:44 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met de sappen van wildvreemden. Lijkt mij niet zo heel raar.
quote:Op zondag 28 juni 2020 23:04 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Komt regelmatig voor ja. Een knipoog is tegenwoordig genoeg om een dame onder de vluchtweg trap te doen.
Misschien op de wc, of in de stoomruimte. Even samen stiekem trekken onder de douche?quote:Op zondag 28 juni 2020 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, sommige vrouwen zijn echt prachtig en ik zou er zeker wel een paar beter willen leren kennen.
Maar om er nu seks te gaan hebben? Met een megagrote kans om betrapt te worden? Waar zou dat moeten dan, in de kleedkamer, waar constant mensen in- en uitlopen?
O, de vluchtwegtrap.... Hmm, ja dat zou kunnen. Hoewel bij onze sportschool in datzelfde vluchtgangetje ook de WC's zitten, en zo'n watertappunt, dus ook daar lopen geregeld mensen...
Hoe betrap je iemand met een stijve onder de douche? Dat is gewoon normaal volgens mij door het warme water. En ja in de douche sta je altijd naakt dus ik snap het betrapt gedeelte niet helemaal.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb ooit wel eens een gast met een stijve onder de douche "betrapt" maar die deed verder of zijn neus bloedde.
Door warm water krijg je echt geen stijvequote:Op dinsdag 30 juni 2020 07:35 schreef incel het volgende:
[..]
Hoe betrap je iemand met een stijve onder de douche? Dat is gewoon normaal volgens mij door het warme water. En ja in de douche sta je altijd naakt dus ik snap het betrapt gedeelte niet helemaal.
Interessant. Ik krijg namelijk wel een harde erectie onder een warme douche. Juist bij koud water wordt die slap.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Door warm water krijg je echt geen stijve![]()
Eh jawel hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Door warm water krijg je echt geen stijve![]()
Door alleen warm water krijg je een stijfje? Dat is een rare fetisj.quote:
Is gewoon natuurlijke reactie hoor bij mannen. Bij warm water wordt die groot en koud water wordt die klein.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:53 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Door alleen warm water krijg je een stijfje? Dat is een rare fetisj.
Ja, eentje die in volle kracht staat.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 07:35 schreef incel het volgende:
[..]
Hoe betrap je iemand met een stijve onder de douche? Dat is gewoon normaal volgens mij door het warme water. En ja in de douche sta je altijd naakt dus ik snap het betrapt gedeelte niet helemaal.
Groot is wat anders dan een stijve.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:55 schreef incel het volgende:
[..]
Is gewoon natuurlijke reactie hoor bij mannen. Bij warm water wordt die groot en koud water wordt die klein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |